Ik denk dat het beeld in 720p60 wordt geschoten. Lager resolutie en een framerate dat niet de onze is.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:08 schreef Gremen het volgende:
Waarom ziet het beeld en de verlichting er soms uit alsof ik naar een video uit de jaren 80 aan het kijken ben
De stream was er vanaf begin erbij.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil even terugkijken, maar NOS begon pas om 19.30u, met alleen nog maar finales?
Tot 2x toe volgens mij jaquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:43 schreef Szura het volgende:
HOPPAAAAAA
Ging weer bijna mis bij die duw
Waarom, ik had gewoon gelijk. Plek inleveren was gewoon erg ach.quote:
Gelukkig heeft ze morgen enkel de 500, 1500 en gemengde aflossingquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:44 schreef hole1988 het volgende:
Je ziet dat Xandra vermoeid is, maar flikt het wel.
Op de Spelen ook al.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:45 schreef Szura het volgende:
Veel Canadezen op weg naar de Brienenoord vanavond
quote:
Dandjinou is wel echt bizar als je tot de OS zo dominant bent en dan is de kans aanwezig dat hij straks op de OS en WK geen enkele individuele medaille pakt en enkel zilver bij de gemengde aflossing op de OS (al heeft hij morgen nog 3 kansen)quote:
Leek me toch duidelijk iets met het materiaal, anders verlies je niet in een half rondje 3 plekkenquote:Op zondag 15 maart 2026 18:56 schreef Riofan83 het volgende:
Zelfde uitslag als op de OS. Dan zijn dit kennelijk écht de beste 3 landen: Italië, Canada en België.
Xandra Velzeboer weet de mixedrelay wederom op onbegrijpelijke wijze te verneuken. Heel zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |