quote:
Het gaat niet heel slecht. De extremen heb ik al een tijd niet meer meegemaakt, dat vind ik echt al een hele stap. Maar de pieken en dalen zijn wel degelijk voelbaar op andere manieren. En dat vraagt nog steeds wel heel erg veel van mijn lijf en hoofd.
Ik ben sinds kort mijn cyclus thuis aan het meten met urinetests en die geven mij iig duidelijk aan dat de klachten die ik ervaar en de pieken en dalen passen. Daarmee voelt het iig niet steeds als 'wat gebeurt er' of de 'alweer?' of 'waar zit ik nu weer in mijn cyclus?'. Hoewel cyclus... eerder bloedingen. En inmiddels ongeveer rond de 15-20 dagen dat er een bloeding is
Ik gebruik wel wel continue P met een wisseling tussen 100/200 iedere 14 dgn. Dus dat wil ik toch eens anders proberen. Terug naar 0/200 per cyclus.
Je ziet hieronder in mijn metingen heel goed de schommelingen van O, LH en FSH. En heb inmiddels gemerkt dat mijn gyn het af doet als minimale schommelingen. Maar de klachten zijn intens ook al hoeft er niets stuk. Ik heb mijn data ook 'even' door AI gehaald icm mijn klachtenpatroon
![b1e58c24-d3c9-45de-9c98-7ccb8f1918bd.jpg]()
![9bcfe231-d7c3-4a6d-bf78-18cd109c496a.jpg]()
![b4c31462-9920-49ab-9f87-23abdd55b2ef.jpg]()
![684d7b86-b687-4dec-8102-f90366cddf9e.jpg]()
Input van AI. Ik weet dat het geen arts is. En dat je er niks mee kan in de medische wereld, maar het geeft mij wel duidelijk aan dat ik niet gek aan het worden ben met hoe ik mij voel. En hoe hard ik moet worstelen soms en hoe mijn energie gedurende de cyclus is. Dat vind ik al heel veel waard. En ook om te zien hoeveel gestuiter mijn cyclus doet.
![201d2d4c-c5db-4559-a153-e02f4f3cfb62.jpg]()
Ik voel en ben gewoon enorm uitgeput en dat blijkt dus ook wel. Het is echt enorm hard werken... Maar het is ook al 100.000x beter dan wanneer alles en iedereen stuk en kapot moet. Dat was echt de horror en grote angst die steeds kwam opzetten. Dus ja, het gaat zeker aanzienlijk beter dan paar maanden geleden. Maar er zijn nog veel stappen te maken.