Moeten ze maar beter startenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
benieuwd hoeveel er morgen een wet fart start hebben
Hij gaat er nog wel uit dit seizoen linksom of rechtsom. Zijn uitspraken kunnen ook echt niet. Dit is totaal niet de soort energie waar een vlot merk als Red Bull mee geassocieerd wil worden.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:40 schreef Watashiwa het volgende:
Waarom dure Verstappen nog houden? kies een goedkoper jonger optie en je heb zelfde resultaat.
Hij wil er toch uit, waarom investeren in die gast ..
Het voelt alsof je naar een hele andere sport zit te kijken. De echte beleving is er al lang uit dat had je met de V10's maar dit is meer EGP. Wat een aanfluiting.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nog geen minuut live gezien van deze clownshow
Heb het idee dat Mercedes met de verbrandingsmotor een pk of 10 meer heeft dan Ferrari en minimaal 15 tot 20 pk meer dan Red Bull en Audi. Honda zal er ergens tussenin zitten, maar heeft genoeg andere problemen
quote:Op zondag 15 maart 2026 04:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kon niet wachten om er geen zak aan te gaan vinden?
quote:Op zondag 15 maart 2026 04:56 schreef _UserName_ het volgende:
omg, ik dacht dat de race om 5 uur begon
8:00 jongensquote:
OMDAT HET OM 8 UUR PAS BEGINTquote:Op zondag 15 maart 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
PRESENT, WAAROM IS DE STREAM NOG NIET BEGONNEN?
Ze hebben het maar opgegeven, en teams hebben nu tot mei om hun oude auto's weer gereed te makenquote:Op zondag 15 maart 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
PRESENT, WAAROM IS DE STREAM NOG NIET BEGONNEN?
quote:Op zondag 15 maart 2026 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gaat er nog wel uit dit seizoen linksom of rechtsom. Zijn uitspraken kunnen ook echt niet. Dit is totaal niet de soort energie waar een vlot merk als Red Bull mee geassocieerd wil worden.
Die is er pas om 7:59 heb ik van betrouwbare bronnen.quote:Op zondag 15 maart 2026 06:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat zit je er al klaar voor?
En na de start zoekt hij vast weer zijn bed op.quote:Op zondag 15 maart 2026 07:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die is er pas om 7:59 heb ik van betrouwbare bronnen.
Maar de auto wordt volledig om Verstappen heen gebouwd hoor.quote:Op zondag 15 maart 2026 07:26 schreef pmponer het volgende:
Wel erg vreemd trouwens dat Max al jaren klaagt over de drivability van de auto, in die zin blijft die RBR altijd een diva. En ze hebben seizoenen gehad dat het helemaal ruk was in de vt-s en dat ze dan alles om gooiden en er bij de q of in de race nog een best goed pakket stond. Op het moment lijkt dat iig niet te lukken.
Ik denk dat hij zijn best al doet. Zou jij niet balen als je je werk moet doen en je gereedschap deugt voor geen meter (vastzittende spatiebalk ofzo)quote:Op zondag 15 maart 2026 07:28 schreef Axel16 het volgende:
Max is prima direct altijd hoor. Maar hij mag van mij wel wat positiever zijn. Het hoeft niet politiek correct, maar gewoon wat minder chagrijnig
Ja voor de volle 100%. Ik word al chagrijnig op kantoor als m’n laptop weer een niet goed opstartquote:Op zondag 15 maart 2026 07:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn best al doet. Zou jij niet balen als je je werk moet doen en je gereedschap deugt voor geen meter (vastzittende spatiebalk ofzo)
Verstappen zegt gewoon altijd hoe het zit, geen politieke spelletjes, gewoon eerlijk, dat doet 'ie al vanaf het allereerste begin, dat kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 15 maart 2026 07:32 schreef Axel16 het volgende:
[..]
Ja voor de volle 100%. Ik word al chagrijnig op kantoor als m’n laptop weer een niet goed opstart.
Maar gewoon voor de vele fans die kijken. Ik wil gewoon leuke race zien en het liefst 1 waar Max wint. Hij moet achter gesloten deuren daar volledig zichzelf zijn, maar voor de camera vind ik m net altijd ff klein tikkeltje TE. Maar ben groot fan van m hoor!
Oh das nie bestquote:
zeker hij is een van de redenen hoofdreden dat ik die boordradio podcast ook wel eens luister.quote:Op zondag 15 maart 2026 07:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Wel prettig dat Ho-Pin Tung er is, die zegt vaak zinnige teksten itt de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |