En die ook allebei jaquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:37 schreef Gibson88 het volgende:
Sommige afleveren van 12 steden 13 ongelukken. En Bassie en Adriaan en de Plaaggeest die vond ik niet heel geweldig.
Oh ja! Ik weet nog dat ik mijn verjaardagspartijtje thuis vierde. En omdat toch heel Nederland wel eens naar 12 Steden, 13 Ongelukken keek, besloot ik dit ook met de rest van mijn vriendjes te kijken. Altijd waren het verkeersongelukken, dus zo beangstigend was het niet echt meer. Totdat het opeens een slager was die met zijn arm in de gehaktmolen terecht kwamquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:37 schreef Gibson88 het volgende:
Sommige afleveren van 12 steden 13 ongelukken. En Bassie en Adriaan en de Plaaggeest die vond ik niet heel geweldig.
Of die ene waarbij die vent zijn voet er af hakte met de grasmaaier ! Die kan ik mij nog erg goed heugen !quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:40 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Oh ja! Ik weet nog dat ik mijn verjaardagspartijtje thuis vierde. En omdat toch heel Nederland wel eens naar 12 Steden, 13 Ongelukken keek, besloot ik dit ook met de rest van mijn vriendjes te kijken. Altijd waren het verkeersongelukken, dus zo beangstigend was het niet echt meer. Totdat het opeens een slager was die met zijn arm in de gehaktmolen terecht kwam.
Oh ja. Die ook jaquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:37 schreef Gibson88 het volgende:
En Bassie en Adriaan en de Plaaggeest die vond ik niet heel geweldig.
Pinniequote:Op woensdag 11 maart 2026 15:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Medisch Centrum West met onverwachte geluiden
Ja, ik ook. Die man met dat wilde haar. En Koot en Bie vond ik ook eng.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:24 schreef RedShoe het volgende:
Dr Who vond ik eng als kind. Ooit stiekem een aflevering gekeken.
Koot en de Bie vond ik wel lachenquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Die man met dat wilde haar. En Koot en Bie vond ik ook eng.
Ja, Tedje van Es en zo. Neutronenkorrels. Dat was ook heel erg goed. Maar ze konden zo in de camera blaffen, daar werd ik bang van.quote:
Merlinaquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:22 schreef vosss het volgende:
Niet echt bang voor, maar Merlina vond ik wel altijd spannend.
Purno de purno?quote:Op zaterdag 25 april 2026 10:43 schreef Nidal het volgende:
Benjamin Ben was super creepy.
En dan was er ook nog een paars poppetje dat seksuele zinspelingen maakte. Zeer ongepast in een kinderprogramma als het mij vraagt.
Ja dat dus. Met die gouden muziekjes en intro van Henny Vrienten erbij.quote:
Ik was altijd verliefd op Josefine, maar die is de laatste jaren helemaal loco geworden blijkbaar in de Here.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja dat dus. Met die gouden muziekjes en intro van Henny Vrienten erbij.
Ik bedenk me in 1 keer dat ik recent een paar keer gelunched heb waar het politiebureau stond:quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja dat dus. Met die gouden muziekjes en intro van Henny Vrienten erbij.
"Waar zijn mijn borsten nou?!"quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |