die liepen niet op te scheppen over mogelijke kernwapens en het roepen dat de vs/israel/het westen eraan moeten denk ikquote:Op maandag 16 maart 2026 10:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zijn heel veel landen waar dat gaande is (geweest) en waar niet wordt / werd ingegrepen.
In Afghanistan gebeuren dit soort dingen ook.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:12 schreef UitStraling het volgende:
En het Internationaal Recht, bok op met die laffe onzin, daar hebben die verkrachte Iraanse zustertjes he-le-maal niets aan.
Zijn daar ook 30.000 demonstranten vermoord in korte tijd? En zwaargewonde demonstranten die niet eens naar een ziekenhuis durfden omdat ze daar dan gedood zouden worden?quote:Op maandag 16 maart 2026 10:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zijn heel veel landen waar dat gaande is (geweest) en waar niet wordt / werd ingegrepen.
En dat Palestijnen verkracht worden door Israelische soldaten, dat vindt Ellian natuurlijk fantastisch.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:56 schreef Tjoent het volgende:
Ah, Ellian bericht er ook al over:
Nou kom maar op met de betere oplossingen dan hetgeen nu wordt geprobeerd.
We zijn benieuwd.
Zeker wel.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:15 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zijn daar ook 30.000 demonstranten vermoord in korte tijd? En zwaargewonde demonstranten die niet eens naar een ziekenhuis durfden omdat ze daar dan gedood zouden worden?
Ja daarom, de Veiligheidsraad van de VN is al net zo tandeloos als de Volkerenbond.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarbij het ook nog de vraag is hoeveel klopt van zulke verhalen die erg door de conservatieven hier gepushed worden, maar we weten dat in aanloop naar de Irak oorlog ook zulke soort berichten over verkrachtingen en babymoorden opdoken die achteraf compleet verzonnen waren. Alles om de goed geindoctrineerde massa maar te laten denken dat de tegenpartij een stel barbaren zijn en ons eigen gedrag erg Nobel is...quote:Op maandag 16 maart 2026 10:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die verhalen zijn vreselijk, maar voor de VS enzo geen reden om van dat regime af te komen.
Idd genoeg shitholes op deze planeet. Gaan we dan weer a'la VOC mentaliteit de hele wereld weer koloniseren?quote:Op maandag 16 maart 2026 10:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker wel.
In Soedan al meer dan 150.000 mensen.
Niemand die het over ingrijpen heeft.
Deze reden gaat helaas nooit landen in het hoofd van de gemiddelde huisvrouw en PvdA/GroenLinks stemmer.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die liepen niet op te scheppen over mogelijke kernwapens en het roepen dat de vs/israel/het westen eraan moeten denk ik
Wanneer gaan we naar sudan of congo of Somalië?quote:Op maandag 16 maart 2026 10:15 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zijn daar ook 30.000 demonstranten vermoord in korte tijd? En zwaargewonde demonstranten die niet eens naar een ziekenhuis durfden omdat ze daar dan gedood zouden worden?
En gaat de wereld er met het Amerikaanse SMO-tje veiliger op worden denk je? Iedereen, schurkenstaten incluis, weet nu: als je zeker wil zijn dat je niet door de VS wordt aangevallen dan kan je maar beter kernwapens hebben.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die liepen niet op te scheppen over mogelijke kernwapens en het roepen dat de vs/israel/het westen eraan moeten denk ik
Lieverd, niemand in de Amerikaanse of Israëlische regering geeft een reet om die lui.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:15 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik weet dat je een hekel aan mij als user hebt. Maar ik vraag uitsluitend wat de oplossingen van mensen zijn die blijkbaar een betere visie hebben dan Trump heeft? En het gewenste effect gaat hebben... daar is het nog veel te vroeg voor. Uitkomsten van oorlogen zijn doorgaans onvoorspelbaar.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toon dan eerst maar eens aan dat de huidige oorlog het gewenste effect gaat hebben voordat je anderen de maat gaat nemen.
Nou, ik heb toch echt een speech gezien van Netanyahu waarin hij de Iraniërs rechtstreeks aanspreekt en zegt om ze te geven.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lieverd, niemand in de Amerikaanse of Israëlische regering geeft een reet om die lui.
Ze worden als schaamlap opgevoerd om de oorlog goed te praten. Sommigen hier trappen daar dan in.
Je weet ook wel dat de echte reden voor Amerika / Trump is om dominantie op de energiemarkt te krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze reden gaat helaas nooit landen in het hoofd van de gemiddelde huisvrouw en PvdA/GroenLinks stemmer.
Nee, het is een optelsom van factoren. Zoals al eerder genoemd, speelt ook de nucleaire dreiging een grote rol.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lieverd, niemand in de Amerikaanse of Israëlische regering geeft een reet om die lui.
Ze worden als schaamlap opgevoerd om de oorlog goed te praten. Sommigen hier trappen daar dan in.
Ja, net als de WMD in Irak.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:27 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, het is een optelsom van factoren. Zoals al eerder genoemd, speelt ook de nucleaire dreiging een grote rol.
geen idee. Maar men gaat wel 3x nadenken om ze te ontwikkelen lijkt me.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En gaat de wereld er met het Amerikaanse SMO-tje veiliger op worden denk je? Iedereen, schurkenstaten incluis, weet nu: als je zeker wil zijn dat je niet door de VS wordt aangevallen dan kan je maar beter kernwapens hebben.
Dat zou je beter aan Bush jr. kunnen vragen.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, net als de WMD in Irak.
Hebben ze die al gevonden?
En toch trapt men er weer in.
En wat is er nu anders?quote:Op maandag 16 maart 2026 10:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat zou je beter aan Bush jr. kunnen vragen.
Dat resultaten uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En wat is er nu anders?
En wat had de VS kunnen leren van de oorlog in Afghanistan en Irak?
Ik zou Vietnam kunnen toevoegen aan dat rijtje.
Alle oorlogen zijn een fiasco.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:40 schreef over_hedge het volgende:
Mogen we het inmiddels als een fiasco noemen?
Dus Trump begint een oorlog zonder een einddoel te hebben. En als je daar mag je alleen wat van zeggen als je zelf even een oplossing hebt voor een regio die al een jaar of 100 naar de klote is?quote:Op maandag 16 maart 2026 10:26 schreef Tjoent het volgende:
ik vraag uitsluitend wat de oplossingen van mensen zijn die blijkbaar een betere visie hebben dan Trump heeft
Anders is dat deze Iraanse regering de grootse financier is van terrorisme ooit en vijfmaal daags met de kont omhoog richting Allah in gebed oproept tot de nucleaire vernietiging van Amerika, Israël en mij en jou.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En wat is er nu anders?
En wat had de VS kunnen leren van de oorlog in Afghanistan en Irak?
Ik zou Vietnam kunnen toevoegen aan dat rijtje.
En intussen sluit Iran de straat van Hormuz af met een paar antieke zeemijnen en drones van $35.000 per stuk en heeft de VS hulp nodig van ons om zijn rommel op te ruimen.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:33 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat resultaten uit het verleden geen garantie zijn voor de toekomst.
Zou jij toch moeten weten als belegger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |