En na de start zoekt hij vast weer zijn bed op.quote:Op zondag 15 maart 2026 07:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die is er pas om 7:59 heb ik van betrouwbare bronnen.
Maar de auto wordt volledig om Verstappen heen gebouwd hoor.quote:Op zondag 15 maart 2026 07:26 schreef pmponer het volgende:
Wel erg vreemd trouwens dat Max al jaren klaagt over de drivability van de auto, in die zin blijft die RBR altijd een diva. En ze hebben seizoenen gehad dat het helemaal ruk was in de vt-s en dat ze dan alles om gooiden en er bij de q of in de race nog een best goed pakket stond. Op het moment lijkt dat iig niet te lukken.
Ik denk dat hij zijn best al doet. Zou jij niet balen als je je werk moet doen en je gereedschap deugt voor geen meter (vastzittende spatiebalk ofzo)quote:Op zondag 15 maart 2026 07:28 schreef Axel16 het volgende:
Max is prima direct altijd hoor. Maar hij mag van mij wel wat positiever zijn. Het hoeft niet politiek correct, maar gewoon wat minder chagrijnig
Ja voor de volle 100%. Ik word al chagrijnig op kantoor als m’n laptop weer een niet goed opstartquote:Op zondag 15 maart 2026 07:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn best al doet. Zou jij niet balen als je je werk moet doen en je gereedschap deugt voor geen meter (vastzittende spatiebalk ofzo)
Verstappen zegt gewoon altijd hoe het zit, geen politieke spelletjes, gewoon eerlijk, dat doet 'ie al vanaf het allereerste begin, dat kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 15 maart 2026 07:32 schreef Axel16 het volgende:
[..]
Ja voor de volle 100%. Ik word al chagrijnig op kantoor als m’n laptop weer een niet goed opstart.
Maar gewoon voor de vele fans die kijken. Ik wil gewoon leuke race zien en het liefst 1 waar Max wint. Hij moet achter gesloten deuren daar volledig zichzelf zijn, maar voor de camera vind ik m net altijd ff klein tikkeltje TE. Maar ben groot fan van m hoor!
Oh das nie bestquote:
zeker hij is een van de redenen hoofdreden dat ik die boordradio podcast ook wel eens luister.quote:Op zondag 15 maart 2026 07:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Wel prettig dat Ho-Pin Tung er is, die zegt vaak zinnige teksten itt de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |