je hoeft hier niet je hele twitter bubble tijdlijn te posten hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:45 schreef WillemVOC het volgende:
[ x ]
Dit kan weles een top40 nummer worden
Volgens mij valt reuze mee in tel aviv…quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:45 schreef WillemVOC het volgende:
[ x ]
Dit kan weles een top40 nummer worden
Dit is zijn tyfusbende. Hij gaat het zelf maar fixen!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Trump hoopt op hulp bij vrijhouden Straat van Hormuz
President Trump zegt dat een groot aantal landen marineschepen naar het Midden-Oosten zullen sturen, om samen met de VS het passeren van de Straat van Hormuz mogelijk te maken. Om welke landen het gaat, meldt de president niet in zijn bericht op Truth Social. Trump zegt te hopen dat China, Japan, Zuid-Korea, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk een bijdrage zullen leveren.
De president vult aan dat de VS de kustlijn van Iran bombardeert en "voortdurend" Iraanse schepen "uit het water schiet". "Linksom of rechtsom, de zeestraat moet openblijven", besluit Trump.
Nu.nl
Waanzin is een beetje de norm geworden. Waarschijnlijk snel reacties van landen die dit ontkennen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:49 schreef tesssssssss het volgende:
Als je denkt van "het kan niet meer gekker," dan toch wel.
[ x ]
Niks mis met helpen (al is het wel apart dat het beste leger ter wereld dit nodig heeft) maar ik mag dan wel hopen dat Amerika er voor betaald. Ook al die vluchtelingen die deze kansloze rotzooi veroorzaakt en naar Europa komen gaan we hopelijk op de boot naar Amerika zetten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:49 schreef tesssssssss het volgende:
Als je denkt van "het kan niet meer gekker," dan toch wel.
[ x ]
Trump of die WillemVOC knakker?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:51 schreef Buitendam het volgende:
hij is wel echt aan het dementeren, hè?
We hebben 100 procent van hun slagkracht vernietigd maar ze hebben nog wel een beetje slagkracht.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:51 schreef Buitendam het volgende:
hij is wel echt aan het dementeren, hè?
En ook nu weer gaat het luchtalarm af.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
CNN meldt ook dat er gewonden zijn in Eilat.
En China. Terwijl Trump bezig is een belangrijke partner in de handel van olie met China uit te schakelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Trump doet een beroep op o.a. Frankrijk om de straat van Hormuz te verdedigen. Dat kan nog wel eens een dingetje worden indien Frankrijk akkoord gaat en de vloot daar naartoe stuurt. Dan is dat kanon van de Evertsen ineens wél nodig.
Hetzelfde heeft hij aan Zuid-Korea gevraagd. Ik vraag me af of zij nog staan te springen om daar te helpen nadat de halve luchtverdediging daar weggehaald is door de VS
Gelukkig dat de inwoners uit Israel nog informatie delen. In de golfstaten in Iran komt nauwelijks info naar buiten over de onophoudelijke aanvallen, boetes en celstraffen voor het delen van beeldenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
CNN meldt ook dat er gewonden zijn in Eilat.
China kan gewoon doorvaren in de straat van Hormuz.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En China. Terwijl Trump bezig is een belangrijke partner in de handel van olie met China uit te schakelen.
Dat zou echt vreemd zijn, als China dat zou doen.
Daar is de regering in Israël nu toch ook mee bezig? Ik vind dat op het moment heel weinig beelden naar buiten komen van Israël.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Gelukkig dat de inwoners uit Israel nog informatie delen. In de golfstaten in Iran komt nauwelijks info naar buiten over de onophoudelijke aanvallen, boetes en celstraffen voor het delen van beelden
Die Steve van agenda free tv streamt gewoon tel Aviv enzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar is de regering in Israël nu toch ook mee bezig? Ik vind dat op het moment heel weinig beelden naar buiten komen van Israël.
Ik weet dat de cameras bij Steve elke keer uit / naar beneden gaan in opdracht van IDF. En dat soldaten geen beelden mogen maken uit angst voor legal action. Maar de inwoners ook?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Daar is de regering in Israël nu toch ook mee bezig? Ik vind dat op het moment heel weinig beelden naar buiten komen van Israël.
Trump maakte alle bondgenoten een half jaar geleden nog uit voor slappelingen die de militaire kracht van de VS uitbuiten.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Trump doet een beroep op o.a. Frankrijk om de straat van Hormuz te verdedigen. Dat kan nog wel eens een dingetje worden indien Frankrijk akkoord gaat en de vloot daar naartoe stuurt. Dan is dat kanon van de Evertsen ineens wél nodig.
Hetzelfde heeft hij aan Zuid-Korea gevraagd. Ik vraag me af of zij nog staan te springen om daar te helpen nadat de halve luchtverdediging daar weggehaald is door de VS
By hoeveel ongeveer? Er gaat veel geld naar 'de Palestijnen' inderdaad en ben reuze benieuwd hoeveel anderen, zoals Afghanen, minder per persoon hebben 'ontvangen'quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:14 schreef Homey het volgende:
[..]
Er zijn bizar veel miljarden naar Gaza gegaan.
De Palestijn is by far de meest gesubsidieerde persoon op aarde.
Het had makkelijk een Singapore in het M-O kunnen zijn.
Knip
leggen strenge beperkingen op aan het delen van beelden van raketaanvallen door burgers. Dit is vooral bedoeld om te voorkomen dat vijandelijke groeperingen (zoals Hezbollah of Iran) de effectiviteit van hun aanvallen kunnen beoordelen en hun doelwitten kunnen aanpassen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:08 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik weet dat de cameras bij Steve elke keer uit / naar beneden gaan in opdracht van IDF. En dat soldaten geen beelden mogen maken uit angst voor legal action. Maar de inwoners ook?
Big Orange Leader.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Trump of die WillemVOC knakker?
En ook: "We hebben hulp nodig om de Straat open te houden die helemaal niet gesloten is."quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We hebben 100 procent van hun slagkracht vernietigd maar ze hebben nog wel een beetje slagkracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |