Het vervelende is dat sommigen dat wel hebbenquote:
Extra taart voor de schoonfamquote:Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef D. het volgende:
Ik zie nu pas dat @:oma-nijn op 1 staat
https://managers.fok.nl/f1/f1-2026
Alleen Sainz in de top 10quote:
Ik was voor Lindblad gegaan dit keerquote:Op maandag 25 mei 2026 12:18 schreef pullup het volgende:
Ik heb voor die Cola gekozen deze keer. Dat was een goed gokje
Die hadden velen gekozenquote:
Grappig, vorige x stonden we tweede, met dezelfde score als nummer 1.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef D. het volgende:
Ik zie nu pas dat @:oma-nijn op 1 staat
https://managers.fok.nl/f1/f1-2026
Altijd welkom.quote:
Dan heb je nu nog meer geld over .... Ik was 4 plaatsen gezakt na mn aankopen deze week...quote:Op maandag 25 mei 2026 15:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Grappig, vorige x stonden we tweede, met dezelfde score als nummer 1.
Ja, ik begreep het verschil niet. De vorige x al nietquote:Op maandag 25 mei 2026 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je nu nog meer geld over .... Ik was 4 plaatsen gezakt na mn aankopen deze week...
Deze ronde:quote:Op maandag 4 mei 2026 22:51 schreef D. het volgende:
1 oma-Nijn 1387
2 chufi 1272
3 WillemsJ 1208
4 D. 1187
5 Zorro 1187
6 RedShoe 1181
7 _UserName_ 1164
8 pullup 1146
9 Prisha 1082
10 DerRabbit 1041
11 Sabata 985
Toch nog wat plaatsjes gestegenquote:Op maandag 25 mei 2026 21:29 schreef D. het volgende:
Punten!
Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:
1 oma-Nijn 1730
2 chufi 1578
3 RedShoe 1559
4 pullup 1558
5 D. 1543
6 WillemsJ 1537
7 _UserName_ 1464
8 Zorro 1464
9 Prisha 1400
10 DerRabbit 1345
11 Sabata 1204
Beterschapquote:Op maandag 25 mei 2026 21:16 schreef WillemsJ het volgende:
De punten zijn er @:D.
Ik ben te lui om nu te posten, voel me even niet lekker en ga voor nu slapen om morgen fris en fruitig weer op mijn baas te zitten!
Ohhhhh... 5 seconden?quote:
quote:
Ik woon in Den Haag. Ben (zoals een aantal fokkers weten) misschien niet een breiende oma, maar je kan altijd een knuffel komen halenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:37 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dankje @:oma-Nijn
Ik mis mijn oma zo. ik mis haar knuffels!
Ook al ben ik 42 jaar?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. Ben (zoals een aantal fokkers weten) misschien niet een breiende oma, maar je kan altijd een knuffel komen halen![]()
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriOhh en soury
en nog een aantal
We need to protect you at all cost!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriOhh en soury
en nog een aantal
Dat zijn er maar weinig...quote:
🥰 Niet boven mij eindigen...quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:33 schreef WillemsJ het volgende:
Ik ken je dan niet @:oma-Nijn, maar wil je ontzettend bedanken! Doet mij écht goed <3
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Monaco.
Je hebt nog tot zaterdag 6 juni 2026 00:00 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Zal wel 12:29 zaterdag zijn
Gezien de finansies vind ik het woord "keuze" wat sterk uitgedrukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:03 schreef chufi het volgende:
En FP2
[ afbeelding ]
Succes met jullie keuzes
Daar hebben we allemaal mee te makken..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gezien de finansies vind ik het woord "keuze" wat sterk uitgedrukt.
Tnx voor de uitslagen. Ivm met verhuizing dochterlief geen moer meegekregen 🤣quote:
Jullie staan toch al bovenaan ,...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx voor de uitslagen. Ivm met verhuizing dochterlief geen moer meegekregen 🤣
Hij is weer openquote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, de manager is al dicht. Anders had ik ook 4x Audi gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |