abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220297055
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 8 maart 2026 @ 22:55:20 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220297085
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:41 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Gewoon de balans blijven brengen in dit topic.
Het is allemaal zo slecht nog niet. Over 4 races hebben alle engineers de LiCo en recharge wel door en gaat het allemaal vloeiender.
Bwoah, itsthesameforeverybody.
Ferraripitwall weer clowns.
Ik heb genoten van het stuivertje wisselen en blow/fuck up.
Held!

Eens, gewoon het vertrouwen blijven hebben.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220297087
twitter


Goede samenvatting van de race.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2026 @ 22:59:21 #4
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220297100
quote:
10s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:55 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Goede samenvatting van de race.
Treffend _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zondag 8 maart 2026 @ 23:02:30 #5
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220297113
Ik had die start van Colapinto gemist schijnbaar :o

twitter

Hier zie je pas goed hoe close het was
twitter
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 8 maart 2026 @ 23:08:28 #6
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220297133
Sainz had ook een raket start, pakt 8 plekken.
Feyenoord!!! * Barça
  Redactie Frontpage maandag 9 maart 2026 @ 05:29:54 #7
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220297589
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 23:08 schreef Bonobo11 het volgende:
Sainz had ook een raket start, pakt 8 plekken.
Die hadden ze ook nooit moeten laten gaan bij RB. Dan had je nu een stabiel team gehad ipv een coureurswitch elke 2 jaar.
pi_220297921
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 05:29 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die hadden ze ook nooit moeten laten gaan bij RB. Dan had je nu een stabiel team gehad ipv een coureurswitch elke 2 jaar.
Wilde Sainz eigenlijk ook niet zelf?
Omdat hij zag hoe goed Max zou zijn en dat hij dan 2e rijder zou zijn en geen kans op kampioenschap.
  Redactie Frontpage maandag 9 maart 2026 @ 08:27:15 #9
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220298001
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:01 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wilde Sainz eigenlijk ook niet zelf?
Omdat hij zag hoe goed Max zou zijn en dat hij dan 2e rijder zou zijn en geen kans op kampioenschap.
Jawel, maar denk met wat centen meer dat hij er wel zou blijven, ook al was het bij het juniorteam in eerste instantie. Dan had hij in 2018 wel een zitje gehad. En ik denk nu nog steeds.
  maandag 9 maart 2026 @ 08:44:03 #10
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220298090
Is er al ergens uitgelegd waarom Max, Lando niet meer voorbij kwam? Ik bedoel hij reed het gat snel dicht en zat ook binnen de seconde voor de boost+ ultra button, waarom is het niet gelukt? (ik heb dat gemist)
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 08:45:24 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220298096
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:44 schreef pmponer het volgende:
Is er al ergens uitgelegd waarom Max, Lando niet meer voorbij kwam? Ik bedoel hij reed het gat snel dicht en zat ook binnen de seconde voor de boost+ ultra button, waarom is het niet gelukt? (ik heb dat gemist)
Had te maken met zijn banden, die harde band ging er vrij snel aan zei hij. Zoiets speelde iig mee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220298938
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat is nog niet officieel toch? Al verwacht ik niet dat ze de gedoetjes daar in de regio in een maandje hebben opgelost
https://www.the-race.com/(...)arly-as-round-three/
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage maandag 9 maart 2026 @ 10:23:40 #13
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220298956
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 10:23:55 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220298959
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat zou mooi zijn ^O^
Ik zou er niet te snel op hopen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage maandag 9 maart 2026 @ 10:24:58 #15
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220298971
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik zou er niet te snel op hopen.
Een mens mag hopen toch :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 9 maart 2026 @ 10:26:16 #16
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220298978
Nou hoeveel aanpassingen zijn er te maken met de huidige hardware.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 10:27:24 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220298987
quote:
10s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Een mens mag hopen toch :+
Oh zeker :D
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:26 schreef pmponer het volgende:
Nou hoeveel aanpassingen zijn er te maken met de huidige hardware.
*mompelt iets over compressieverhoudingen*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220298993
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:26 schreef pmponer het volgende:
Nou hoeveel aanpassingen zijn er te maken met de huidige hardware.
Het brandstof limiet verhogen
Minder dan 350kw elektrisch vermogen

Dat zijn volgens mij wel de twee belangrijke om het wat beter te verdelen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 9 maart 2026 @ 10:28:48 #19
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220298998
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh zeker :D
[..]
*mompelt iets over compressieverhoudingen*
Kan je die zomaar binnen de budgetcap verhogen dan?
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 9 maart 2026 @ 10:29:26 #20
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220299001
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Het brandstof limiet verhogen
Minder dan 350kw elektrisch vermogen

Dat zijn volgens mij wel de twee belangrijke om het wat beter te verdelen.
Je kan toch niet zomaar 30 kg extra brandstof ergens kwijt?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 10:29:56 #21
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220299003
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:28 schreef pmponer het volgende:

[..]
Kan je die zomaar binnen de budgetcap verhogen dan?
Dat is iets wat ik niet weet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 maart 2026 @ 10:31:54 #22
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220299015
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat is iets wat ik niet weet.
Nee ik ook geen enkel idee van, maar ik neem aan dat elke auto zo lean and mean mogelijk is en dat je niet zomaar kan spelen met dat soort zaken. Maar goed ik heb er ook geen verstand van.
Als ze batterij vermogen gaan inperken moet de ice dus meer doen maar die zit neem ik aan op de limiet. Dus dan gaat het langzamer worden (lijkt mij)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220299030
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:29 schreef pmponer het volgende:

[..]
Je kan toch niet zomaar 30 kg extra brandstof ergens kwijt?
Voor de hele race hebben ze nu 70 kg en als dat naar 80kg kan dan is dat natuurlijk al winst.
Bovendien hebben we een gat tussen de GP van Japan en Miami waar teams aanpassingen kunnen doen.
Als de verdeling naar 65/35 gaat is het volgens mij al een heel stuk beter.

Maar goed, we zitten nu slechts te speculeren, beter wachten we tot dat er aanpassingen doorgevoerd worden als ze daartoe besluiten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 maart 2026 @ 10:34:16 #24
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220299032
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:31 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nee ik ook geen enkel idee van, maar ik neem aan dat elke auto zo lean and mean mogelijk is en dat je niet zomaar kan spelen met dat soort zaken. Maar goed ik heb er ook geen verstand van.
Als ze batterij vermogen gaan inperken moet de ice dus meer doen maar die zit neem ik aan op de limiet. Dus dan gaat het langzamer worden (lijkt mij)
Mij ook. De auto's zijn helemaal gebouwd rond de nieuwe regels dus dat staat vast. Updates zullen een klein beetje helpen maar ik verwacht er vrij weinig van.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220299343
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh zeker :D
[..]
*mompelt iets over compressieverhoudingen*
Als je die verhoogt heeft Mercedes dus een enorme voorsprong al, die dan ook na de zomer niet meer aan banden wordt gelegd. En voor de anderen om de motor aan te passen zal veel tijd en geld kosten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')