abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221197460
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hier is het 5 euro en met een abonnement of 10-badenkaart zelfs nog goedkoper.
Hier in de buurt lukt dat echt niet.
pi_221202095
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:34 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik hoop dat je het wel post als het nog een keer langskomt. Geen reactie betekent niet dat er geen geïnteresseerde lurkers zijn die niet elke dag het topic checken.
Nou, vooruit. Enkel als je iets meer moeite wilt doen

Belsimpel.nl
Zoek Pixel 10a
Kies icm Abonnement en selecteer Lebara daarvoor

Wil je het abonnement daadwerkelijke gebruiken, kies dan de 40Gb voor 3,30e (of wat meer als je sneller wilt). Hier is het toestel iets duurder.

Wil je gewoon zoveel mogelijk geldt en boeit het abonnement je geen fuck? Kijk dan even naar het prijsverschil bij 45Gb.

Bij 40Gb zit je het abonnement na 11 maanden terug naar 1Gb a 4 euro per maand.
Bij 45Gb zet je het abonnement na 1 maand terug. Omdat je net in een neiuw maand zit moet je rekening houden met 2 maanden a 12.50 per maand helaas. Kijk of het prijsverschil met 40Gb je dit waard is.

Prijzen nu: 32 euro voor de 128Gb versie. Via ING winkel kun je een vouchercode regelen voor 30 euro korting op de Google Pixel bij BelSimpel. Die gaat er nog vanaf.

Per saldo, incl abonnement ben je dan ca.80-100 euro kwijt voor een Google Pixel 10a en 2 jaar abonnement.
Verkoop de Pixel en je hebt EN een gratis abonnement en afhankelijk van je verkoopkunsten, inspanningen en waar je 'm verkoopt heb je makkelijk 200a 250 euro netto in je pocket en een gratis abonnement.

De 256Gb is wat duurder, moet je zelf kijken of het verschil dat waard is.
pi_221202343
Tondeuse thuis scheelt echt veel, wij knippen elkaar al jaren zo en komt op een tientje per jaar uit. En ja, eerst Praxis en dan Gamma is hier ook standaard, scheelt regelmatig een tientje of twintig voor hetzelfde spul.
pi_221202378
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 07:29 schreef spellie38 het volgende:
Tondeuse thuis scheelt echt veel, wij knippen elkaar al jaren zo en komt op een tientje per jaar uit. En ja, eerst Praxis en dan Gamma is hier ook standaard, scheelt regelmatig een tientje of twintig voor hetzelfde spul.
praxis zou ik hier liever overslaan die is echt ruimschoots duurder dan de gamma
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_221202419
Vandaag weer een zeer goedkoop zakje met groente en fruit van de LIDL geregeld... voor maar een paar euro... scheelt toch al weer wat.. dus kon er extra bier mee.. :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_221202472
Ik heb jarenlang zelf bier gebrouwen, maar hiermee gestopt en de brouwspullen verkocht.

Deze week ga ik beginnen, nu geen bier maar low-budget cocktail.

Je hebt er weinig voor nodig en ik heb nog wat kennis om te weten wat er kan gebeuren / moet gebeuren.

Ik start met echt minimaal, en mocht dit niet goed werken dan kijk ik wel wat ik nodig heb.

2 liter sap (zonder conserveermiddelen en toevoeging)
broodgist (niet ideaal, zou bier of wijngist moeten zijn)
ballon met een gaatje om koolzuur te laten ontsnappen.
--------------
8 dagen geduld

Mocht iemand dit proberen, haal wel eerst minimaal 0,2 liter sap uit de fles. Of niet en leer. *)
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_221203437
Hier hadden ze de verspil-me-niet-netjes bij AH wel heel goed gevuld. In 1 netje van 1 euro 10 rode paprika's, 2 x pastinaak en 1x paksoi. Van de paprika's maar wat uitgedeeld.
Hier hadden ze ook prima 2 netjes van kunnen maken.
pi_221203470
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:14 schreef BertV het volgende:
Ik heb jarenlang zelf bier gebrouwen, maar hiermee gestopt en de brouwspullen verkocht.

Je hebt er weinig voor nodig en ik heb nog wat kennis om te weten wat er kan gebeuren / moet gebeuren.

Ik start met echt minimaal, en mocht dit niet goed werken dan kijk ik wel wat ik nodig heb.

--------------
8 dagen geduld

Mocht iemand dit proberen, haal wel eerst minimaal 0,2 liter sap uit de fles. Of niet en leer. *)
Grappig :D

Wij proberen nu voor het eerst zelf limoncello te maken, maar dat is niet perse goedkoper :')
  woensdag 1 juli 2026 @ 12:54:05 #109
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221203849
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 08:14 schreef BertV het volgende:

--------------
8 dagen geduld

:D Leuk dat je dat doet :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221204985
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 14:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Nou dat dus :P .
[ afbeelding ]

En dan mag je zolang zwemmen als je wil dus geen uurtje.
Hier is het 6,40, mag je ook zolang als je wilt, nadeel is dat het met banenzwemmen vaak wat druk is, maar goed probeer vaak even wat overdag te plannen onder het werk door, en dan ben je meetal met man of 8 in het ouwe lullen laantje.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Colorchick woensdag 1 juli 2026 @ 14:24:22 #111
382129 crew  Donna
pi_221204989
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Grappig :D

Wij proberen nu voor het eerst zelf limoncello te maken, maar dat is niet perse goedkoper :')
Net als met gebak. Ik maak veel zelf, maar tis niet goedkoper dan gebak van de HEMA ofzo.
pi_221205017
Ik moest vandaag even nieuw kabeltje halen bij de Ziggo/VF winkel, bood gelijk aan even mijn abbo na te kijken, en ging van 120 naar 80, HBO stond aan terwijl ik dacht dat gratis actie was, voor voetbal kon ik naar een basis pakket, en door naar nieuw abbo type te gaan ook besparen omdat ik ook klant bij Vodafone ben :)
pi_221205885
Toch heeft de aldi wel echt dingen die sutkken goedkoper zijn dan, in mijn geval de buurman, Albert Heijn.
Ga er vaker winkelen. Had gedacht dat het verschil niks scheelde maar heb het nu toch wel zelf ervaren.
pi_221205930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:07 schreef cinderloom het volgende:
Toch heeft de aldi wel echt dingen die sutkken goedkoper zijn dan, in mijn geval de buurman, Albert Heijn.
Ga er vaker winkelen. Had gedacht dat het verschil niks scheelde maar heb het nu toch wel zelf ervaren.
Ik kom er nu ook regelmatig, Koffiebonen vind ik prima, 10 euro voor een kilo geloof ik.
Daarnaast prima Groenten.
pi_221214460
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 14:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Net als met gebak. Ik maak veel zelf, maar tis niet goedkoper dan gebak van de HEMA ofzo.
En net als met het zelfbouwen van PC's. Daar wordt het ook niet goedkoper van. :D

De vruchtenwijn met 8 a 10% alcohol die ik straks maak zit omgerekend op de prijs van 5% pils.

Aan de ene kant kick ik er op dat ik geen alcoholaccijns betaal, aan de andere kant hebben die fuckers ook al jaren extra verbruiksbelasting op alcoholvrije dranken.
pi_221218074
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 16:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik kom er nu ook regelmatig, Koffiebonen vind ik prima, 10 euro voor een kilo geloof ik.
Daarnaast prima Groenten.
Ja ... eigenlijk wel heel veel wat prima is.
Zlefs de bifi worsten ;)
  Moderator vrijdag 3 juli 2026 @ 10:32:19 #117
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221222078
Net mijn Spotify abo opgezegd, omdat ik die alleen gebruikte om Hitster te spelen en af en toe muziek te luisteren. Ik kwam er nu achter dat ik het amper gebruikte.
Ik ga meer radio luisteren en naar mijn cd-collectie.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221224673
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net mijn Spotify abo opgezegd, omdat ik die alleen gebruikte om Hitster te spelen en af en toe muziek te luisteren. Ik kwam er nu achter dat ik het amper gebruikte.
Ik ga meer radio luisteren en naar mijn cd-collectie.
Slim gedaan. Ik luister er heel soms iets, maar dat gaat prima met de gratis versie
pi_221254111
Ik ging weer eens in deze oude topicreeks neuzen CUL / IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! en je schrikt van de prijzen.
pi_221261061
hm, net geld voor mijn verjaardag gekregen en ik koop er het liefste boodschappen van. Zuinig of niet?
pi_221261294
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 08:29 schreef BertV het volgende:
hm, net geld voor mijn verjaardag gekregen en ik koop er het liefste boodschappen van. Zuinig of niet?
Prima toch? Ik vind een extraatje leuk om iets te kopen wat ik anders niet snel zou kopen. Maar ieder zijn ding.
pi_221262693
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 09:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Prima toch? Ik vind een extraatje leuk om iets te kopen wat ik anders niet snel zou kopen. Maar ieder zijn ding.
Ik zit zo in de "ik koop niks meer" modus dat ik ook (echt) niets hoef.

Uitzondering is op vakantie, uitjes en eten.
Niet dat ik dan helemaal los ga, maar dat is het moment waarbij het even niet het belangrijkste meer is.

Grappig genoeg heb ik dat ook met afvalscheiding in zo'n vakantiehuisje.
Die organisaties gaan helemaal los met hun virtue signalling morele borstklopperij

Glas blijft voor de glasbak, maar de rest gaat in de grijze zak.

[ Bericht 4% gewijzigd door BertV op 07-07-2026 11:10:36 ]
pi_221262875
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:55 schreef BertV het volgende:

[..]
Ik zit zo in de "ik koop niks meer" modus dat ik ook (echt) niets hoef.

Uitzondering is op vakantie, uitjes en eten.
Niet dat ik dan helemaal los ga, maar dat is het moment waarbij het even niet het belangrijkste meer is.
Dan is het toch prima dat jij daar gewoon boodschappen van koopt.

Ik ben trouwens decennia geleden al gestopt met verjaardagscadeaus, geven en ontvangen. Voor (de weinige) kinderen waar ik op verjaarsvisite ga neem ik nog wel iets mee, maar voor volwassenen niet meer.
pi_221262978
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 08:29 schreef BertV het volgende:
Ik vraag ook altijd "nuttige" zaken voor dit soort dagen. Kippakket voor onze trouwdag ipv bloemen van mijn oudes bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')