abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220362233
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Scheelt dat de instroom in Nederland nooit hoog is geweest.
[..]
En zelfs dan. Niemand heeft last van de gewone moslim.
Iedereen van ons kent er vast wel wat, de gewone moslim die bij je in de straat woont.

Die haat hier op FOK! en met dit soort groepen gaat niet meer om de individuele criminele moslim,
maar om het haten en verafschuwen van elke moslim.

En gezien dit topic worden ze ook opgewonden van de opkomst van met nazi´s sympathiserende groepen.
Ik vermoed dat er meer kritiek en aversie (in jou ogen 'haat') is t.o.v. de Islam, en haar groeiende invloed, dan tegen de gemiddelde moslim.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220362268
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:10 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ik vermoed dat er meer kritiek en aversie (in jou ogen 'haat') is t.o.v. de Islam, en haar groeiende invloed, dan tegen de gemiddelde moslim.
Ik ga zeker niet voor iedereen spreken natuurlijk.
Er zal best een groep op FOK! zijn die echt onder die ´´bezorgde burgers´´ groep valt.
Die gewoon willen dat er goed nagedacht wordt over dingen en dingen wil oppakken.

Echter de welbekende groep op FOK! die vooral heel mondig is, en zonder namen te noemen weet jij er ook wel een paar, zijn zeer mondig over hoe de Islam het allergrootste kwaad is en dergelijke.
Die zelfs gewelds conflicten tegen moslims goed praten.

Zelf hoor ik overigens ook tot de groep die aversie heeft tegen de Islam. Ik sta in niets achter de Islam, zeker niet.
Maar de stap naar haat is wel echt heel anders bij de mondige groep op FOK!
En zoals je ziet worden zelfs extreem rechtse nazi groepen beschermd.
pi_220362285
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Scheelt dat de instroom in Nederland nooit hoog is geweest.
[..]

_O- In Nederland waggelen per week ongeveer evenveel vluchtelingen naar binnen als in Denemarken (ongeveer even groot als Nederland) in een jaar(!).
pi_220362307
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:03 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Dit soort users _O- _O-

Alsof er ook maar iets mis is met een AZC. In 90% van die demonstraties zijn het dit soort achterlijke groepen die vanuit het hele land komen, niet de lokale bevolking.

Ik heb bijna mijn hele leven in de buurt van AZC´s gewoond, niets mis mee.
De problemen kwamen pas bij illegalen en veilige landers.

En de bevolking in de buurt van AZC´s zijn er ook helemaal niet op tegen. Nee, zelfs Ter Apel niet.
Daar zijn ze klaar met de veilige landers, niet de vluchtelingen.
Vorig jaar was er even sprake van een AZC bij ons in de wijk. Boze mensen zijn meteen gaan flyeren en ditto facebook vol spelvouten en racistische kots. Dat was het moment dat ik erachter kwam dat er al meerdere AZC's in de stad zijn. Nooit last van gehad ondanks dat ik op een kwartiertje van meerdere AZC's woon. Vroeger woonde ik in een dorp met een AZC en ook daar nooit last gehad. Een groot deel van dit land heeft zichzelf wijsgemaakt dat ze permanent slachtoffer zijn en alle verstand uitgezet zover ze die hadden. We mogen in onze handjes knijpen dat we niet zo'n twee partijen stelsel zoals in de VS hebben.
pi_220362462
Best opvallend dat mensen zonder overlast vast een AZC veelal spreken over "woonde' en "gewoond hebben".

Verhalen uit de tegenwoordige tijd van wanhopige inwoners van bijvoorbeeld Ter Apel zullen dan wel met AI gemaakt zijn zeker.
-
pi_220362466
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:54 schreef quo_ het volgende:
Best opvallend dat mensen zonder overlast vast een AZC veelal spreken over "woonde' en "gewoond hebben".

Verhalen uit de tegenwoordige tijd van wanhopige inwoners van bijvoorbeeld Ter Apel zullen dan wel met AI gemaakt zijn zeker.
Ja sommige mensen vertrekken wel bij hun ouders zodra ze volwassen zijn.
pi_220362542
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:28 schreef CarbonC het volgende:

[..]
_O- In Nederland waggelen per week ongeveer evenveel vluchtelingen naar binnen als in Denemarken (ongeveer even groot als Nederland) in een jaar(!).
Leuk dat je het met 1 land vergelijkt.
Maar niet vergeleken met de meerderheid in Europa.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:54 schreef quo_ het volgende:

Beter dan mensen die midden in Amsterdam vanuit hun zolderkamertje lopen te janken over moslims en AZCs of niet dan?

Ik denk dat ik veel meer kan zeggen over het leven rondom een AZC dan bijna iedereen hier op FOK!
Ongeacht waar ik nu woon. Ik heb 95% of meer van mijn leven bij een AZC in de buurt gewoond, ik denk dat jij en de meesten hier de 0% aantikken.

Misschien moet je eens beter lezen. De problemen in Ter Apel komen door veilige landers en illegalen. Niet door vluchtelingen.
pi_220362661
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:02 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik zie wel een groot verschil tussen het terugdringen van de instroom van een haatdragende ideologie die ons wil onderwerpen, en het strijden tegen alles wat een ander kleurtje heeft.
Dat zeker. Niks mis met een andere huidskleur.
pi_220362670
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:03 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]

Ik heb bijna mijn hele leven in de buurt van AZC´s gewoond, niets mis mee.
De problemen kwamen pas bij illegalen en veilige landers.

En de bevolking in de buurt van AZC´s zijn er ook helemaal niet op tegen. Nee, zelfs Ter Apel niet.
Daar zijn ze klaar met de veilige landers, niet de vluchtelingen.
:D :') Want jij weet het verschil natuurlijk tussen de veilige lander haatbaard en de vluchteling.
pi_220362685
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:28 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Gratis uitkeringen in walhalla Nederland. _O- _O_
  dinsdag 17 maart 2026 @ 09:17:17 #136
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220362728
Waar zijn die Defendgroepen als een groep Marokkanen weer eens de boel loopt te verneuken? Ik zie ze alleen maar bij raadsvergaderingen en nooit op plekken waar er echt Nederlanders verdedigd moeten worden.

En kunnen we deze Defendgroepen ook vragen om synagoges te verdedigen of is dat weer net niet hun bedoeling?
Blaf me vol
pi_220362740
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:D :') Want jij weet het verschil natuurlijk tussen de veilige lander haatbaard en de vluchteling.
Dat merk je wel snel inderdaad.

Maar he, jij hebt beiden nog nooit gezien natuurlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Gratis uitkeringen in walhalla Nederland. _O- _O_
Ah, vandaar dat er zo weinig naar NL gaan. Uhu.
pi_220362819
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:10 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat zeker. Niks mis met een andere huidskleur.
Ik denk dat ze zich zorgen maken over het verdwijnen van het blanke ras.
Mij gaat het meer om de mentaliteit van de mensen. Niks mis met je te mengen, zolang men maar wel een westerse mindset heeft.
pi_220362906
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat merk je wel snel inderdaad.

Maar he, jij hebt beiden nog nooit gezien natuurlijk.
[..]
Ah, vandaar dat er zo weinig naar NL gaan. Uhu.
We staan op plek 7, noem dat maar niks. En natuurlijk allemaal lieve mannen die hun gezin achter laten.
pi_220362939
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:32 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
We staan op plek 7, noem dat maar niks. En natuurlijk allemaal lieve mannen die hun gezin achter laten.
Nee, Nederland staat relatief gezien op de 15e plek in de EU.
pi_220363146
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee, Nederland staat relatief gezien op de 15e plek in de EU.
% ja. Qua aantallen 7. 15 ook nog steeds te hoog. Moet je niet willen. Nogmaals, een veel te groot deel zijn levenslange uitkeringen + teveel nageslacht.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 09:59:47 #142
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220363149
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 07:48 schreef Nexum het volgende:

[..]
Dit is een vreemd argument. Als je zo beredeneerd kan je ook stellen dat groepen zoals Antifa een logische reactie zijn op het toenemende antidemocratische en fascistische sentiment in het Westen.
Je kunt inderdaad alles goed praten. Mijn punt is dat mensen (en groeperingen) verantwoordelijk zijn voor het gedachtegoed dat zijn omarmen en het gedrag dat men op basis daarvan laat zien. Maar als het om niet-Westerse individuen of groeperingen gaat wordt dit helaas altijd (gedeeltelijk) opgehangen aan externe factoren.

Daarnaast is er van echt toenemende antidemocratische en fascistische sentimenten in het Westen geen sprake. Met name antidemocratische sentimenten zijn hilarisch genoeg juist aanwezig bij groepen als Antifa zelf, die er helemaal geen problemen hebben met het lynchen van andersdenkenden zoals we in Frankrijk hebben kunnen zien.

Dit is zelfs de kern van zulke bewegingen: men framed te politieke tegenstander van dingen waar men zich zelf schuldig aan maakt en grijpt vervolgens die projectie en aantijgingen vervolgens aan om intimidatie, vandalisme zelfs geweld te legitimeren.

Het is dan ook niet zonder reden, dat bewegingen zoals Hamas (die ook fundamentalistisch en extreem gewelddadig zijn) in zulke contreien worden bewierookt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 17 maart 2026 @ 10:13:57 #143
3542 Gia
User under construction
pi_220363220
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 07:57 schreef bianconeri het volgende:

Hou toch op man....
Die mensen roepen op tot geweld en haat tegen buitenlanders.
Vooral tegen bepaalde uitwassen van bepaalde geloven, maar verder valt dit heel erg mee.
quote:
´´bezorgde burgers´´ ja joh. Alsof een bezorgde burger een nazi aanhanger is _O- _O- _O-
Eh, dat beweert links. Rechts ziet zichzelf niet als nazi aanhanger. Dat is dus ook niet zo.
quote:
Ook verder haal je alleen maar onzin aan. Nederland verpaupert niet, niemand wordt uit huizen gezet, niemand hoeft zich zorgen te maken. Veiligheid in NL is zeer hoog.
Niemand beweert dat ze uit huizen worden gezet. Niemand zegt dat Nederland verpaupert, maar Nederland verislamiseert. Als jij de Islam een pauper religie noemt, tja, dan verpaupert Nederland.
quote:
Een bezorgde burger zou zelf nadenken, zou zelf kritisch zijn. Maar racisme en discrimiantie, zelfs nazi gedachtegoeden hebben daar niets mee te maken.
[..]
Hou toch op man. Die mensen hangen publiekelijk nazi gedachtegoeden aan.
Moeten we dat al normaal vinden?
Misschien een enkeling. Nazi's waren tegen Joden. De meeste rechtse Nederlanders zijn niet tegen Joden.
quote:
Nederland is gewoon Nederland en blijft Nederland. Daar hoef je geen nazi voor te zijn.
Maar he lekker het arische ras bovenaan of niet?
Echt, wat jij er allemaal bij verzint! Niet te geloven!!
quote:
[..]
Hou toch op...
Stel jij kent idd een klein deel van die extreem rechtse figuren, dat zegt natuurlijk niets over het gedachtegoed achter dit soort nazi groepen.
[..]
Het zijn geen nazi groepen, dat maak jij ervan!
quote:
Deze defend groepen zijn juist pro etnische zuiveringen.
Dit soort groepen veroorzaken dat juist.
[..]
Ze zijn niet voor zuiveringen, nogmaals op een enkele schreeuwerd na. Ze zijn tegen de instroom, tegen de groeiende islam en vooral tegen zaken als 'voorrang op woningen'.
quote:
Maar he gewelddadig zijn ze natuurlijk niet _O-
Nou, kom es op met al die voorbeelden van rechtse aanslagen
  dinsdag 17 maart 2026 @ 10:23:34 #144
3542 Gia
User under construction
pi_220363279
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Vorig jaar was er even sprake van een AZC bij ons in de wijk. Boze mensen zijn meteen gaan flyeren en ditto facebook vol spelvouten en racistische kots. Dat was het moment dat ik erachter kwam dat er al meerdere AZC's in de stad zijn. Nooit last van gehad ondanks dat ik op een kwartiertje van meerdere AZC's woon. Vroeger woonde ik in een dorp met een AZC en ook daar nooit last gehad. Een groot deel van dit land heeft zichzelf wijsgemaakt dat ze permanent slachtoffer zijn en alle verstand uitgezet zover ze die hadden. We mogen in onze handjes knijpen dat we niet zo'n twee partijen stelsel zoals in de VS hebben.
Hier in mijn stad is er veel overlast van asielzoekers. Een rechtse actiegroep heeft dit allemaal in kaart gebracht met bewijzen van aangiftes erbij en aan de gemeenteraadsleden overhandigt. Wordt gewoon terzijde geschoven. Hoop dat er hier morgen echt flink rechts gestemd gaat worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:25 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik denk dat ze zich zorgen maken over het verdwijnen van het blanke ras.
Mij gaat het meer om de mentaliteit van de mensen. Niks mis met je te mengen, zolang men maar wel een westerse mindset heeft.
Ja maar, dat kan niet, hoor. Als een Nederlandse man met een moslima trouwt, moet hij moslim worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:05 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Leuk dat je het met 1 land vergelijkt.
Maar niet vergeleken met de meerderheid in Europa.

Houd je daarbij ook rekening met de grootte van het land?
pi_220363292
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Hier in mijn stad is er veel overlast van asielzoekers. Een rechtse actiegroep heeft dit allemaal in kaart gebracht met bewijzen van aangiftes erbij en aan de gemeenteraadsleden overhandigt. Wordt gewoon terzijde geschoven. Hoop dat er hier morgen echt flink rechts gestemd gaat worden.
[..]
Ik zie die kaart graag.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 10:39:48 #146
3542 Gia
User under construction
pi_220363360
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik zie die kaart graag.
https://www.facebook.com/groups/743914411474948
En dan effe scrollen naar 5 februari. Ik heb geen zin om dit allemaal te gaan downloaden om hier neer te kunnen zetten.
pi_220363376
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:39 schreef Gia het volgende:

[..]
En dan effe scrollen naar 5 februari. Ik heb geen zin om dit allemaal te gaan downloaden om hier neer te kunnen zetten.
En ik heb geen zin in een feesboek account.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 10:45:33 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220363389
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:00 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Het helpt ook niet dat er tot nu toe praktisch niets gedaan is aan het terugdringen van de instroom.
Moet je niet gaan blijven opmoppen, moet je de hoofdkraan dichtdoen en het lek dichten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220363402
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En ik heb geen zin in een feesboek account.
Is een FVD-promotiekanaal; u weet wel die partij die doodleuk iemand die 3x is veroordeeld voor mishandeling als lijstrekker aanstelt (Den Bosch) en ander zwakzinnig gespuis.
pi_220363415
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 10:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Ah: Hellmond: dat was altijd al een tokkiemagneet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')