Enkele sites waar weermodellen zijn te vinden:quote:Al duizenden jaren proberen mensen verwachtingen te maken over aankomende weersomstandigheden, door te kijken naar wolkenformaties, de zon of de reactie van dieren en planten. Maar anno 2007 kan iedereen via het world wide web aan digitale informatie komen over voorspellingen van internationale weermodellen. De belangrijkste zijn het Europese ECMWF en het Amerikaanse GFS (T850, T2M, Wetterzentrale kaarten). Maar ook op de sites van het KNMI en Meteo Consult zijn uiteraard voorspellingen te vinden.
WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? [kepler]
Dit topic wordt ook gebruikt voor de volgende vrijdag. Elke zondag om 23.59 uur is dan altijd de deadline om het weer van de volgende vrijdag te voorspellen.quote:1 Min. temp (graden C):
2 Max. temp (graden C):
3 Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Windsnelheid (m/s):
6 Windrichting (graden):
7 Luchtdruk (hPa):
Jammerquote:Op zondag 8 maart 2026 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn partner (bibi1986) stopt ermee, ze heeft het even aangekeken maar het is toch niet helemaal haar ding
Ohh dat is jammer, maar leuk dat ze heeft meegedaan tot nu toe!quote:Op zondag 8 maart 2026 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn partner (bibi1986) stopt ermee, ze heeft het even aangekeken maar het is toch niet helemaal haar ding
En 4 ookquote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:56 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd @:Dropje2012 @:Houtenbeen en @:Snoesje2008![]()
Wat liggen 1 en 2 dicht bijelkaar
Van mij? Ja, dat klopt inderdaad, maar je had mij wel even mogen noemen.quote:
We zijn weer compleetquote:
Verwachting is dat volgende week pas de downtime komt, al is het nog niet met zekerheid te zeggen wanneer.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:35 schreef MissHobje het volgende:
Gezien dat er een berg downtime ivm verhuizing forum servers (of zoiets) kan komen alvast wat staan![]()
Dus planning is maandag a dinsdag al kan dit natuurlijk nog verschuiven maar zolang we nog geen bericht zien gebeurd er ook niks, mocht de aankomende weekend in gevaar lopen zal ik iedereen van te voren wel een DM sturen met de mail, dan kun je via die weg je gegevens doorgevenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:13 schreef iteejer het volgende: De voorbereidingen gaan 21 en 22 maart van start, afhankelijk van hoe die verlopen zal de omzetting op 23 of 24 maart plaats vinden. Dit zijn streefdata, kan dus nog veranderen.
Ja die fruts heeft het goed voor elkaarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Ja ik was er al bang voor, die fruts zat achterlijk hoog
Kut zonuren inderdaadquote:
Ik dacht dat ik al hoog zat, toen zag ik zijn voorspellingquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja die fruts heeft het goed voor elkaar zo hoog jij kwam en als nog
Je mist de Max temp...quote:Op zondag 22 maart 2026 10:16 schreef Stephan5 het volgende:
Héé Hallo daar!![]()
Voor vrijdag a.s zien we dit:
1 Min. temp (graden C): +0,5 c
3 Neerslag (mm): 2.2 mm
4 Zon (uren): 4.5
5 Windsnelheid (m/s): 3.0
6 Windrichting (graden): WZW
7 Luchtdruk (hPa): 1023,6 HpA
Dank u, dank u! Ik heb hem erbij gezet!quote:
|
|
| Forum Opties | |