Storm staat niet op het programma, die 9bft is dan ook wel een vreemde uitschieterquote:
Op de Noordzee is al wat te zien.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:30 schreef DemonRage het volgende:
Kleine kans op onweer vannacht.
Ook maar iets van onweer in de nacht zou mooi zijn.
Daar hebben ze paraplu's en capuchons voor uitgevonden.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:50 schreef ondeugend het volgende:
Echt vroeg lenteweer.
7 verschillende weertypen per dag.
Ik hou er wel van. Wel zorgen dat je niet verrast wordt door plotselinge buien van welk soort dan ook.
Gewoon een goede hardshell jas aanschaffenquote:Op maandag 16 maart 2026 11:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar hebben ze paraplu's en capuchons voor uitgevonden.
Zit geen woord Spaans bijquote:
Al verloopt maart wel veel warmer dan eigenlijk hoort. Wel prima. Al moet de verwarming nog steeds wel aanquote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:57 schreef MissHobje het volgende:
Vanochtend grijs en koud en in de middag een flauw zonnetje die doorkwam maakte het wel een stuk aangenamer vandaag en het was droog![]()
Moet wel zeggen dat ik die kou ook helemaal zat ben.
Verwarming, serieus?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Al verloopt maart wel veel warmer dan eigenlijk hoort. Wel prima. Al moet de verwarming nog steeds wel aan
Alsof dat raar is half maartquote:
ik compenseer het wel begin aprilquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Al verloopt maart wel veel warmer dan eigenlijk hoort. Wel prima. Al moet de verwarming nog steeds wel aan
Hier gaat de verwarming niet zomaar aan. Maar dat is ook een kwestie van opvoeding geweest. Soms zit je half te sterven van de kou en denk je opeens dat je zelf mag bepalen op de verwarming omhoog mag. Zit er zo ingestamptquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alsof dat raar is half maart![]()
Zondagochtend was het hier nog -3 buiten, dus toen was de woonkamer afgekoeld naar 16.5. alsof het buiten al wekenlang warm is ofzo. Vandaag was vrijwel de hele dag grijs en graad of 12/13.
"Eind begin februari". Is dat ergens zo 8-10 februari? Het einde van begin februari?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik compenseer het wel begin april
En de verwarming is al uit sinds eind begin februari.
Goed voor je woning ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:31 schreef mitt het volgende:
[..]
Hier gaat de verwarming niet zomaar aan. Maar dat is ook een kwestie van opvoeding geweest. Soms zit je half te sterven van de kou en denk je opeens dat je zelf mag bepalen op de verwarming omhoog mag. Zit er zo ingestampt
Half te sterven van de kou? Maar waarom ookquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:31 schreef mitt het volgende:
[..]
Hier gaat de verwarming niet zomaar aan. Maar dat is ook een kwestie van opvoeding geweest. Soms zit je half te sterven van de kou en denk je opeens dat je zelf mag bepalen op de verwarming omhoog mag. Zit er zo ingestampt
Dat vraag ik me ook altijd af. Mensen die 'vrijwillig' kapot liggen te gaan van de kou, terwijl ze dat met een druk of draai aan de knop kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Half te sterven van de kou? Maar waarom ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |