Het kennerspubliek moet alles op alles zetten om niet te veel te ademen.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vier ritten 10km is ook gewoon te veel (met al die mensen op de tribune).
Niet gerekend met de dure dieselkosten in Nederland?quote:
Ik vind het juist wel mooi dat hij het geprobeerd heeft eigenlijk. Ook al levert het onderaan de streep enkel een zilveren medaille op (en 3x een zege op een afstand)quote:Op zondag 8 maart 2026 17:03 schreef Szura het volgende:
Stolz gaat niet eens podium halen zo, laat dit een les voor hem zijn
Tuurlijk, gewoon proberen, dat is toch gaaf. Het is ook niet dat hij het allrounden an sich niet kan ofzo, volgende keer WK sprint lekker laten schieten.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi dat hij het geprobeerd heeft eigenlijk. Ook al levert het onderaan de streep enkel een zilveren medaille op (en 3x een zege op een afstand)
Inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2026 17:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi dat hij het geprobeerd heeft eigenlijk. Ook al levert het onderaan de streep enkel een zilveren medaille op (en 3x een zege op een afstand)
Hij dacht gallons te tanken, maar tankte per ongeluk litersquote:Op zondag 8 maart 2026 17:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet gerekend met de dure dieselkosten in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |