Ik heb op 11 maart zegels van iemand gekregen, maar ik kan niet zien van wie. Heel veel dankquote:Op woensdag 11 maart 2026 09:58 schreef Aventura het volgende:
Als dit weer een central topic wordt. sluit ik mij graag aan!
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)e5-92e8-33a93aa2a1e9
Veel dank alvast!
Had er 7quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:29 schreef summer2bird het volgende:
Als iemand nog zegels heeft, heel graag
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)1e-baf0-96e079174680
Heel erg bedankt voor degene die mij zegels gedoneerd heeft. Mocht iemand anders nog zegels over hebben, dan alvast heel graag. Dank jullie wel allen!quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:27 schreef mir1986 het volgende:
Ik zou ook graag zegels willen ontvangen.
Wil je me helpen met sparen? Alvast heel erg bedankt!
https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/217/f870d7e5-9288-4510-9970-d6e932d7c8fa
Dank aan diegene die zegels gestuurd heeft!quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:34 schreef NicolasJoy het volgende:
Voor diegene die 2 zegels had gestuurd, dankjewel!!![]()
Meer is uiteraard welkom als iemand nog over heeft.![]()
https://www.ah.nl/digitaa(...)1a-b7cf-adf437ef490a
Een tip, als je mobiel de link aangeklikt houdt, kun je kiezen voor 'openen met Albert Heijn' en dan opent hij de link in de app en kun je wel zegels weggeven. Bij mij werkte het ook niet op de reguliere manier.quote:Op maandag 16 maart 2026 21:01 schreef Donna het volgende:
Ik kan niet via jullie linkjes weggeven.
Dus hierbij 6 zegels voor de eerste die klikt
Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 47 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)26-8db9-c1e3932967b7
Stand van zaken: bijna de kaart vol! Als iemand mij nog een zetje wil geven, graag! Voor mij is het hierna genoeg, alle extra zegels zal ik hier met liefde verspreiden! https://www.ah.nl/digitaa(...)e5-92e8-33a93aa2a1e9quote:Op maandag 16 maart 2026 21:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb op 11 maart zegels van iemand gekregen, maar ik kan niet zien van wie. Heel veel dank
+40quote:Op woensdag 29 april 2026 15:33 schreef Friday12 het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar zegels. Ik heb op het moment maar 3 zegels
https://www.ah.nl/digitaa(...)cf-ac5a-eca3da639d31
Thnxquote:Op maandag 4 mei 2026 09:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Alst goed is, heeft iedereen er 12 zegels bijZo niet, geef dan even een gil.
Nee hoor, nu niet meerquote:Op maandag 4 mei 2026 09:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Thnx
Ik heb er 7 nodig dan ben ik klaar
quote:Op maandag 4 mei 2026 09:23 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nee hoor, nu niet meer![]()
Veel plezier ermee!
quote:Op maandag 25 mei 2026 10:39 schreef Mikeytt het volgende:
Heb nog 1 kaart + 20 zegels. Iemand nodig?
Ik wil ze nog welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:17 schreef eenjongen... het volgende:
Hebben mensen dit nog nodig? Ik heb ook nog 50 zegels
2 kaarten gestuurd!quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ze nog wel
Kan je me helpen brabantia sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)c0-97b5-9a8aef9ffb26
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |