Oke. Waarom is dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En gewoon op het publieke Viaplay kqnaal te volgen
Arm beest..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef chufi het volgende:
Ah toch wat extra tijd omdat een bosmarmot Albon deed crashen dus een fout van de FIA.......
Het beste van het beste, maar ik zou nog even de resultaten van de sprint kwalies afwachtenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef oma-Nijn het volgende:
En dames en heren, wat kopen we deze ronde?😅
Drie keer bijna erafquote:
En Norris profiteert daarvan.quote:
Waar 2 honden vechten om een been...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |