abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220361073
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:36 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dus ze hebben nog even te gaan. Mensen te deporteren en vermoorden en zo.
Mwah,
Even Musk bellen en Neuralink maakt van die mensen bruikbare borgs >:)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_220361084
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oei, voor Joodsche Wereldoverheersching-theorieën?
Ok.

Netanyahu haat Iran en wil het militair veroveren. Ja/nee.
Netanyahu heeft Trump helemaal ingepakt en zo gek gekregen om zijn aanvalshond te willen zijn. Ja/nee.
De huidige Israëlische kopstukken hebben Gaza leeggemaakt en zijn nu de hoogvlakte aan het zuiveren. Ja/nee.
De huidige Israëlische kopstukken hebben zich meerdere malen uitgesproken als voorstanders van een Groot Israël. Ja/nee.

* Doorhalen wat niet van toepassing is. Je mag er ook een cijfer van 0 tot 10 aan toekennen.
  maandag 16 maart 2026 @ 22:01:05 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220361087
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:00 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ok.

Netanyahu haat Iran en wil het militair veroveren. Ja/nee.
Netanyahu heeft Trump helemaal ingepakt en zo gek gekregen om zijn aanvalshond te willen zijn. Ja/nee.
De huidige Israëlische kopstukken hebben Gaza leeggemaakt en zijn nu de hoogvlakte aan het zuiveren. Ja/nee.
De huidige Israëlische kopstukken hebben zich meerdere malen uitgesproken als voorstanders van een Groot Israël. Ja/nee.

* Doorhalen wat niet van toepassing is. Je mag er ook een cijfe, van 0 tot 10 aan toekennen.
Je had het niet over Netanyahu of Israël, maar over Joden.

Dat je zelf niet doorhebt hoe debiel je redenering is is al erg genoeg, dat je daarna steeds weer probeert de schade in te perken is vooral voorbij genant.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220361088
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nog altijd minder pijnlijk dan het moeten aanhoren van antisemitische drek.
Excuseer.

Mijn reactie was een wat verhaspeld citaat uit het stripboek Spaghetti: de schat in de pyramide, van René Goscinny en de in België woonachtige (en onlangs overleden) Italiaanse striptekenaar Dino Attanasio. De Spaghetti-reeks werd in België uitgegeven, en verscheen voor het eerst in het striptijdschrift Kuifje.
Ik dacht, gezien uw achternaam, dat er wellicht een belletje ging rinkelen.
Bovendien vond ik het, gezien de titel De schat in de pyramide extra toepasselijk, vanwege die gezellige regio daar in het Midden-Oosten.

Moedig voorwaarts maar weer.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220361089
twitter

Ondertussen in Bagdad. Brrrrrrrrrrrttttttt.
pi_220361093
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je had het niet over Netanyahu of Israël, maar over Joden.
Ik probeer eerst een basis te leggen. Dan kunnen we langzaam opschalen naar het grote geheel.
  maandag 16 maart 2026 @ 22:03:04 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220361102
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:01 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Excuseer.

Mijn reactie was een wat verhaspeld citaat uit het stripboek Spaghetti: de schat in de pyramide, van René Goscinny en de in België woonachtige (en onlangs overleden) Italiaanse striptekenaar Dino Attanasio. De Spaghetti-reeks werd in België uitgegeven, en verscheen voor het eerst in het striptijdschrift Kuifje.
Ik dacht, gezien uw achternaam, dat er wellicht een belletje ging rinkelen.
Bovendien vond ik het, gezien de titel De schat in de pyramide extra toepasselijk, vanwege die gezellige regio daar in het Midden-Oosten.

Moedig voorwaarts maar weer.
Asterix en de Gothen is mijn favoriet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 16 maart 2026 @ 22:03:35 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220361105
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:01 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik probeer eerst een basis te leggen. Dan kunnen we langzaam opschalen naar het grote geheel.
Ik ken de werken van Julius Streicher. Bespaar me die basis.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220361109
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ken de werken van Julius Streicher. Bespaar me die basis.
Je geeft geen antwoord. Je ontwijkt alles.
  maandag 16 maart 2026 @ 22:05:02 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220361118
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:04 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je geeft geen antwoord. Je ontwijkt alles.
Antwoorden waarop?

Ontwijken waarvan?

Dat je likes krijgt van een user als Tovia zou al wat alarmbellen moeten doen afgaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220361126
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Asterix en de Gothen is mijn favoriet.
Nochtans een boek dat, zonder de fameuze tolk uit Asterix en het 1e Legioen, zeer moeilijk te volgen is.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 16 maart 2026 @ 22:06:54 #87
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220361129
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:06 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nochtans een boek dat, zonder de fameuze tolk uit Asterix en het 1e Legioen, zeer moeilijk te volgen is.
Nochtans was ik blij met de Gallische vertaling van Gothische vloeken, gaf toch een indicatie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220361140
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Antwoorden waarop?

Ontwijken waarvan?

Dat je likes krijgt van een user als Tovia zou al wat alarmbellen moeten doen afgaan.
Geen harde uitspraken, geen consequenties. Wie beschuldigde wie van populistisch gedrag?
  maandag 16 maart 2026 @ 22:11:01 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220361145
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:09 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Geen harde uitspraken, geen consequenties. Wie beschuldigde wie van populistisch gedrag?
Joh, kruip nog wat dieper weg in de werken van Chamberlain, Gobineau en Rosenberg, ga ik wat leukers doen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220361148
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:32 schreef RotatoR het volgende:
Reza Pahlavi heeft een commissie opgericht met o.a. Afshin Ellian om plannen te maken voor de berechting van het regime.
:') :') :') :D

Misschien eens beginnen bij het erkennen van wat zijn vader allemaal misdaan heeft. Iran is na de revolutie pas een soeverein land geworden, met hun eigen identiteit en cultuur, dat niet meer danst naar de pijpen van Brussel of Washington. :W
  maandag 16 maart 2026 @ 22:12:04 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220361153
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:11 schreef Tovia het volgende:

[..]

Misschien eens beginnen bij het erkennen van wat zijn vader allemaal misdaan heeft. Iran is na de revolutie pas een soeverein land geworden, met hun eigen identiteit en cultuur, dat niet meer danst naar de pijpen van Brussel of Washington. :W
De echte cultuur van Perzië is de zoroastrische.

Vakkundig gesloopt door islamisten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Forum Admin maandag 16 maart 2026 @ 22:13:50 #92
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220361169
quote:

[..]

Toen het huidige Iran ontstond, bestond het Brussel waar jij het over hebt niet eens
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220361171
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Joh, kruip nog wat dieper weg in de werken van Chamberlain, Gobineau en Rosenberg, ga ik wat leukers doen.
Je gedrag heeft meer weg van Kant. Het zit allemaal in je hoofd.
pi_220361178
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:37 schreef WillemVOC het volgende:

[..]
Het enige wat nog onbreekt is dat China en Rusland zich ook met deze oorlog gaan bemoeien. Rusland schijnt al allerlei wapentuig aan Iran geleverd te hebben.

Dit kan echt een 3e wereldoorlog worden als europa echt schepen naar het midden oosten gaat sturen.

Iran een land dat in 5000 jaar nog nooit een ander land als eerste heeft aangevallen. Ik zeg het nog maar keer. Iran is deze oorlog niet begonnen

De vorige keer dat de VS iran bombardeerde beweerde trump nog dat alle kernactiviteiten van iran vernietigd was. Iran heeft helemaal geen kernwapens.

In irak zoeken ze nog steeds naar de zogenaamde kernbommen....
Iran heeft verklaard dat de Oekraïense steun aan de VS en Golfstaten bij het verdedigen tegen Iraanse drone aanvallen Oekraïne tot een legitiem doel voor Iran maakt.

Daarmee heeft Iran zichzelf impliciet tot legitiem doel gemaakt vanwege de steun aan Rusland om Oekraïne te kunnen bestoken met drones.

China en Rusland gaan zich niet actief met de oorlog bemoeien. Hooguit op de achtergrond door het leveren van wapens etc.

Europa zit niet te springen om zich in deze oorlog te mengen. Al helemaal niet na een jaar vol beledigingen en schofferingen richting Europese landen, en de dreigende annexatie van Groenland.

En dat Iran nog nooit rechtstreeks een ander land is binnengevallen klopt.

Maar Iran kan zijn handen niet in onschuld wassen.

Zie Perrin:
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:41 schreef Perrin het volgende:

[..]
Iran voert oorlog via proxy's. Ze financieren, trainen en bewapenen milities die het vuile werk doen.

Hezbollah in Libanon: door Iran opgebouwd, duizenden raketten op Israël. Hamas in Gaza: geld, wapens en training uit Iran. Houthi's in Jemen: Iraanse drones en raketten op schepen en buurlanden. Daarbovenop steunt Iran ook allerlei sjiitische milities in Irak en Syrië die regelmatig bases en doelen aanvallen.

Dus nee, Iran is niet 'onschuldig'. Het land heeft een strategie: niet zelf frontaal aanvallen, maar de hele regio laten branden via anderen. Dat kun je natuurlijk niet zonder gevolgen voor jezelf blijven doen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 16 maart 2026 @ 22:17:15 #95
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220361191
Donald denkt al aan zijn volgende projectje

twitter
  maandag 16 maart 2026 @ 22:18:53 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220361201
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:13 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Je gedrag heeft meer weg van Kant. Het zit allemaal in je hoofd.
Wat vooral in jouw hoofd zit is het populistisch islamimstisch gereutel van types als tovia en knapzak.

Je bent hun trekpop en useful idiot, niets meer.

En ik zet er 500 euro op dat je nog nooit iets van Kant gelezen hebt.

Als Kant iets zei, was dat dingen niet in je hoofd zitten, en dus subjectief zijn, maar er ten alle tijden sprake is van een universele categorische imperatief.

Faal harder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220361202
quote:

[..]

Het is een land geworden dat helemaal kapot is gemaakt door een islamitische autocratie die de bevolking bloedig onderdrukt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220361206
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:17 schreef Momo het volgende:
Donald denkt al aan zijn volgende projectje

[ x ]
Ja, die kunnen niet terugvechten.
pi_220361211
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
De echte cultuur van Perzië is de zoroastrische.

Vakkundig gesloopt door islamisten.
De afbraak van de zoroastrische cultuur door islamisten is al eeuwen geleden gebeurd.
De Islamitische Republiek heeft de zoroastrianen grotendeels met rust gelaten.
  maandag 16 maart 2026 @ 22:22:17 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220361218
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 22:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
De afbraak van de zoroastrische cultuur door islamisten is al eeuwen geleden gebeurd.
De Islamitische Republiek heeft de zoroastrianen grotendeels met rust gelaten.
Die 5 die er nog zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')