Babyvoeding tot 6 maanden ook nietquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Google zegt nee.
Waarmee het weeshuis alsnog een aannemelijke verklaring wordt.
Echt poeder? Wij wachten meestal op een leuke aanbieding van plein en bestellen dan daar een lading sun poeder. Qua blokjes heel lang die van de lidl gebruikt.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:14 schreef Hupje het volgende:
Poeh, vaatwas poeder is bij Jumbo echt heel veel duurder geworden. Weet iemand goedkopere opties toevallig?
Lidl. Ik heb altijd gezegd dat ik niet bezuinig op eten (ik kocht wasmiddel ook al bij de supermarkt), maar het is nu veruit mijn grootste kostenpost.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:14 schreef Hupje het volgende:
Poeh, vaatwas poeder is bij Jumbo echt heel veel duurder geworden. Weet iemand goedkopere opties toevallig?
DM in Duitsland, en dan eigen merk.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:14 schreef Hupje het volgende:
Kun je bij DM eigenlijk ook online bestellen? (van duitsland naar Nederland dus)quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
DM in Duitsland, en dan eigen merk.
Nee. Je kunt wel een bestelling in de winkel afhalen, dat doe ik altijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:53 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Kun je bij DM eigenlijk ook online bestellen? (van duitsland naar Nederland dus)
dat werkt natuurlijk alleen als je in de buurt van de grens woont EN een auto hebtquote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
DM in Duitsland, en dan eigen merk.
Dat is wel heel stellig. Ik woon in West Brabant en voor mij werkt het nog steeds.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat werkt natuurlijk alleen als je in de buurt van de grens woont EN een auto hebt
Dan is het wat @mschol hierboven aangeeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Je kunt wel een bestelling in de winkel afhalen, dat doe ik altijd.
Het ligt er helemaal aan wat lukt inderdaad. Ik ga volgende maand op vakantie en haal dan gelijk even een bestelling bij DM op. Ik geef mijn bestelling ook wel eens door aan vrienden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:56 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dan is het wat @:mschol hierboven aangeeft.
Je moet er dan kunnen komen. Dat is niet voor iedereen weggelegd.
Desalnietemin een goede tip natuurlijk voor de mensen die dat wel kunnen / dichtbij wonen.
Of laten bezorgen in een locker net bij de grens kan ook schelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Je kunt wel een bestelling in de winkel afhalen, dat doe ik altijd.
Neem ook hun flessen glansspoelmiddel mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:05 schreef Stansfield het volgende:
Afgelopen jaar ook 2x bij de DM geweest toen we in de buurt waren. Aardig vol geladen met van alles. Maar vaatwasser poeder niet meegenomen. Even onthouden voor de volgende keer.
Je had die Actiff neem ik aan? Die is wel schandalig duur geworden ja, een beetje goede aanbieding van Sun komt bijna op dezelfde prijs uit. Sun is nu bij drogist.nl in de aanbieding, voor als je wilt inslaan. Drogist.nl is sowieso wel een webshop om in de gaten te houden, ze hebben soms prima aanbiedingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:14 schreef Hupje het volgende:
Die zet ik op mijn lijstquote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Neem ook hun flessen glansspoelmiddel mee.
Ketens houden elkaar daar natuurlijk qua prijs gewoon in de gaten, zelfde als met supermarkten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kunt overigens voor de meeste goedkope drogisterijartikelen in Duitsland net zo goed naar de Rossmann gaan.
Je ziet wel dat AH heel erg op de lokale bevolking inspeelt, hier in Amsterdam Oud-West de grootste hipster bolwerk van Nederland hebben ze een gigantische sectie speciaalbier, maar bijvoorbeeld geen plastic huishoud foliequote:Op woensdag 5 augustus 2026 19:49 schreef Troel het volgende:
Ik kom graag en vaak bij de AH. Het is de winkel hier die het beste berijdbaar is met rolstoel en het personeel is erg behulpzaam. Zoonlief werkt er ook tot hij aan zijn studie begint. Ik heb al jaren premium, maar dat heb ik nu opgezegd. Als ik naar mijn statistieken kijk, haal ik echt het meeste uit de dubbele punten. Ja ook de bonusbox levert wel korting op, maar het laatste half jaar zie ik vooral dezelfde dingen langs komen. In een half jaar 2026 heb ik nog lang niet de helft van 2025 aan voordeel. Overigens doen wij de boodschappen bij verschillende winkels, dus pakken we vooral de aanbiedingen. Sparen gaat dan sowieso al langzamer.
Vriend gaat het liefst naar de Plus want meer keuze aan speciaalbier. Dus hier gaat het de AH wel omzet kosten. Helaas voor de leuke bedrijfsleider, die echt gewoon een toffe kerel is en goed voor zijn mensen zorgt.
Idd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 05:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je ziet wel dat AH heel erg op de lokale bevolking inspeelt, hier in Amsterdam Oud-West de grootste hipster bolwerk van Nederland hebben ze een gigantische sectie speciaalbier, maar bijvoorbeeld geen plastic huishoud folieOja, en op de Zuidas waar ik op Donderdag doorgaans werk, hebben ze weer een heel schap met Fitness poeders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |