Heb je het nu over jezelf of wat?quote:Op maandag 9 maart 2026 15:30 schreef kree het volgende:
je kan zo iemand gewoon niet eens meer serieus nemen, de man komt niet eens uit zijn woorden.
nou over mezelf valt van alles te zeggen, maar nee? een president van een wereld macht die dit doet ben ik wel zwaar tegen.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf of wat?
jquote:Op maandag 9 maart 2026 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Canada hangt de slingers vast op.
ja iig de president daar is niet zo retarded als die van de USA. maar we zien wel.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Canada hangt de slingers vast op.
Dat is de consequentie van de visie dat alle meningen welkom zijn op Fok.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is vervelend dat ook dit topic weer minder leesbaar wordt door tig losse, tamelijk inhoudsloze reacties van bepaalde users die reageren als die ene voor zich uit mompelende incoherente stamgast in de hoek van de dorpskroeg.
Je bedoeld Iran die andere landen bestookt die er niks mee van doen hebben en dus deze chaos veroorzaakt!quote:Op maandag 9 maart 2026 12:37 schreef mcmlxiv het volgende:
Het lijkt trump in ieder geval te lukken de wereldeconomie te verneuken.
“Everything Trump touches dies” op wereldschaal. Daar zal de wereld vast een stuk stabieler en welvarender door worden.
In dit specifieke geval dronkemansgebral van een notoire alcoholist.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is de consequentie van de visie dat alle meningen welkom zijn op Fok.
Ik heb een donkerbruin goudgeel vermoedenquote:
zo lullig dit weer he. maar oke mark my words dan maar.quote:Op maandag 9 maart 2026 15:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je bedoeld Iran die andere landen bestookt die er niks mee van doen hebben en dus deze chaos veroorzaakt!
Wat is er lullig aan?quote:Op maandag 9 maart 2026 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
zo lullig dit weer he. maar oke mark my words dan maar.
Alleen Amerika heeft B-52 bommenwerpers.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Deze zijn wel van de Amerikanen?
nou het is niet lullig opzich. maar die insinuatie van hij zal wel weer dronken zijn, daar ga ik ff niet goed op.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat is er lullig aan?
of laat ik het zo vragen, Heeft Iran andere Landen bestookt en de rest in de oorlog betrokken?
Ja/nee
staat er bij he!quote:Op maandag 9 maart 2026 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[ x ]
Deze zijn wel van de Amerikanen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |