Hamilton is meer een sluwe vos, niet iemand die zijn teamgenoot actief aan een overwinning zou helpen. Dan doen echt alleen rijders die echt puur tweede viool moeten spelen zoals een Bottas of een Perez.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Hamilton wat meer zou pushen, zodat Russel meer verdedigen tov van hem bezig zou zijn, ipv aanvallen van LeClerc. Is hij echt niet zo'n teamplayer, of was dat echt niet mogelijk? In Engeland kijken ze nooit zo kritisch naar Hamilton, heb iig nergens er zo over gelezen.
Ham is gewend dat anderen in dienst rijden van hemquote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Hamilton wat meer zou pushen, zodat Russel meer verdedigen tov van hem bezig zou zijn, ipv aanvallen van LeClerc. Is hij echt niet zo'n teamplayer, of was dat echt niet mogelijk? In Engeland kijken ze nooit zo kritisch naar Hamilton, heb iig nergens er zo over gelezen.
Hij moet nog even anders denkenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ham is gewend dat anderen in dienst rijden van hem
die veranderd niet meerquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij moet nog even anders denken
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:01 schreef Red_85 het volgende:
Connor Moore
Bekijk deze YouTube-video
Die van Max en Alonso
Deze video's zijn inmiddels al vermakelijker dan de race zelfquote:
Dat is ook geen hele hoge latquote:Op woensdag 11 maart 2026 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Deze video's zijn inmiddels al vermakelijker dan de race zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |