Die wacht maar op zijn beurtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar laat je @:Superbadeendje dan ?
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar laat je @:Superbadeendje dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:
Een vurige backstabberquote:
Fout.quote:
Verdorie, geen speld tussen te krijgen ook nogquote:
quote:
Was pittig ja maar dat je auto er van scheef ging staan had ik ook weer niet verwachtquote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:48 schreef fietsie het volgende:
Ik dacht vanmorgen dat er wat met de auto mis was, hij hing scheef en wilde niet accelereren...
Maar zonder blaadjes aan de bomen zag ik dus niet hoe hard het waaide op dat stuk....
Nou ik niet hoor, moet nog steeds graag iets echt bijzonders wezenquote:
Ik heb dat echt wel een beetje gehad. Vooral met gevaarlijke dingen, het hoeft allemaal niet meer zo nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, moet nog steeds graag iets echt bijzonders wezen
Leuke telefooncelquote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aparte douche
Dan toch liever een grote stort douche
[ afbeelding ]
Ook een mooie. Maar dat hoeft ook niet echt. Heb het wel prima zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
Vroeger had ik wilde dromen…
… en nu wil ik terug naar vroeger.
Voor gevaarlijke dingen die voor mij ook niet meer hoeven heb ik een parkiet genomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dat echt wel een beetje gehad. Vooral met gevaarlijke dingen, het hoeft allemaal niet meer zo nodig.
In jouw geval ook heel verstandig.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor gevaarlijke dingen die voor mij ook niet meer hoeven heb ik een parkiet genomen.
quote:
Jij funz.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |