Zegt de man die de kraan open wil zetten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet je niet gaan blijven opmoppen, moet je de hoofdkraan dichtdoen en het lek dichten.
Ik had ook geen hoogstaand ding verwacht, maar het is belangrijk om te zien waar de ander mee bezig is.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is een FVD-promotiekanaal; u weet wel die partij die doodleuk iemand die 3x is veroordeeld voor mishandeling als lijstrekker aanstelt (Den Bosch) en ander zwakzinnig gespuis.
Tuurlijk joh! Daarom komen er zoveel mensen naar Helmond. En niet alleen asielzoekers. Ook veel mensen uit de randstad die naar Helmond komen. Sprak laatst een jongedame die zei dat ze nog liever naakt door Helmond loopt, dan met een bontjas door Amsterdam. Zo onveilig voelde Amsterdam voor haar en zo veilig voelt ze zich hier. Moet ze uiteraard niet door de Torenstraat gaan lopen!!quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ah: Hellmond: dat was altijd al een tokkiemagneet.
Ik steun die meiden wel, maar niet met mijn stem. Die gaat naar een andere, plaatselijke, partij.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is een FVD-promotiekanaal; u weet wel die partij die doodleuk iemand die 3x is veroordeeld voor mishandeling als lijstrekker aanstelt (Den Bosch) en ander zwakzinnig gespuis.
Wat heb jij toch wonderbaarlijke gesprekken.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Tuurlijk joh! Daarom komen er zoveel mensen naar Helmond. En niet alleen asielzoekers. Ook veel mensen uit de randstad die naar Helmond komen. Sprak laatst een jongedame die zei dat ze nog liever naakt door Helmond loopt, dan met een bontjas door Amsterdam. Zo onveilig voelde Amsterdam voor haar en zo veilig voelt ze zich hier. Moet ze uiteraard niet door de Torenstraat gaan lopen!!
Helmond heeft er alleen een onzalig handje van om azc's vooral dichtbij het centrum te zetten. Terwijl we plek genoeg hebben op het industrieterrein.
Gok zelfs dat het gemiddelde intelligentieniveau daar omhoog is gegaan na de instroom van asielzoekers.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
Helmond was al een afvoerput lang voordat asielzoekers werden uitgevonden
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok zelfs dat het gemiddelde intelligentieniveau daar omhoog is gegaan na de instroom van asielzoekers.
Absoluut zegt helemaal niets, dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:58 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
% ja. Qua aantallen 7. 15 ook nog steeds te hoog. Moet je niet willen. Nogmaals, een veel te groot deel zijn levenslange uitkeringen + teveel nageslacht.
Ok....quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:13 schreef Gia het volgende:
Vooral tegen bepaalde uitwassen van bepaalde geloven, maar verder valt dit heel erg mee.
Sure, als jij het zegt. Het is niet alsof we duidelijk wat anders zien, maar sure.quote:Eh, dat beweert links. Rechts ziet zichzelf niet als nazi aanhanger. Dat is dus ook niet zo.
Ik reageer op een andere user die dat beweerde..... Misschien ook de reactie lezen waar ik op reageerde he.quote:Niemand beweert dat ze uit huizen worden gezet. Niemand zegt dat Nederland verpaupert, maar Nederland verislamiseert. Als jij de Islam een pauper religie noemt, tja, dan verpaupert Nederland.
Arische ras is alles! Maar goed dat is natuurlijk geen nazisme.quote:Misschien een enkeling. Nazi's waren tegen Joden. De meeste rechtse Nederlanders zijn niet tegen Joden.
Ik haal alleen maar die groepen aan, die noemen het alleen niet het Arische ras.quote:Echt, wat jij er allemaal bij verzint! Niet te geloven!!
Dat zijn ze dus wel, anders zit je ook niet bij zo´n defend groep.quote:Ze zijn niet voor zuiveringen, nogmaals op een enkele schreeuwerd na. Ze zijn tegen de instroom, tegen de groeiende islam en vooral tegen zaken als 'voorrang op woningen'.
Den Haag afgelopen jaar vergeten?quote:Nou, kom es op met al die voorbeelden van rechtse aanslagen
Nederland staat 15e in de EU qua opnames relatief gezien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:23 schreef Gia het volgende:
Houd je daarbij ook rekening met de grootte van het land?
Ah, propaganda onzin pagina voor pro-Russische en racistische partijenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:39 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/743914411474948
En dan effe scrollen naar 5 februari. Ik heb geen zin om dit allemaal te gaan downloaden om hier neer te kunnen zetten.
Sterker nog: die hebben Helmond waarschijnlijk wat beschaving gebracht.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok zelfs dat het gemiddelde intelligentieniveau daar omhoog is gegaan na de instroom van asielzoekers.
De EU is verloren, kan mij geen reet schelen dat Frankrijk naar de tering gaat bijvoorbeeld. Gaat mij om Nederland.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Absoluut zegt helemaal niets, dat weet je zelf ook wel.
Je gebruikt dat alleen maar omdat het je toevallig uitkomt.
15e van de 27 in de EU is helemaal niet hoog.
[..]
Ok....
[..]
Sure, als jij het zegt. Het is niet alsof we duidelijk wat anders zien, maar sure.
[..]
Ik reageer op een andere user die dat beweerde..... Misschien ook de reactie lezen waar ik op reageerde he.
NL verislamiseert overigens ook niet en NL verpauperd ook zeker niet.
[..]
Arische ras is alles! Maar goed dat is natuurlijk geen nazisme.
[..]
Ik haal alleen maar die groepen aan, die noemen het alleen niet het Arische ras.
Die snappen zelf ook wel dat dat nazi bewoordingen waren.
Maar dit is hoe het in Duitsland ook begon. En mensen praten het maar goed, jij ook, omdat er zogenaamd signalen missen.
[..]
Dat zijn ze dus wel, anders zit je ook niet bij zo´n defend groep.
[..]
Den Haag afgelopen jaar vergeten?
Hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Tuurlijk joh! Daarom komen er zoveel mensen naar Helmond. En niet alleen asielzoekers. Ook veel mensen uit de randstad die naar Helmond komen. Sprak laatst een jongedame die zei dat ze nog liever naakt door Helmond loopt, dan met een bontjas door Amsterdam. Zo onveilig voelde Amsterdam voor haar en zo veilig voelt ze zich hier. Moet ze uiteraard niet door de Torenstraat gaan lopen!!
Helmond heeft er alleen een onzalig handje van om azc's vooral dichtbij het centrum te zetten. Terwijl we plek genoeg hebben op het industrieterrein.
Er wordt beweerd alsof NL een grote instroom kent en massa immigratie.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
De EU is verloren, kan mij geen reet schelen dat Frankrijk naar de tering gaat bijvoorbeeld. Gaat mij om Nederland.
@Fietsenrek zei maandag om 18.04:quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:42 schreef bianconeri het volgende:
Ik reageer op een andere user die dat beweerde..... Misschien ook de reactie lezen waar ik op reageerde he.
NL verislamiseert overigens ook niet en NL verpauperd ook zeker niet.
Helaas. Was het maar waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sterker nog: die hebben Helmond waarschijnlijk wat beschaving gebracht.
Even gefixed, ook naar VT.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja sommige mensen vertrekken vertrokken wel bij hun ouders zodra ze volwassen zijn waren.
Waar?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zegt de man die de kraan open wil zetten.
[..]
Alweer.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:01 schreef Gia het volgende:
[..]
@:Fietsenrek zei maandag om 18.04:
"Mensen die niet op straat willen komen te staan omdat er geen huizen zijn, omdat die vergeven worden aan asielzoekers, noem jij nazi's."
Hiermee zegt hij niet dat mensen uit huizen worden gezet. Dat maak jij er dus van.
Ik had gelezen waar jij op reageerde, en je zit er naast.
Ik ken aardig wat jong volwassenen en de mensen die uit huis willen kunnen dat nog steeds na enige moeite.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Even gefixed, ook naar VT.
Tegenwoordig gaan er zo veel huizen naar "andere doelgroepen" dat jong volwassenen het nakijken hebben.
Wat een onzin vraag dit. De werkelijke gevluchte Iraniėrs zitten hier al.quote:
Het antwoord is dus dat je voor die oorlog en de bijbehorende kraan vluchtelingen bent.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat een onzin vraag dit. De werkelijke gevluchte Iraniėrs zitten hier al.
We hebben het al lang al wel door hoor waar jij nastreeft en waarom.
Levensgevaarlijk ja, al die boomers daar bij de AH XLquote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:06 schreef Gia het volgende:
Moet ze uiteraard niet door de Torenstraat gaan lopen!!
Kunnen prima daar in de regio opgevangen worden. Hoeven niet naar Europa.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 16:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het antwoord is dus dat je voor die oorlog en de bijbehorende kraan vluchtelingen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |