abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2026 @ 10:35:24 #276
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220354845
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:27 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
geen idee. Maar men gaat wel 3x nadenken om ze te ontwikkelen lijkt me.
Of men gaat nu misschien 10x harder aan het werk om ze ook daadwerkelijk te produceren.
pi_220354847
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Anders is dat deze Iraanse regering de grootse financier is van terrorisme ooit en vijfmaal daags met de kont omhoog richting Allah in gebed oproept tot de nucleaire vernietiging van Amerika, Israël en mij en jou.
Je weet ook wel dat als Iran een atoombom zou inzetten dat ze zelf ook een parkeerplaats zouden worden.
pi_220354854
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:35 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Of men gaat nu misschien 10x harder aan het werk om ze ook daadwerkelijk te produceren.
Of gewoon een paar kopen van China, Rusland of Noord Korea.

Iran kan ook een vuile bom maken en daarmee heel veel ellende veroorzaken in dicht bevolkte gebieden.

Maar ze weten in Iran ook heus wel wat de gevolgen zijn als ze dat inzetten.
pi_220354862
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:26 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Ik weet dat je een hekel aan mij als user hebt. Maar ik vraag uitsluitend wat de oplossingen van mensen zijn die blijkbaar een betere visie hebben dan Trump heeft? En het gewenste effect gaat hebben... daar is het nog veel te vroeg voor. Uitkomsten van oorlogen zijn doorgaans onvoorspelbaar.
Uitkomsten van oorlog zijn altijd voorspelbaar: niets dan ellende.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220354865
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je weet ook wel dat als Iran een atoombom zou inzetten dat ze zelf ook een parkeerplaats zouden worden.
Dus laten we misdaden tegen de menselijkheid maar lopen?

Are there no true knights among you in Europe anymore?
pi_220354872
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dus Trump begint een oorlog zonder een einddoel te hebben. En als je daar mag je alleen wat van zeggen als je zelf even een oplossing hebt voor een regio die al een jaar of 100 naar de klote is?

Ik zou ook niet weten hoe je die shitshow moet oplossen. Maar nog een oorlog beginnen helpt al helemaal niet
Niks doen terwijl je openlijk en voortdurend (nucleair) bedreigt wordt, vrouwen doodgeslagen ziet worden als er een haar onder de hoofddoek vandaan komt, homo's worden opgehangen omdat ze homo zijn, ofwel de onderdrukking door de duivel alsmaar ziet toenemen, dat kan niet. Je zal een keer moeten ingrijpen.

pi_220354880
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Anders is dat deze Iraanse regering de grootse financier is van terrorisme ooit en vijfmaal daags met de kont omhoog richting Allah in gebed oproept tot de nucleaire vernietiging van Amerika, Israël en mij en jou.
Net als Noord-Korea is het echt niet meer dan een regionale dreiging hoor. En net als bij Noord-Korea is de existentiële dreiging voor het regime de primaire reden om kernwapens na te streven. Cynisch genoeg bevestigen deze aanvallen ook weer. Noord-Korea heeft weinig te vrezen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220354881
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dus laten we misdaden tegen de menselijkheid maar lopen?
Dat doen we in heel veel landen.
Sturen we een leger naar Soedan?

quote:
Are there no true knights among you in Europe anymore?
Zou jij daar gaan vechten?
pi_220354892
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:40 schreef Monolith het volgende:

[..]
Net als Noord-Korea is het echt niet meer dan een regionale dreiging hoor. En net als bij Noord-Korea is de existentiële dreiging voor het regime de primaire reden om kernwapens na te streven. Cynisch genoeg bevestigen deze aanvallen ook weer. Noord-Korea heeft weinig te vrezen.
Ik denk graag een klein beetje buiten mijn eigen stadswijk.
pi_220354895
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:39 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Niks doen terwijl je openlijk en voortdurend (nucleair) bedreigt wordt, vrouwen doodgeslagen ziet worden als er een haar onder de hoofddoek vandaan komt, homo's worden opgehangen omdat ze homo zijn, ofwel de onderdrukking door de duivel alsmaar ziet toenemen, dat kan niet. Je zal een keer moeten ingrijpen.

[ afbeelding ]
Er zijn heel veel landen waar dat gebeurt en waar we niet ingrijpen.
Het is heel selectief en ik trap er niet in.
  FOK!Fotograaf maandag 16 maart 2026 @ 10:42:21 #286
364681 over_hedge
pi_220354899
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja en dan grijp je in met een plan. Niet beginnen met bommen gooien en dan later een keer denken: Oke en nu?
En niet eerst je boondgenoten bedreigen met invasie om 2 maanden later die zelfde bondgenoten nodig te hebben om de straat schoon te houden. En gaan dreigen als ze je niet willen helpen.

Helpen door bommen gooien zonder plan is niet helpen maar olie op het vuur gooien
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220354900
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat doen we in heel veel landen.
Sturen we een leger naar Soedan?
[..]
Zou jij daar gaan vechten?
Ja natuurlijk, waarom jij niet als ik vragen mag?
pi_220354901
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Er zijn heel veel landen waar dat gebeurt en waar we niet ingrijpen.
Het is heel selectief.
Niet qua optelsom van alle genoemde factoren.
pi_220354902
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik denk graag een klein beetje buiten mijn eigen stadswijk.
Als het je uitkomt ja. Ik hoor je niet over alle andere conflicten en dreigingen in de wereld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220354904
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:42 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, waarom jij niet als ik vragen mag?
Heb je je al opgegeven om daar te gaan vechten?

Ik heb nog nooit gevochten en dat wil ik graag zo houden. Diplomatie is mijn wapen.
pi_220354911
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:42 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Niet qua optelsom van alle genoemde factoren.
Oh ja.
Dus 150.000 doden in Soedan is opgeteld nog niet genoeg qua optelsom.
  maandag 16 maart 2026 @ 10:44:16 #292
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220354912
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:24 schreef Perrin het volgende:

[..]
Lieverd, niemand in de Amerikaanse of Israëlische regering geeft een reet om die lui.

Ze worden als schaamlap opgevoerd om de oorlog goed te praten. Sommigen hier trappen daar dan in.
Klopt. Laten we die hoax alvast niet in de discussie hier meenemen.

Netanyahu droomt al 40 jaar van een verwoestende aanval op Iran. Nu heeft hij een president van de USA zo ver gekregen dat hij zich voor zijn karretje aangaande dit laat spannen. Dat is wat er aan de hand is.

Verder vraag ik me af in hoeverre Israel een handje heeft gehad in het opruien van de bevolking om een incentive te scheppen.
The End Times are wild
pi_220354921
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Als het je uitkomt ja. Ik hoor je niet over alle andere conflicten en dreigingen in de wereld.
Kan ik me net zo druk over maken hoor maar dat is hier niet het onderwerp, de hamvraag hier is, ben je nog wel een volwaardig mens als het enige dat je boeit de benzineprijs aan de pomp is?
  maandag 16 maart 2026 @ 10:45:17 #294
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220354925
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Volgens velen hier mag Iran ongestoord de regio en haar eigen bevolking terroriseren want WIJ moeten het internationaal recht handhaven.

Werkelijk waar laffe figuren zijn het. Ze zullen zich uitspreken tegen onrecht, maar de daad nooit bij het woord voegen.
pi_220354929
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Heb je je al opgegeven om daar te gaan vechten?

Ik heb nog nooit gevochten en dat wil ik graag zo houden. Diplomatie is mijn wapen.
Ik zou je huidige baan er nog niet voor opgeven als ik jou was.
  maandag 16 maart 2026 @ 10:45:39 #296
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220354931
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nou, ik heb toch echt een speech gezien van Netanyahu waarin hij de Iraniërs rechtstreeks aanspreekt en zegt om ze te geven.

Zo'n empathische, betrokken man, die Netanyahu.
Het platgooien van Gaza was eigenlijk ook alleen maar om de mensen te helpen..
The End Times are wild
pi_220354934
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik zou je huidige baan er nog niet voor opgeven als ik jou was.
Ik ben al 8 jaar met pensioen, wees niet bang.
pi_220354940
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik ben al 8 jaar met pensioen, wees niet bang.
In dat geval kun je beter ook niet mee gaan vechten.
  maandag 16 maart 2026 @ 10:46:46 #299
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220354941
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik geloof dat dit waar is, maar ook dit van @LXIV:

quote:
Klopt. Laten we die hoax alvast niet in de discussie hier meenemen.

Netanyahu droomt al 40 jaar van een verwoestende aanval op Iran. Nu heeft hij een president van de USA zo ver gekregen dat hij zich voor zijn karretje aangaande dit laat spannen. Dat is wat er aan de hand is.

Verder vraag ik me af in hoeverre Israel een handje heeft gehad in het opruien van de bevolking om een incentive te scheppen.
  maandag 16 maart 2026 @ 10:46:51 #300
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220354943
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:45 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Volgens velen hier mag Iran ongestoord de regio en haar eigen bevolking terroriseren want WIJ moeten het internationaal recht handhaven.

Werkelijk waar laffe figuren zijn het. Ze zullen zich uitspreken tegen onrecht, maar de daad nooit bij het woord voegen.
Dat punt wordt hier helemaal niet gemaakt. Het punt is dat de reden dat Israel en USA Iran aanvallen niks te maken heeft met de rechten van demonstranten of het welbevinden van het Iraanse volk. De reden is dat Netanyahu Iran als machtsfactor wil uitschakelen.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')