Klopt. Race begint 3 uur eerder.quote:
Was ff kort in de aanbiedingquote:
Ik ben gewoon fanquote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ff kort in de aanbieding
Trouwens het lijkt er op dat de race op het publieke Viaplay kanaal te zien is ..
Nee, hij heeft vaak gelijk. Het is geen jankHam 😅quote:Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben gewoon fan![]()
Tenzij hij weer eens een keer gaat zeuren over van alles en nog wat
Neequote:
Dat was het zekerquote:
Ik had Colapintoquote:Op maandag 4 mei 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Volgens mij heb ik het redelijk gedaan met Bortoleto, Bearman, Cadillac en Audi. Toch maar eens kijken wat Colapinto verder kan nog, die lijkt toch wel beter dan wat hij eerder liet zien.
Ik las het. Iets met strafsecondenquote:
Deze ronde:quote:Op maandag 30 maart 2026 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
1 oma-Nijn 983
2 WillemsJ 971
3 chufi 950
4 D. 950
5 Zorro 950
6 pullup 884
7 _UserName_ 879
8 RedShoe 859
9 DerRabbit 811
10 Prisha 797
11 Sabata 700
Plaatsje gewisseld met pullupquote:Op maandag 4 mei 2026 22:51 schreef D. het volgende:
Punten!
Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:
1 oma-Nijn 1387
2 chufi 1272
3 WillemsJ 1208
4 D. 1187
5 Zorro 1187
6 RedShoe 1181
7 _UserName_ 1164
8 pullup 1146
9 Prisha 1082
10 DerRabbit 1041
11 Sabata 985
quote:Op maandag 4 mei 2026 22:55 schreef chufi het volgende:
Ja Oma heeft de Williams die het eindelijk weer eens goed deden..
Ze staat gewoon op 1
Die liet het ook wel zien in de training en sprintkwalificatie, maar ik durfde niet. Lafheid wordt bestraft met een matige score.quote:
Geen idee. Ik wacht nog op de uitkomst van hetgeen @yvonne achter de schermen aan het bespreken is.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:51 schreef pmponer het volgende:
Hey wat grappig een f1 topic buiten het f1 subforum. Is het hier gezelliger? @:vosss
2 plekken hier gekelderd door die stomme Hulk.quote:
Ik twijfelde nog tussen Hulk en Bort...toch voor de laatste gekozen toen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
2 plekken hier gekelderd door die stomme Hulk.
Nog niet eens een drama in de totale lijst zowaar maar ik moet wel wat doen voor de volgende ronde
Ik had Bort juist ... en hoopte slim te zijn door hem te wisselen voor Hulkquote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog tussen Hulk en Bort...toch voor de laatste gekozen toen.
Ik hoopte ook slim te zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had Bort juist ... en hoopte slim te zijn door hem te wisselen voor Hulk
Morgen de 24uur om 12 uur.... helaasquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:42 schreef RedShoe het volgende:
Max is aan het racen op de Nurburgring. Q3 nu.
https://www.youtube.com/live/-shbaSI6GTk?is=YoLdzoT9h7QO6kqV
Dit soort tijden vind ik beter dan zo vroeg.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
18:30 geloof ik ... 1 training dan Sprint Quali en zaterdag Sprint en race Kwali
Zondag 22 uur , maar maandag vrij dus dat is te doenquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit soort tijden vind ik beter dan zo vroeg.
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Canada.
Je hebt nog tot zaterdag 23 mei 2026 17:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Oke. Waarom is dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En gewoon op het publieke Viaplay kqnaal te volgen
Arm beest..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef chufi het volgende:
Ah toch wat extra tijd omdat een bosmarmot Albon deed crashen dus een fout van de FIA.......
Het beste van het beste, maar ik zou nog even de resultaten van de sprint kwalies afwachtenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef oma-Nijn het volgende:
En dames en heren, wat kopen we deze ronde?😅
Drie keer bijna erafquote:
En Norris profiteert daarvan.quote:
Waar 2 honden vechten om een been...quote:
Het vervelende is dat sommigen dat wel hebbenquote:
Extra taart voor de schoonfamquote:Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef D. het volgende:
Ik zie nu pas dat @:oma-nijn op 1 staat
https://managers.fok.nl/f1/f1-2026
Alleen Sainz in de top 10quote:
Ik was voor Lindblad gegaan dit keerquote:Op maandag 25 mei 2026 12:18 schreef pullup het volgende:
Ik heb voor die Cola gekozen deze keer. Dat was een goed gokje
Die hadden velen gekozenquote:
Grappig, vorige x stonden we tweede, met dezelfde score als nummer 1.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef D. het volgende:
Ik zie nu pas dat @:oma-nijn op 1 staat
https://managers.fok.nl/f1/f1-2026
Altijd welkom.quote:
Dan heb je nu nog meer geld over .... Ik was 4 plaatsen gezakt na mn aankopen deze week...quote:Op maandag 25 mei 2026 15:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Grappig, vorige x stonden we tweede, met dezelfde score als nummer 1.
Ja, ik begreep het verschil niet. De vorige x al nietquote:Op maandag 25 mei 2026 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je nu nog meer geld over .... Ik was 4 plaatsen gezakt na mn aankopen deze week...
Deze ronde:quote:Op maandag 4 mei 2026 22:51 schreef D. het volgende:
1 oma-Nijn 1387
2 chufi 1272
3 WillemsJ 1208
4 D. 1187
5 Zorro 1187
6 RedShoe 1181
7 _UserName_ 1164
8 pullup 1146
9 Prisha 1082
10 DerRabbit 1041
11 Sabata 985
Toch nog wat plaatsjes gestegenquote:Op maandag 25 mei 2026 21:29 schreef D. het volgende:
Punten!
Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:
1 oma-Nijn 1730
2 chufi 1578
3 RedShoe 1559
4 pullup 1558
5 D. 1543
6 WillemsJ 1537
7 _UserName_ 1464
8 Zorro 1464
9 Prisha 1400
10 DerRabbit 1345
11 Sabata 1204
Beterschapquote:Op maandag 25 mei 2026 21:16 schreef WillemsJ het volgende:
De punten zijn er @:D.
Ik ben te lui om nu te posten, voel me even niet lekker en ga voor nu slapen om morgen fris en fruitig weer op mijn baas te zitten!
Ohhhhh... 5 seconden?quote:
quote:
Ik woon in Den Haag. Ben (zoals een aantal fokkers weten) misschien niet een breiende oma, maar je kan altijd een knuffel komen halenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:37 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dankje @:oma-Nijn
Ik mis mijn oma zo. ik mis haar knuffels!
Ook al ben ik 42 jaar?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. Ben (zoals een aantal fokkers weten) misschien niet een breiende oma, maar je kan altijd een knuffel komen halen![]()
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriOhh en soury
en nog een aantal
We need to protect you at all cost!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriOhh en soury
en nog een aantal
Dat zijn er maar weinig...quote:
🥰 Niet boven mij eindigen...quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:33 schreef WillemsJ het volgende:
Ik ken je dan niet @:oma-Nijn, maar wil je ontzettend bedanken! Doet mij écht goed <3
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Monaco.
Je hebt nog tot zaterdag 6 juni 2026 00:00 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Zal wel 12:29 zaterdag zijn
Gezien de finansies vind ik het woord "keuze" wat sterk uitgedrukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:03 schreef chufi het volgende:
En FP2
[ afbeelding ]
Succes met jullie keuzes
Daar hebben we allemaal mee te makken..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gezien de finansies vind ik het woord "keuze" wat sterk uitgedrukt.
Tnx voor de uitslagen. Ivm met verhuizing dochterlief geen moer meegekregen 🤣quote:
Jullie staan toch al bovenaan ,...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx voor de uitslagen. Ivm met verhuizing dochterlief geen moer meegekregen 🤣
Hij is weer openquote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, de manager is al dicht. Anders had ik ook 4x Audi gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |