Allemaal overdreven verhalen waarvan het bewijs nooit gevonden is dat Iran hier achter zit. Heel het midden oosten heeft een bloedhekel aan Israel. Kijk wat ze gedaan hebben de afgelopen 3 jaar. 70000 mensen vermoord en heel de gaza vernield.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iran voert oorlog via proxy's. Ze financieren, trainen en bewapenen milities die het vuile werk doen.
Hezbollah in Libanon: door Iran opgebouwd, duizenden raketten op Israël. Hamas in Gaza: geld, wapens en training uit Iran. Houthi's in Jemen: Iraanse drones en raketten op schepen en buurlanden. Daarbovenop steunt Iran ook allerlei sjiitische milities in Irak en Syrië die regelmatig bases en doelen aanvallen.
Dus nee, Iran is niet 'onschuldig'. Het land heeft een strategie: niet zelf frontaal aanvallen, maar de hele regio laten branden via anderen. Dat kun je natuurlijk niet zonder gevolgen voor jezelf blijven doen.
Er is geen verschil met wat jij nu roept en de holocaust ontkennen.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:09 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
En dan wordt 7 oktober geroepen als zogenaamde feit om het allemaal te rechtvaardigen.
De koerden hebben het voorlopig druk door dit soort gasten.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:59 schreef Discombobulate het volgende:
Koerden hoor je ook niks meer over. Waardeloos volk.
De Holocaust is een feit. Feit is ook dat de joden de Holocaust gebruiken om iedereen aan te vallen. Want de joden mogen niet vernietigd worden dus gaan wij alles vernietigen om niet vernietigd te worden.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is geen verschil met wat jij nu roept en de holocaust ontkennen.
De gedachte 'voor mij zou het toch niet zo lang meer duren, dus wat geeft het' is niet ondenkbaar.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:55 schreef halfway het volgende:
Heel simpel, Trump komt in het nauw en de hele wereld gaat hem uitkotsen vanwege de kosten ed. Hij gaat grijpen naar kernwapens.
Maar wij hebben Yesilgoz en nog een paar andere VVD clowns die achter het joods geld aan zitten. Alles for the moneyquote:Op maandag 16 maart 2026 21:14 schreef Perrin het volgende:
Duidelijk.
We zullen niet met militaire middelen bijdragen aan het waarborgen van de vrije doorvaart in de Straat van Hormuz. De oorlog in het Midden-Oosten is geen zaak voor de NAVO. Daarom zal Duitsland zich er niet militair mee bemoeien.
[ x ]
Hopelijk is dit een wijze les om voortaan de joden met rust te laten.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:09 schreef WillemVOC het volgende:
70000 mensen vermoord en heel de gaza vernield.
Ik dacht: laat ik even kijken wat "Willemvoc" vandaag post, en waarempel, het gaat weer over Joden.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:16 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Maar wij hebben Yesilgoz en nog een paar andere VVD clowns die achter het joods geld aan zitten. Alles for the money
LOL...quote:Op maandag 16 maart 2026 21:12 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
De Holocaust is een feit. Feit is ook dat de joden de Holocaust gebruiken om iedereen aan te vallen. Want de joden mogen niet vernietigd worden dus gaan wij alles vernietigen om niet vernietigd te worden.
Het is duidelijk.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:14 schreef Perrin het volgende:
Duidelijk.
We zullen niet met militaire middelen bijdragen aan het waarborgen van de vrije doorvaart in de Straat van Hormuz. De oorlog in het Midden-Oosten is geen zaak voor de NAVO. Daarom zal Duitsland zich er niet militair mee bemoeien.
[ x ]
Ho ho, pas op nou... In sommige contreien word het namelijk gezien als sneren, als je herhaalt wat TrumpGOD langer dan twee weken geleden zélf heeft gezegd!quote:Op maandag 16 maart 2026 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die een Special military operation van 3 dagen nodig dacht te hebben om een land in te nemen
Ze hebben een hekel aan joden omdat in een 7e eeuws boek staat dat ze daar hekel aan moeten hebben.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:09 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Allemaal overdreven verhalen waarvan het bewijs nooit gevonden is dat Iran hier achter zit. Heel het midden oosten heeft een bloedhekel aan Israel. Kijk wat ze gedaan hebben de afgelopen 3 jaar. 70000 mensen vermoord en heel de gaza vernield.
En dan wordt 7 oktober geroepen als zogenaamde feit om het allemaal te rechtvaardigen. Terwijl ze al 40 jaar mensen uit hun huizen jagen en heel palestine van de oorspronkelijk bewoners hebben ingepikt.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Ik denk dat het juist heel veel haat gecreerd heeft in heel de regio. Ik denk echt dat de staat Israel geen bestaansrecht meer heeft.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hopelijk is dit een wijze les om voortaan de joden met rust te laten.
Ze hebben een hoop geleerd van de CIA? Maar die komen er wel mee weg.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iran voert oorlog via proxy's. Ze financieren, trainen en bewapenen milities die het vuile werk doen.
Hezbollah in Libanon: door Iran opgebouwd, duizenden raketten op Israël. Hamas in Gaza: geld, wapens en training uit Iran. Houthi's in Jemen: Iraanse drones en raketten op schepen en buurlanden. Daarbovenop steunt Iran ook allerlei sjiitische milities in Irak en Syrië die regelmatig bases en doelen aanvallen.
Dus nee, Iran is niet 'onschuldig'. Het land heeft een strategie: niet zelf frontaal aanvallen, maar de hele regio laten branden via anderen. Dat kun je natuurlijk niet zonder gevolgen voor jezelf blijven doen.
Heerlijk, geen Israël maar een 'Free Palestine', ofwel, from the river to the sea islamitisch hell-hole nummer zoveel waar de meest rudimentaire mensenrechten met voeten worden getreden omdat men graag de flauwekul van een zelfverklaarde 7e eeuwse profeet in 2026 nog altijd serieus neemt.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:20 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist heel veel haat gecreerd heeft in heel de regio. Ik denk echt dat de staat Israel geen bestaansrecht meer heeft.
Ik denk dat Iran heel Israel gesloopt heeft op dit moment. Een hoop joden zijn er denk ik ook klaar mee. Die gingen naar israel om vredelievend leven te leiden. Maar dat is niet mogelijk in dit gebied. Ze moeten conclusies trekken.
Ik heb helemaal niets tegen joden.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze hebben een hekel aan joden omdat in een 7e eeuws boek staat dat ze daar hekel aan moeten hebben.
Negro pleasequote:Op maandag 16 maart 2026 21:23 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen joden.
ik heb alleen iets tegen mensen en landen die constant geweld gebruiken. Deze oorlog was niet nodig. Het was alleen een oorlog om het wapentuig van Israel te gebruiken want al die wapenfabrieken moeten op volle toeren blijven draaien. Ik denk dat dit een van de redenen is dat Israel veel oorlogen heeft gevoerd de afgelopen 40 jaar.
Hun Wapenindustrie......
De Koerden gaan niet voor jou vechten pik, terwijl jij hier toetsenbordstrijder uithangt. Koerden hebben de afgelopen decennia meerdere keren ervaren hoe onbetrouwbaar het westen/de VS is.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:59 schreef Discombobulate het volgende:
Koerden hoor je ook niks meer over. Waardeloos volk.
Ik snap dat jij dat hoopt maar de realiteit is dat Israel heeft gewonnen en sterker is dan ooit. Ze hebben al hun vijanden uit de weg geruimd. Wees gewoon blij dat er nu eindelijk een kans is op een echt duurzame vrede.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:20 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist heel veel haat gecreerd heeft in heel de regio. Ik denk echt dat de staat Israel geen bestaansrecht meer heeft.
Ik denk dat Iran heel Israel gesloopt heeft op dit moment. Een hoop joden zijn er denk ik ook klaar mee. Die gingen naar israel om vredelievend leven te leiden. Maar dat is niet mogelijk in dit gebied. Ze moeten conclusies trekken.
Het is wel verbazingwekkend van een clown zoals jou die hier op fok een hoop extreem rechtse praatjes heeft nu ineens de joden gaat verdedigen.quote:
Die hebben zich al een paar keer laten gebruiken idd.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:24 schreef Tovia het volgende:
[..]
De Koerden gaan niet voor jou vechten pik, terwijl jij hier toetsenbordstrijder uithangt. Koerden hebben de afgelopen decennia meerdere keren ervaren hoe onbetrouwbaar het westen/de VS is.
Oh toe, quote eens wat van die extreem rechtse praatjes.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:26 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Het is wel verbazingwekkend van een clown zoals jou die hier op fok een hoop extreem rechtse praatjes heeft nu ineens de joden gaat verdedigen.
De wereld ligt dus in de hand van Steve Witkoffquote:Op maandag 16 maart 2026 21:23 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zo snel mogelijk de stekker uit de oorlog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |