We zijn hier met een stuk of 40 a 50 in dit topic.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, wanneer de VS te amateuristisch is om het afsluiten van de straat van Hormuz en het saboteren van de olie-industrie te voorzien, tja dan is dat hun schuld ja.
Wat Iran doet was volkomen te voorspellen, Iran weet dat ze kansloos zijn in een normale oorlog tegenover Israël en/of de VS. Asymmetrie, economische schade, terreur zijn de wapens van de haatbaarden, dat weten we al decennia.
Dat lijkt me bijna niet te doen voor onze uitgeholde marines eigenlijk. Zelfs als de Amerikanen volop meedoen lijkt het me nog geen sinecure.quote:
Niet random: 5 van je maten.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah, ik sla jou en jij slaat op jou beurt 5 random lui op hun muil dus is het mijn schuld?
dat jij andere voor de muil slaat!
logisch!
Om die zeemijnen op te blazen kunnen we de flotilla van Greta gebruikenquote:Op maandag 9 maart 2026 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijna niet te doen voor onze uitgeholde marines eigenlijk. Zelfs als de Amerikanen volop meedoen lijkt het me nog geen sinecure.
Heeft Michael Bay aan de ai knoppen gezeten?quote:
Nice one!quote:Op maandag 9 maart 2026 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Om die zeemijnen op te blazen kunnen we de flotilla van Greta gebruiken
eb Greta dan laten zwemmen?quote:Op maandag 9 maart 2026 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Om die zeemijnen op te blazen kunnen we de flotilla van Greta gebruiken
Ik heb voorspeld dat de VS klappen zou krijgen.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
We zijn hier met een stuk of 40 a 50 in dit topic.
Vanaf deel 1 niemand heeft dit voorspeld.
Eigenlijk is er helemaal niks voorspeld van wat er tot dus ver heeft afgespeeld.
Het is nu van jah ehhhhh kijk dit was te verwachten, mooi achteraf gelul!
Waarom zouden ze zoiets nog nooit hebben gedaan?quote:Op maandag 9 maart 2026 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon drinkwater maken van zeewater hoor, dus zolang ze niet ingesloten zitten door andere vervelende landen maar wat kust hebben kunnen ze er zo weer een ontzoutingsinstallatie neerzetten. Geen idee verder hoe lang het duurt om een nieuwe op te zetten. Kost allemaal wat meer om zo je water te verkrijgen maar daar hebben ze het geld wel voor zolang olie en gas een ding is.
quote:Op maandag 9 maart 2026 18:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nice one!
Kan ze zich alsnog nuttig maken voor de wereld.
Ik heb het wel gepost, maar ik snap het plan niet.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijna niet te doen voor onze uitgeholde marines eigenlijk. Zelfs als de Amerikanen volop meedoen lijkt het me nog geen sinecure.
Helden?quote:Op maandag 9 maart 2026 18:03 schreef havanagila het volgende:
[..]
Greta en Trump, de "helden" van links en rechts wappies.....
Eerst is de Heman franchise aan de beurtquote:Op maandag 9 maart 2026 18:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kan mee spelen in de nieuwe Childsplay film
Wat denk je dat die ontziltingsfaciliteiten die zijn gebombardeerd doen?quote:Op maandag 9 maart 2026 18:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom zouden ze zoiets nog nooit hebben gedaan?
Btw ze kunnen ook eventueel Water importeren? via Egypte over de weg en zo of Trein?
quote:Op maandag 9 maart 2026 17:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eigenlijk is er helemaal niks voorspeld van wat er tot dus ver heeft afgespeeld.
Komt alleen maar door mijn afwezigheid. Hier een post van mij uit 2011 over het afsluit van de straat.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben blij om te melden dat "we" ondertussen niet meer het dreamteam met de VS vormen. Helaas hebben "we" nog steeds moeite met de VS veroordelen als ze een school met meisjes opblazen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze waren dat toch aan het oefenen? Zou misschien wel eens goed zijn voor de westerlingen hier als een door ons gestarte oorlog ook echt gevoeld wordt hier. Denken we misschien wel twee keer na voor we weer eens kinderen gaan bombarderen om leugens.
Lekker doen, trap in het gezicht van Poetinpijper Orban.quote:
Je snapt dus niet mijn opmerkingquote:Op maandag 9 maart 2026 08:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sanchez en Macron zijn geen voorzitter van de NAVO.
Die spreken vanuit hun eigen politieke belangen.
De school lag naast een militaire basis.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
Komt alleen maar door mijn afwezigheid. Hier een post van mij uit 2011 over het afsluit van de straat.
[..]
Ben blij om te melden dat "we" ondertussen niet meer het dreamteam met de VS vormen. Helaas hebben "we" nog steeds moeite met de VS veroordelen als ze een school met meisjes opblazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |