Er komt helemaal geen storm aanquote:Op maandag 30 maart 2026 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik mooi winnen als de koude situatie alsnog wint zo
Je doet alsof het helemaal anders was, maar dat was helemaal niet zo. Er komt een storm aan, en traditiegetrouw is de onzekerheid vlak voor die storm extreem groot.
Ja het kan alle kanten op natuurlijk, en dat maakt deze competitie dan ook wel weer leuk en spannendquote:Op maandag 30 maart 2026 11:36 schreef Scjvb het volgende:
Tja, het blijft een inschatting en in zekere mate ook best een gok hoe het weer gaat worden elke aankomende vrijdag.
Maar ff zo aangepast...lukte in het bericht zelf nietquote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:53 schreef GarlandBriggs het volgende:
1 Min. temp (graden C): 1
2 Max. temp (graden C): 12
3 Neerslag (mm): 0
4 Zon (uren): 4
5 Windsnelheid (m/s): 3
6 Windrichting: ZW
7 Luchtdruk (hPa): 1011
Ja maar je mag het niet meer aanpassen, dit mocht nog tot 11:59 vandaag.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:54 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Maar ff zo aangepast...lukte in het bericht zelf niet
Kijk eens op de 500hpa kaart voor vrijdagquote:Op maandag 30 maart 2026 20:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Er komt helemaal geen storm aandus ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar echte storm kunnen we nog lang op wachten.
En met deze situatie winnen? Aan de hand van de tot nu toe verwachte gegevens gaat dit jou teleurstellenmaar goed we hebben nog een aantal dagen te gaan dus we gaan kijken waar dit vrijdag gaat eindigen
Ja maar van die harde wind krijgen we helemaal niks van mee hoorquote:Op maandag 30 maart 2026 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens op de 500hpa kaart voor vrijdag
Dat is een hele mooie depressie voor Ierland.
Maar het is wel die depressie die hier het weer gaat bepalen. Gewoon een paar uur later arriveren is al genoeg om die warmte hier weg te houden.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar van die harde wind krijgen we helemaal niks van mee hoorals je even verder gaat kijken naar zaterdag is die toch wat feller voor het westen van Ierland
en ook voor volgende week lijken daar flink last van stormdepressies te krijgen, het lijkt net of het kwestie van tijd is tot er 1 gaat doorbreken maar voorlopig is daar nog geen sprake van
We krijgen wat randstoringen inderdaad en elke verschuiving is weer iets. Gisteren nog regen nu weer droogquote:Op maandag 30 maart 2026 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het is wel die depressie die hier het weer gaat bepalen. Gewoon een paar uur later arriveren is al genoeg om die warmte hier weg te houden.
Helaas voor mij lijkt het erop dat de kou überhaupt niet ver genoeg naar het zuiden gaat trekken voor het warmtefront uit, dus het maakt geen donder meer uit
Moet het weer gewoon uit de grote duim halen, dan win ik gewoon.
Ah ok...ik had 23:59 in mijn hoofd. My badquote:Op maandag 30 maart 2026 22:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar je mag het niet meer aanpassen, dit mocht nog tot 11:59 vandaag.
FOK! is ruim voor deadline weer online gekomen
Ja deze is dus nooit aangekomenquote:Op zondag 5 april 2026 20:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Nog 3 uurtjes
@:butz0rs @:Frutsel @:GarlandBriggs @:INViCTuS @:MissHobje @:Nattekat @:SpeedyGJ @:Starhopper @:12Beaufort @:Stephan5 @:Scjvb @:Dropje2012 @:Snoesje2008 @:Bibi1986 @:mitt
Of gewoon beter oplettenquote:
Nee, die hele post was gewoon een faal omdat de eerste poging met @:Nattekat was voor iedereen. En na een edit worden ze er niet uitgestuurd.quote:Op maandag 6 april 2026 12:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of gewoon beter opletten
De mentions zijn dan ook op mij afgestemd, als iemand anders het doet is er geen garantie dat ze aankomen
Maar ik zie geen bewerkte berichten van Houtenbeenquote:Op maandag 6 april 2026 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die hele post was gewoon een faal omdat de eerste poging met @:Nattekat was voor iedereen. En na een edit worden ze er niet uitgestuurd.
quote:Op maandag 6 april 2026 12:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nu ben jij wel mod dus jij zal dat wel zien neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 12 (invullen tot 16-03 - 11:59)
Maandvoorspelling Maart (Inzendingen gesloten)
Jaarvoorspelling 2025 / 2026
Er waren geen mentions, dus lag niet helemaal aan jou.quote:Op zondag 12 april 2026 09:04 schreef Stephan5 het volgende:
Helemaal vergeten inderdaad en er ook géén enkel excuus voor.![]()
Even bij de les blijven ouwe rups, zeg ik maar zo. Het is inderdaad waar, hoe saaier het is, hoe makkelijker je het vergeet.
Gelukkig bracht het fraaie onweder van donderdagavond weer even een wake-up call. Echter de komende week ziet het er weer niet 'heel boeiend' uit...![]()
A.S vrijdag zien we dit:
1 Min. temp (graden C): 6,9 c
2 Max. temp (graden C): 17,4
3 Neerslag (mm): 0 mm
4 Zon (uren): 9.0
5 Windsnelheid (m/s): 1,4
6 Windrichting (graden): O
7 Luchtdruk (hPa): 1021,6
Volgens mij is het tijd voor een eerste tussenstand in het jaarklassementquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
En door naar week 16
Voorspel hier het weer van vrijdag 17 april 2025 in de Bilt.
Kan nog tot zondag 23.59
Uiterlijk maandag tot 11:59, per uur kost het een halve strafpunt tot maximaal 5 strafpunten.
Wijzigen van jou post is toegestaan, ook hier wordt een halve strafpunt voor gerekend na 00:00 uur. (Tenzij er een fout is gemaakt, bijvoorbeeld verwisselen van min en max temperatuur, dan volgen er geen strafpunten) Het missen van 1 week krijg je 10 strafpunten boven op de user die laatste staat.
Meldingen naar users:
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:Dropje2012 / @:Snoesje2008 / @:Bibi1986 / @:mitt
Nieuwe users worden automatisch toegevoegd, afmelden? Graag een pb/dm naar mij.
En uiteraard iedereen die dit topic leest mag natuurlijk ook een poging wagen
Foutje gezien? Dan graag hier melden met @:SpeedyGJ.
quote:Op zondag 12 april 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er waren geen mentions, dus lag niet helemaal aan jou.
Heb je nou echt niets geleerd van het debacle van vorige week met je edit?quote:Op zondag 12 april 2026 17:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Je bent boven @:frutsel geëindigd afgelopen week, dat is toch het belangrijkste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |