Iran zat letterlijk op te scheppen dat het genoeg materiaal over had om 11 bommen te maken tijdens de vredesonderhandelingen, in the White House we trust. Dit was ook de inschatting destijds. Dat ze al daadwerkelijk genoeg materiaal hadden om een aantal vuile bommen te maken of konden doorontwikkelen met hun bestaande materiaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar als het 2 jaar terug gezet is. Dan slaat het dus nergens op om 6 maanden later oid weer een oorlog er om te beginnen
daarnaast kan het ook een gevolg zijn van het moment van de eerste bombardementen. Normaal doen ze die snachts, maar jnu begon men vanwege de kans die zich voordeed in de ochtend.Het is best aannemelijk dat men een lijst met targets had waarbij men die school er op had staan juist vanwege de nabijheid van de basis, en vermoedens van opslag bijv. Daarbij speelt ook mogelijk het tijdsverschil en het verschil dat er in iran op zatedag wel school is, een cultureel verschil die best snel over het hoofd kan worden gezien. Het is verschrikkelijk natuurlijk, maar zelfs nederland heeft geen schone trackrecotd op dit gebiedquote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zei al dit is duidelijk met OPZET gedaan.
Nee natuurlijk niet.
Als ik het goed begrijp werd de airstrike door de VS uitgevoerd, ik denk dat men gewoon totaal niet wist dat het gebouw een school was maar behoorde tot het militaire complex.
De overige gebouwen waren dat wel, dit kan je zien in de eerdere video die ik gepost heb!
Misschien toch maar even terug kijken dan.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb ik nooit van hun gehoord eigenlijk.
Die kan nu elk moment uitbreken! Echt waar!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:55 schreef Cherni het volgende:
[..]
Is de opstand tegen het regime begonnen? (Kuch)
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien toch maar even terug kijken dan.
Nee niet echt. Helemaal niet zelfs. corrupte zooi daar.quote:
De butler, kandelaar, bijkeuken 😱quote:
Hij zegt letterlijk:quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat @:Howardroark al aangaf, het zat vol met stromannen.
Verder: hij fulmineert tegen mensen die "moslims" hun rechten willen afnemen, maar ik lees niks over de bedreiging die Islamisten zelf voor de rechtstaat zijn. Dat "vergeet" dit soort mensen altijd spontaan als ze weer eens van leer trekken over het gevaar van extreemrechts voor de democratie.
Het lijkt me overduidelijk dat hij hier zegt dat ook islamisten een bedreiging vormen voor waar wij als westerse samenleving voor staan. Vreemd dat jij dat er niet in leest.quote:Elke samenleving waar niet het gedrag van het individu, maar al dan niet zelfgekozen kenmerken als ras, religie, sekse de mate van acceptatie vormen hebben niets te maken met waar wij als westerse samenleving voor staan.
Misschien kunnen jullie jezelf eens afvragen wie hier precies aan stropop redeneringen doet? HR is de absolute kampioen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat @:Howardroark al aangaf, het zat vol met stromannen.
Verder: hij fulmineert tegen mensen die "moslims" hun rechten willen afnemen, maar ik lees niks over de bedreiging die Islamisten zelf voor de rechtstaat zijn. Dat "vergeet" dit soort mensen altijd spontaan als ze weer eens van leer trekken over het gevaar van extreemrechts voor de democratie.
dit is zo'n slecht argument. Er vinden vele bombardementen plaats in het hele land, nog steeds. Er is opgeroepen thuis te blijven. Pas als de bombardementen sterk verminderen zal het publiek iets kunnen gaan doen. de macht van de IRGC en het regime zal dankzij de bombardementen sterk verminderd zijn, aangezien veel adminisratieve centra verwoest zijn, politieburo's ed gesloopt, de controlestaat een klap toegebracht. Ja, de burgers hebben geen wapens, maar met stokken en stenen en duizenden tegelijk kun je ook veel aanrichten als het poitieapparaat kapot is en geen orders meer krijgt van bovenafquote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die kan nu elk moment uitbreken! Echt waar!
En aan wat voor termijn moeten we dan denken?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:01 schreef Bensel het volgende:
[..]
dit is zo'n slecht argument. Er vinden vele bombardementen plaats in het hele land, nog steeds. Er is opgeroepen thuis te blijven. Pas als de bombardementen sterk verminderen zal het publiek iets kunnen gaan doen. de macht van de IRGC en het regime zal dankzij de bombardementen sterk verminderd zijn, aangezien veel adminisratieve centra verwoest zijn, politieburo's ed gesloopt, de controlestaat een klap toegebracht. Ja, de burgers hebben geen wapens, maar met stokken en stenen en duizenden tegelijk kun je ook veel aanrichten als het poitieapparaat kapot is en geen orders meer krijgt van bovenaf
Wie is jullie? Ik dacht dat je wilde dat mensen als individu werden gezien?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie jezelf eens afvragen wie hier precies aan stropop redeneringen doet? HR is de absolute kampioen.
Tja zijn alle moslims islamisten? Vertel, daar heb je vast een mening over? En mag dat zolang je je gewoon binnen de wet beweegt? Alle religieuze idioten willen anderen bekeren. Dat is de vloek van religie tenslotte
Van het witte huis:quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat dat permanent gesloopt was.
Kennelijk moest het dan binnen een jaar opnieuw gebombardeerd worden.quote:IDF Chief of Staff Lt. Gen. Eyal Zamir: “I can say here that the assessment is that we significantly damaged the nuclear program, and I can also say that we set it back by years, I repeat, years.”
Nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:59 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk:
[..]
Het lijkt me overduidelijk dat hij hier zegt dat ook islamisten een bedreiging vormen voor waar wij als westerse samenleving voor staan. Vreemd dat jij dat er niet in leest.
Gemakzuchtig van je om retorisch 'hypocriet' te roepen.
Zijn hele post vormt één grote afwijzing van alles dat westerse normen en waarden afwijst. Inclusief islamisten. Inclusief extreem rechts.
Dit gaat niet over Islamisten of wel? Het is hier heel duidelijk wie wordt aangesproken. Islamisten verdedigen geen Westerse normen en waarden.quote:Het blijft bijzonder hoe de noeste verdedigers van onze westerse normen en waarden die verdedigen door allereerst diezelfde normen en waarden af te willen schaffen voor iedereen die het niet met ze eens is.
Gaat dit over Islamisten?quote:Vrijheid van meningsuiting, van godsdienst, het recht op demonstreren, wanneer je moslim of anderszins verdacht bent dan is het allemaal niet van toepassing. Als moslim ben je per definitie medeverantwoordelijk en medeschuldig aan alle ellende die moslims waar dan ook veroorzaken. Dat is de logica van onze noeste verdedigers.
In de eerste zin was al duidelijk gemaakt wie "jullie" was.quote:Ben je het als autochtone niet moslim het daar niet mee eens, en ben je een hater van het westen, een linkse woke deuger en natuurlijk ook medeverantwoordelijk en medeschuldig aan alle ellende die moslims waar dan ook veroorzaken.
Ik spuug op jullie verkrachting van de westerse samenleving.
A short time ago, the United States military began major combat operations in Iran. Our objective is to defend the American people by eliminating imminent threats from the Iranian regime.quote:
Kijk de argumenten zijn op.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wie is jullie? Ik dacht dat je wilde dat mensen als individu werden gezien?
Alles kan. Feit is dat Trump de meest harde protestkern al heeft laten sterven toen hij een paar weken terug loog dat het moment NU was en hulp onderweg was. Sindsdien hebben burgers honderden dode kinderen gezien en een vuurregen van olie overleefd omdat de zeer verlate "hulp" bestond uit civiele doelen bombarderen. Een dode harde kern en een externe vijand zijn doorgaans niet het moment dat opstanden lukken.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:01 schreef Bensel het volgende:
[..]
dit is zo'n slecht argument. Er vinden vele bombardementen plaats in het hele land, nog steeds. Er is opgeroepen thuis te blijven. Pas als de bombardementen sterk verminderen zal het publiek iets kunnen gaan doen. de macht van de IRGC en het regime zal dankzij de bombardementen sterk verminderd zijn, aangezien veel adminisratieve centra verwoest zijn, politieburo's ed gesloopt, de controlestaat een klap toegebracht. Ja, de burgers hebben geen wapens, maar met stokken en stenen en duizenden tegelijk kun je ook veel aanrichten als het poitieapparaat kapot is en geen orders meer krijgt van bovenaf
Ik lees hier toch echt niks over het vervangen van het regime en/of iets als opstanden, of zelfs ook maar iets over de Iraanse bevolking.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
A short time ago, the United States military began major combat operations in Iran. Our objective is to defend the American people by eliminating imminent threats from the Iranian regime.
For these reasons, the United States military is undertaking a massive and ongoing operation to prevent this very wicked, radical dictatorship from threatening America and our core national security interests. We're going to destroy their missiles and raze their missile industry to the ground. It will be totally again obliterated. We're going to annihilate their navy. We're going to ensure that the region's terrorist proxies can no longer destabilize the region or the world and attack our forces, and no longer use their IEDs, or roadside bombs as they are sometimes called, to so gravely wound and kill thousands and thousands of people
https://www.pbs.org/newsh(...)ement-on-iran-attack
lees de rest maar dit is zijn hele speech die van Israel is niet veel anders.
kerel ratelt ik kan persoonlijk dat gebrabbel van hem niet aanhoren!
To the members of the Islamic Revolutionary Guard, the armed forces and all of the police, I say tonight that you must lay down your weapons and have complete immunity. Or in the alternative, face certain death. So, lay down your arms. You will be treated fairly with total immunity, or you will face certain death. Finally, to the great proud people of Iran, I say tonight that the hour of your freedom is at hand. Stay sheltered. Don't leave your home. It's very dangerous outside. Bombs will be dropping everywhere. When we are finished, take over your government. It will be yours to take. This will be probably your only chance for generations.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik lees hier toch echt niks over het vervangen van het regime en/of iets als opstanden, of zelfs ook maar iets over de Iraanse bevolking.
Ik zie niet in hoe dit een reactie op mijn post is.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dit gaat niet over Islamisten of wel? Het is hier heel duidelijk wie wordt aangesproken. Islamisten verdedigen geen Westerse normen en waarden.
[..]
Gaat dit over Islamisten?
[..]
In de eerste zin was al duidelijk gemaakt wie "jullie" was.
Het doel is volgens Trump om een regime te installeren dat de Israëlische en Amerikaanse belangen behartigd.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
floot uitschakelen. Done
luchtruim veilig stellen. Done
Raket installaties onschadelijk maken. 90%
Het regime aan het wankelen brengen 50/50
Zorgen dat de burgers het land kunnen overnemen
Dat is het doel vanaf dag 1
En zo te zien is men nog bezig!
Maar het is helemaal niet relevant of een burger al dan niet hamas-gezind was. Op de aanname dat hij dat misschien wel eens zou kunnen zijn mag je hem nog niet doodschieten.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoeveel van de doden in Gaza waren onderdeel van Hamas of Hamas gezind?
Hoeveel van de schlachtoffers waren er direct of indirect gedood door hamas, zoals verbergen vanachter burgers neer schieten burgers etc etc.
Ik zal je een hint geven, dit valt niet eens na te pluizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |