abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220307223
Hi!

Je kunt nu bij de appie vooor Brabantia spullen sparen. Het zijn weer 40 zegels. Ik krijg dat nooit vol en de actie duurt twee maanden.

Als er mensen zijn die ze niet gebruiken en weg willen geven, heel graag :)

Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)12-9ada-83cf9e7a78ae

Alvast bedankt!
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:58:00 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_220313383
Als dit weer een central topic wordt. sluit ik mij graag aan!

Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)e5-92e8-33a93aa2a1e9

Veel dank alvast!
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:53:11 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220313980
Ik wacht het nog ff af, ik wil wel zo'n Stanley cup ding :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220348633
Ik ben ook op zoek naar zegeltjes!

https://www.ah.nl/digitaa(...)3c-a785-be2779458076
pi_220357597
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)46-abe7-0c78514dced7. Als iemand er nog wat kwijt wil heel heel graag, ik vind ze prachtig maar dit ga ik nooit redden! Mijn dank is enorm!
pi_220360613
Jemig, wat heb je hier een boel zegels nodig om te kunnen sparen/kopen..

Bij de meeste acties houd ik altijd veel zegels over, dus geef ik hier de zegels weg. Nu sparen we zelf eens en heb je gewoon ¤ 400,- boodschappen nodig per kaart. Maar goed.. Wie weet via hier dan nog wat! Sparen voor cadeautjes voor m'n zusje en eigenlijk als er genoeg is ook voor ons zelf. Als je wil helpen graag!

Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)1a-b7cf-adf437ef490a

[ Bericht 4% gewijzigd door NicolasJoy op 16-03-2026 21:48:17 ]
  Moderator / Colorchick maandag 16 maart 2026 @ 21:01:37 #7
382129 crew  Donna
pi_220360670
Ik kan niet via jullie linkjes weggeven.

Dus hierbij 6 zegels voor de eerste die klikt

Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 47 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)26-8db9-c1e3932967b7
  maandag 16 maart 2026 @ 21:12:55 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_220360768
quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:58 schreef Aventura het volgende:
Als dit weer een central topic wordt. sluit ik mij graag aan!

Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)e5-92e8-33a93aa2a1e9

Veel dank alvast!
Ik heb op 11 maart zegels van iemand gekregen, maar ik kan niet zien van wie. Heel veel dank :)
pi_220366451
Als iemand nog zegels heeft, heel graag :)

Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)1e-baf0-96e079174680
Twiddel
pi_220373740
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:29 schreef summer2bird het volgende:
Als iemand nog zegels heeft, heel graag :)

Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)1e-baf0-96e079174680
Had er 7
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220375168
Voor diegene die 2 zegels had gestuurd, dankjewel!! *)
Meer is uiteraard welkom als iemand nog over heeft. O+
https://www.ah.nl/digitaa(...)1a-b7cf-adf437ef490a
pi_220375662
Ik zou ook graag zegels willen ontvangen.

Wil je me helpen met sparen? Alvast heel erg bedankt!

https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/217/f870d7e5-9288-4510-9970-d6e932d7c8fa
pi_220375973
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Had er 7
Ah super, dankje :)
Twiddel
pi_220380237
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:27 schreef mir1986 het volgende:
Ik zou ook graag zegels willen ontvangen.

Wil je me helpen met sparen? Alvast heel erg bedankt!

https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/217/f870d7e5-9288-4510-9970-d6e932d7c8fa
Heel erg bedankt voor degene die mij zegels gedoneerd heeft. Mocht iemand anders nog zegels over hebben, dan alvast heel graag. Dank jullie wel allen!
pi_220381940
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:34 schreef NicolasJoy het volgende:
Voor diegene die 2 zegels had gestuurd, dankjewel!! *)
Meer is uiteraard welkom als iemand nog over heeft. O+
https://www.ah.nl/digitaa(...)1a-b7cf-adf437ef490a
Dank aan diegene die zegels gestuurd heeft! O+
pi_220384685
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:01 schreef Donna het volgende:
Ik kan niet via jullie linkjes weggeven.

Dus hierbij 6 zegels voor de eerste die klikt

Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 47 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaa(...)26-8db9-c1e3932967b7
Een tip, als je mobiel de link aangeklikt houdt, kun je kiezen voor 'openen met Albert Heijn' en dan opent hij de link in de app en kun je wel zegels weggeven. Bij mij werkte het ook niet op de reguliere manier.

Ik heb ook wat zegels aan iemand gedoneerd. Blijkbaar ben ik de afgelopen tijd weinig bij de AH geweest, want het waren er niet zo veel. Meestal gaat het een stuk harder met sparen.
pi_220426721
Ik probeer het nog een keer, het schiet echt niet op met sparen dus als iemand ze kwijt wil, je maakt mij heeeel gelukkig!!

Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)46-abe7-0c78514dced7
  zaterdag 28 maart 2026 @ 10:02:09 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_220450180
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:12 schreef Aventura het volgende:

[..]
Ik heb op 11 maart zegels van iemand gekregen, maar ik kan niet zien van wie. Heel veel dank :)
Stand van zaken: bijna de kaart vol! Als iemand mij nog een zetje wil geven, graag! Voor mij is het hierna genoeg, alle extra zegels zal ik hier met liefde verspreiden! https://www.ah.nl/digitaa(...)e5-92e8-33a93aa2a1e9
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 16:08:02 #19
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_220556146
Ik heb momenteel 12 zegels, op korte termijn zou ik graag 1 spaarkaart vol hebben, maar uiteindelijk 2-3.

Als er straks weer een Jumboactie is kan ik weer wat terugdoen ook :D

https://www.ah.nl/digitaa(...)28-b72b-ef15e5b61a31
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_220562354
Ik ben ook nog op zoek naar zegels, is er iemand die er nog een paar kan missen? :@

Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)e1-99b6-b4cae90c75cd
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:22:00 #21
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220599127
ik heb een aantal van jullie wat zegels gestuurd, mocht je al genoeg hebben dan graag aan iemand anders in het topic doneren *O*
W
Z
E
  woensdag 29 april 2026 @ 15:33:41 #22
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220678460
Friday12 is inmiddels voorzien -

[ Bericht 20% gewijzigd door Donna op 04-05-2026 11:56:49 ]
pi_220678486
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:33 schreef Friday12 het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar zegels. Ik heb op het moment maar 3 zegels

https://www.ah.nl/digitaa(...)cf-ac5a-eca3da639d31
+40 :)
Spoilers!
  woensdag 29 april 2026 @ 15:42:25 #24
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220678505
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
+40 :)
Thnx!


Als iedereen voorzien is zou ik graag voor de 2e gaan :)
pi_220685688


[ Bericht 100% gewijzigd door nooitgenoeg1962 op 30-04-2026 21:15:30 ]
pi_220710942
Alst goed is, heeft iedereen er 12 zegels bij :) Zo niet, geef dan even een gil.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 4 mei 2026 @ 09:14:51 #27
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220710963
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Alst goed is, heeft iedereen er 12 zegels bij :) Zo niet, geef dan even een gil.
Thnx :D

Ik heb er 7 nodig dan ben ik klaar

[ Bericht 3% gewijzigd door Friday12 op 04-05-2026 09:20:16 ]
pi_220711031
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Thnx :D

Ik heb er 7 nodig dan ben ik klaar
Nee hoor, nu niet meer :D
Veel plezier ermee!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 4 mei 2026 @ 09:23:41 #29
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220711047
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 09:23 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nee hoor, nu niet meer :D
Veel plezier ermee!
:D
pi_220883721
Heb nog 1 kaart + 20 zegels. Iemand nodig?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220916616
Hebben mensen dit nog nodig? Ik heb ook nog 50 zegels
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:58:01 #32
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220953350
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 10:39 schreef Mikeytt het volgende:
Heb nog 1 kaart + 20 zegels. Iemand nodig?
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:17 schreef eenjongen... het volgende:
Hebben mensen dit nog nodig? Ik heb ook nog 50 zegels
Ik wil ze nog wel
Kan je me helpen brabantia sparen?

[ Bericht 14% gewijzigd door livelink op 03-06-2026 23:11:34 (link verwijderd) ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220953747
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:58 schreef livelink het volgende:

[..]
[..]
Ik wil ze nog wel
Kan je me helpen brabantia sparen?

https://www.ah.nl/digitaa(...)c0-97b5-9a8aef9ffb26
2 kaarten gestuurd!
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:29:10 #34
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220953833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:22 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
2 kaarten gestuurd!
Dank!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:11:55 #35
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220955289
Dank jullie wel allemaal! Ik heb inmiddels genoeg spaarkaarten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')