Nee, doe niet zo dom, dat zeg ik helemaal niet. Dit gaat juist niet over het bespreken van de aanslag, maar over de reacties op de zogenaamde partijdige verslaggeving door de NOS. En daarnaast zeg ik niet dat veel reacties pro-Israel en anti-moslim zijn, maar dat ze één va de twee zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:30 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dus als je een aanslag op een synagoge en Joodse school bespreekt en aangeeft dat dit uit een bepaalde bevolkingshoek komt ben je pro Israel en anit-moslim? Ja, koekkoek frusty de clown. Dat is wel heel makelijk mensen in een bepaalde hoek wegzetten
Of- mensen valt het gewoon op dat berichtgeving niet altijd even neutraal is. Dit is overigens geen partijdig nieuws, maar gekleurd nieuws. Da's een belangrijk verschil.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nee, doe niet zo dom, dat zeg ik helemaal niet. Dit gaat juist niet over het bespreken van de aanslag, maar over de reacties op de zogenaamde partijdige verslaggeving door de NOS. En daarnaast zeg ik niet dat veel reacties pro-Israel en anti-moslim zijn, maar dat ze één va de twee zijn.
Wow, hele fok discussie om niksquote:
Ja, want wat zou het motief nou zijn, professor?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:09 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wow, hele fok discussie om niks
Maar dit is inderdaad beter dan het vorige bericht, totdat het motief bekend is.
Achtergrondinformatie gevenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, want wat zou het motief nou zijn, professor?
Als genoeg mensen klagen zullen ze het wel aanpassen ja, denk niet dat het Jeugdjournaal zo sterk in haar schoenen staat.quote:
An sich ben ik het met je eens hoor, maar er zitten nog wel wat grijstinten tussen die twee.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:14 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als genoeg mensen klagen zullen ze het wel aanpassen ja, denk niet dat het Jeugdjournaal zo sterk in haar schoenen staat.
En nu is het bericht inderdaad verschraald naar ‘er is iets gebeurd bij een school en dat is heel erg’. Meer context geven aan kinderen over waarom er iets gebeurd is bij die school, dat is blijkbaar niet meer mogelijk.
Blijft een aanslag.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:48 schreef spapaars het volgende:
Aanslag op de school lijkt meer op een kwajongensstreek, door jochies die op 14-jarige leeftijd door hun ouders tot volwassene werden verklaard, en de hele nacht op straat te vinden zijn.
Bagatellisseer het maar weer zoals alles wat met dit soort volk te maken heeft. Het is een aanslag op een JOODSE school, niet op een gewone school!!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:48 schreef spapaars het volgende:
Aanslag op de school lijkt meer op een kwajongensstreek, door jochies die op 14-jarige leeftijd door hun ouders tot volwassene werden verklaard, en de hele nacht op straat te vinden zijn.
Maar je wilt toch niet dat de NOS de arme moslims in een mogelijk kwaad daglicht gaat stellenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd is het een excuus om de al veel langer bestaande jodenhaat te legitimeren. Synagogen en joodse scholen waren al ver voor 7 oktober zwaarbewaakte vestingen. De NOS doet hier aan victim blaming terwijl het werkelijk gaat om een eeuwenoude haat die terug te leiden is naar de kernteksten van de islam.
Daar zullen ze bewust voor hebben gekozen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:08 schreef matspontius het volgende:
[..]
Bagatellisseer het maar weer zoals alles wat met dit soort volk te maken heeft. Het is een aanslag op een JOODSE school, niet op een gewone school!!!!
Om te kotsen dit idd.quote:
Joh .....quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zullen ze bewust voor hebben gekozen.
Je bent echt het meest hypocriete figuur dat ik op heel fok ken, en dat zegt wat.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan? Dit klopt gewoon.
Gisteren ook weer een aanslag op een synagoge in Michigan door iemand die familieleden was verloren door luchtaanvallen van Israël op Libanon. Ontkennen dat haat richting joden deels komt door de acties van Israël in het Midden Oosten is je kop in het zand steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |