Ik vermoed dat er meer kritiek en aversie (in jou ogen 'haat') is t.o.v. de Islam, en haar groeiende invloed, dan tegen de gemiddelde moslim.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Scheelt dat de instroom in Nederland nooit hoog is geweest.
[..]
En zelfs dan. Niemand heeft last van de gewone moslim.
Iedereen van ons kent er vast wel wat, de gewone moslim die bij je in de straat woont.
Die haat hier op FOK! en met dit soort groepen gaat niet meer om de individuele criminele moslim,
maar om het haten en verafschuwen van elke moslim.
En gezien dit topic worden ze ook opgewonden van de opkomst van met nazi´s sympathiserende groepen.
Ik ga zeker niet voor iedereen spreken natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er meer kritiek en aversie (in jou ogen 'haat') is t.o.v. de Islam, en haar groeiende invloed, dan tegen de gemiddelde moslim.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Scheelt dat de instroom in Nederland nooit hoog is geweest.
[..]
Vorig jaar was er even sprake van een AZC bij ons in de wijk. Boze mensen zijn meteen gaan flyeren en ditto facebook vol spelvouten en racistische kots. Dat was het moment dat ik erachter kwam dat er al meerdere AZC's in de stad zijn. Nooit last van gehad ondanks dat ik op een kwartiertje van meerdere AZC's woon. Vroeger woonde ik in een dorp met een AZC en ook daar nooit last gehad. Een groot deel van dit land heeft zichzelf wijsgemaakt dat ze permanent slachtoffer zijn en alle verstand uitgezet zover ze die hadden. We mogen in onze handjes knijpen dat we niet zo'n twee partijen stelsel zoals in de VS hebben.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Dit soort users![]()
![]()
Alsof er ook maar iets mis is met een AZC. In 90% van die demonstraties zijn het dit soort achterlijke groepen die vanuit het hele land komen, niet de lokale bevolking.
Ik heb bijna mijn hele leven in de buurt van AZC´s gewoond, niets mis mee.
De problemen kwamen pas bij illegalen en veilige landers.
En de bevolking in de buurt van AZC´s zijn er ook helemaal niet op tegen. Nee, zelfs Ter Apel niet.
Daar zijn ze klaar met de veilige landers, niet de vluchtelingen.
Ja sommige mensen vertrekken wel bij hun ouders zodra ze volwassen zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:54 schreef quo_ het volgende:
Best opvallend dat mensen zonder overlast vast een AZC veelal spreken over "woonde' en "gewoond hebben".
Verhalen uit de tegenwoordige tijd van wanhopige inwoners van bijvoorbeeld Ter Apel zullen dan wel met AI gemaakt zijn zeker.
Leuk dat je het met 1 land vergelijkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]In Nederland waggelen per week ongeveer evenveel vluchtelingen naar binnen als in Denemarken (ongeveer even groot als Nederland) in een jaar(!).
Beter dan mensen die midden in Amsterdam vanuit hun zolderkamertje lopen te janken over moslims en AZCs of niet dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:54 schreef quo_ het volgende:
Best opvallend dat mensen zonder overlast vast een AZC veelal spreken over "woonde' en "gewoond hebben".
Verhalen uit de tegenwoordige tijd van wanhopige inwoners van bijvoorbeeld Ter Apel zullen dan wel met AI gemaakt zijn zeker.
Dat zeker. Niks mis met een andere huidskleur.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie wel een groot verschil tussen het terugdringen van de instroom van een haatdragende ideologie die ons wil onderwerpen, en het strijden tegen alles wat een ander kleurtje heeft.
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ik heb bijna mijn hele leven in de buurt van AZC´s gewoond, niets mis mee.
De problemen kwamen pas bij illegalen en veilige landers.
En de bevolking in de buurt van AZC´s zijn er ook helemaal niet op tegen. Nee, zelfs Ter Apel niet.
Daar zijn ze klaar met de veilige landers, niet de vluchtelingen.
Gratis uitkeringen in walhalla Nederland.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]In Nederland waggelen per week ongeveer evenveel vluchtelingen naar binnen als in Denemarken (ongeveer even groot als Nederland) in een jaar(!).
Dat merk je wel snel inderdaad.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]![]()
Want jij weet het verschil natuurlijk tussen de veilige lander haatbaard en de vluchteling.
Ah, vandaar dat er zo weinig naar NL gaan. Uhu.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Gratis uitkeringen in walhalla Nederland.![]()
Ik denk dat ze zich zorgen maken over het verdwijnen van het blanke ras.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:10 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat zeker. Niks mis met een andere huidskleur.
We staan op plek 7, noem dat maar niks. En natuurlijk allemaal lieve mannen die hun gezin achter laten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat merk je wel snel inderdaad.
Maar he, jij hebt beiden nog nooit gezien natuurlijk.
[..]
Ah, vandaar dat er zo weinig naar NL gaan. Uhu.
Nee, Nederland staat relatief gezien op de 15e plek in de EU.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
We staan op plek 7, noem dat maar niks. En natuurlijk allemaal lieve mannen die hun gezin achter laten.
% ja. Qua aantallen 7. 15 ook nog steeds te hoog. Moet je niet willen. Nogmaals, een veel te groot deel zijn levenslange uitkeringen + teveel nageslacht.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, Nederland staat relatief gezien op de 15e plek in de EU.
Je kunt inderdaad alles goed praten. Mijn punt is dat mensen (en groeperingen) verantwoordelijk zijn voor het gedachtegoed dat zijn omarmen en het gedrag dat men op basis daarvan laat zien. Maar als het om niet-Westerse individuen of groeperingen gaat wordt dit helaas altijd (gedeeltelijk) opgehangen aan externe factoren.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dit is een vreemd argument. Als je zo beredeneerd kan je ook stellen dat groepen zoals Antifa een logische reactie zijn op het toenemende antidemocratische en fascistische sentiment in het Westen.
Vooral tegen bepaalde uitwassen van bepaalde geloven, maar verder valt dit heel erg mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:57 schreef bianconeri het volgende:
Hou toch op man....
Die mensen roepen op tot geweld en haat tegen buitenlanders.
Eh, dat beweert links. Rechts ziet zichzelf niet als nazi aanhanger. Dat is dus ook niet zo.quote:´´bezorgde burgers´´ ja joh. Alsof een bezorgde burger een nazi aanhanger is![]()
![]()
![]()
Niemand beweert dat ze uit huizen worden gezet. Niemand zegt dat Nederland verpaupert, maar Nederland verislamiseert. Als jij de Islam een pauper religie noemt, tja, dan verpaupert Nederland.quote:Ook verder haal je alleen maar onzin aan. Nederland verpaupert niet, niemand wordt uit huizen gezet, niemand hoeft zich zorgen te maken. Veiligheid in NL is zeer hoog.
Misschien een enkeling. Nazi's waren tegen Joden. De meeste rechtse Nederlanders zijn niet tegen Joden.quote:Een bezorgde burger zou zelf nadenken, zou zelf kritisch zijn. Maar racisme en discrimiantie, zelfs nazi gedachtegoeden hebben daar niets mee te maken.
[..]
Hou toch op man. Die mensen hangen publiekelijk nazi gedachtegoeden aan.
Moeten we dat al normaal vinden?
Echt, wat jij er allemaal bij verzint! Niet te geloven!!quote:Nederland is gewoon Nederland en blijft Nederland. Daar hoef je geen nazi voor te zijn.
Maar he lekker het arische ras bovenaan of niet?
Het zijn geen nazi groepen, dat maak jij ervan!quote:[..]
Hou toch op...
Stel jij kent idd een klein deel van die extreem rechtse figuren, dat zegt natuurlijk niets over het gedachtegoed achter dit soort nazi groepen.
[..]
Ze zijn niet voor zuiveringen, nogmaals op een enkele schreeuwerd na. Ze zijn tegen de instroom, tegen de groeiende islam en vooral tegen zaken als 'voorrang op woningen'.quote:Deze defend groepen zijn juist pro etnische zuiveringen.
Dit soort groepen veroorzaken dat juist.
[..]
Nou, kom es op met al die voorbeelden van rechtse aanslagenquote:Maar he gewelddadig zijn ze natuurlijk niet
Hier in mijn stad is er veel overlast van asielzoekers. Een rechtse actiegroep heeft dit allemaal in kaart gebracht met bewijzen van aangiftes erbij en aan de gemeenteraadsleden overhandigt. Wordt gewoon terzijde geschoven. Hoop dat er hier morgen echt flink rechts gestemd gaat worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vorig jaar was er even sprake van een AZC bij ons in de wijk. Boze mensen zijn meteen gaan flyeren en ditto facebook vol spelvouten en racistische kots. Dat was het moment dat ik erachter kwam dat er al meerdere AZC's in de stad zijn. Nooit last van gehad ondanks dat ik op een kwartiertje van meerdere AZC's woon. Vroeger woonde ik in een dorp met een AZC en ook daar nooit last gehad. Een groot deel van dit land heeft zichzelf wijsgemaakt dat ze permanent slachtoffer zijn en alle verstand uitgezet zover ze die hadden. We mogen in onze handjes knijpen dat we niet zo'n twee partijen stelsel zoals in de VS hebben.
Ja maar, dat kan niet, hoor. Als een Nederlandse man met een moslima trouwt, moet hij moslim worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich zorgen maken over het verdwijnen van het blanke ras.
Mij gaat het meer om de mentaliteit van de mensen. Niks mis met je te mengen, zolang men maar wel een westerse mindset heeft.
Houd je daarbij ook rekening met de grootte van het land?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuk dat je het met 1 land vergelijkt.
Maar niet vergeleken met de meerderheid in Europa.
Ik zie die kaart graag.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier in mijn stad is er veel overlast van asielzoekers. Een rechtse actiegroep heeft dit allemaal in kaart gebracht met bewijzen van aangiftes erbij en aan de gemeenteraadsleden overhandigt. Wordt gewoon terzijde geschoven. Hoop dat er hier morgen echt flink rechts gestemd gaat worden.
[..]
https://www.facebook.com/groups/743914411474948quote:
En ik heb geen zin in een feesboek account.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:39 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/743914411474948
En dan effe scrollen naar 5 februari. Ik heb geen zin om dit allemaal te gaan downloaden om hier neer te kunnen zetten.
Moet je niet gaan blijven opmoppen, moet je de hoofdkraan dichtdoen en het lek dichten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat er tot nu toe praktisch niets gedaan is aan het terugdringen van de instroom.
Is een FVD-promotiekanaal; u weet wel die partij die doodleuk iemand die 3x is veroordeeld voor mishandeling als lijstrekker aanstelt (Den Bosch) en ander zwakzinnig gespuis.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En ik heb geen zin in een feesboek account.
Ah: Hellmond: dat was altijd al een tokkiemagneet.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:39 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/743914411474948
En dan effe scrollen naar 5 februari. Ik heb geen zin om dit allemaal te gaan downloaden om hier neer te kunnen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |