Soortgelijke tokkiehondachtigen, drie naar ik meen maar dat is wel een paar jaar geleden. Die zowel naar elkaar als naar alle voorbijgangers blaffen en grommen, maar als je ze tegelijkertijd uitlaat (met een heel kort lijntje) ben je wel helemaal het alfamannetje van de Riebeeck-achterbuurt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar het woord "soortgelijk" naar verwijst in deze context. Honden die basisschoolleerlingen aanvallen? Honden van asociale eigenaren?
Ik heb nu dat fragment van de Rijdende Rechter voor me waarbij die debiel die nooit thuis was maar wel twee Mechelse herders wilde omdonderde omdat ze elkaar naar de strot vlogen voor de camera.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Soortgelijke tokkiehondachtigen, drie naar ik meen maar dat is wel een paar jaar geleden. Die zowel naar elkaar als naar alle voorbijgangers blaffen en grommen, maar als je ze tegelijkertijd uitlaat (met een heel kort lijntje) ben je wel helemaal het alfamannetje van de Riebeeck-achterbuurt.
Het zou goed toeven zijn als we de Vaart mochten opvullen met de lichamen van alle asocialen uit Oost, Noord, de Riebeeck, en Kerkelanden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit ook wel in de naam he. Heul ver sum!
https://www.gooieneemland(...)drama/152898416.htmlquote:Diezelfde omwonenden - die niet met hun naam genoemd willen worden - zeggen dat er al eerder incidenten zijn geweest met de eigenaar van de hond. „Dit is een man die je niet in het donker tegen wil komen. Hij straalt een en al agressie uit. Hij heeft meerdere vechthonden in zijn achtertuin. De bordjes op zijn tuinhek spreken boekdelen. Die waarschuwen voor zijn honden.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |