abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220286809

Alle deelnemers: https://9now.nine.com.au/married-at-first-sight/couples

De koppels:

David&Allisia

Rachel&Steven

Mel&Luke

Gia&Scott

Bec&Danny

Brook&Chris

Rebecca&Steve

Stella&Filip

Julia&Grayson

[ Bericht 9% gewijzigd door Soury op 08-03-2026 19:43:30 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220286882
Ben net begonnen met kijken (afl.2) zal de koppels nog aanvullen
En een fout in de TT :'(
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220287230
Haha Leuk!

Nu moet ik op mijn handen zitten ... bij aflevering 6 :X

Maar die Aussies doen het het best.. :Y
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220287250
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Ben net begonnen met kijken (afl.2) zal de koppels nog aanvullen[ link | afbeelding ]
En een fout in de TT :'(
Hoe vind je het tot nog toe?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220287254
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haha Leuk!

Nu moet ik op mijn handen zitten ... bij aflevering 6 :X

Maar die Aussies doen het het best.. :Y
Ik heb waarschijnlijk morgen alles gezien.
Nu al leuk ^O^
pi_220287282
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb waarschijnlijk morgen alles gezien.
Nu al leuk ^O^
Ze weten daar altijd een goede mix te kiezen van looks, hoop en Psycho's *)
pi_220287310
Ja !! Gaat al lekker.

Jubileum moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 22:52:43 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_220287958
(TT aangepast)

Ik kijk ook, guilty pleasure. Het venijn van sommige dames … echt bizar!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_220288032
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:52 schreef Lois het volgende:
(TT aangepast)

Oh hebt jij het gedaan. Dank je wel. Dotteke gaf een like op die post dus ik nam aan dat zij het had veranderd. ^O^
Mijn post ook aangepast in feedback.
pi_220288058
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:52 schreef Lois het volgende:
(TT aangepast)

Ja aflevering 3 nu, maar spoileren mag. Ik verbaas me over Gia. Ik vind het wat nepperig allemaal (wat gespeeld) beetje promotie voor haarzelf. Opvallende tanden ook een rijtje vooraan nep en als ze lacht zie je de rest.
Ik vind dat altijd erg lelijk die plastic witte tanden, haalt het karakter uit je gezicht.
pi_220288074
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja aflevering 3 nu, maar spoileren mag. Ik verbaas me over Gia. Ik vind het wat nepperig allemaal (wat gespeeld) beetje promotie voor haarzelf. Opvallende tanden ook een rijtje vooraan nep en als ze lacht zie je de rest.
Ik vind dat altijd erg lelijk die plastic witte tanden, haalt het karakter uit je gezicht.
Die had toch ook in de playboy mansion gewoond, dat is een typetje apart hoor... Run!
pi_220288099
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Die had toch ook in de playboy mansion gewoond, dat is een typetje apart hoor... Run!
Niet gewoond, wel op de feestjes geweest. Ik moet het nog even aanzien, de eerste aflevering vond ik haar verschrikkelijk maar nu komt er al een boel onzekerheid kijken. En dat blijkt ook aan al haar lichamelijke verbouwingen en aanpassingen.
En persoonlijk vind ik haar niet zo mooi (uiterlijk)
pi_220288105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Niet gewoond, wel op de feestjes geweest. Ik moet het nog even aanzien, de eerste aflevering vond ik haar verschrikkelijk maar nu komt er al een boel onzekerheid kijken. En dat blijkt ook aan al haar lichamelijke verbouwingen en aanpassingen.
Kan best onzekerheid zijn... maar ik houd niet van al dat plastic fantastic. Maar haar gedrag kan ik ook niets mee... dat ga je nog wel zien.
pi_220288116
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Kan best onzekerheid zijn... maar ik houd niet van al dat plastic fantastic. Maar haar gedrag kan ik ook niets mee... dat ga je nog wel zien.
Aha... Ja ik pas de OP nog wel een paar keer aan en dan kom ik hier niet meer totdat ik alles heb gezien. :P :Y)
pi_220288126
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Aha... Ja ik pas de OP nog wel een paar keer aan en dan kom ik hier niet meer totdat ik alles heb gezien. :P :Y)
Hit and run :D
pi_220288177
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Hit and run :D
Ja als hier nog meer mensen gaan posten zijn het voor mij (nu) spoilers. Aflevering 4 en 5 red ik vandaag nog wel :Y)
pi_220288197
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja als hier nog meer mensen gaan posten zijn het voor mij (nu) spoilers. Aflevering 4 en 5 red ik vandaag nog wel :Y)
Haha Succes, ik ben nu 8 aan het kijken, maar kijk hem denk ik niet meer af. Moe. Laters :W
pi_220288213
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Haha Succes, ik ben nu 8 aan het kijken, maar kijk hem denk ik niet meer af. Moe. Laters :W
Laters :W
  maandag 9 maart 2026 @ 10:56:12 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220299123
Die Brook en Gia, wat een draken van vrouwen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 9 maart 2026 @ 12:15:24 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220299611
quote:

[..]
Wacht...je vindt alleen de tanden fake? Die vrouw heeft echt van alles laten verbouwen..vooral in haar gezicht.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220304033
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Wacht...je vindt alleen de tanden fake? Die vrouw heeft echt van alles laten verbouwen..vooral in haar gezicht.
Ja ik weet het alles is fake, maar ik bedoel een setje tieten en weet ik veel wat kost ook aardig wat geld en die tanden zijn zo goedkoop lelijk het zijn echt acht plakplaatjes aan de voorkant die je bij Temu koopt.

Verder vind ik Bec ook wel een raar mens, ik ben daar nog niet helemaal over uit. Die gozer is wel chill.

Die muts die denkt dat ze een barbie prinses is gun je ook niemand. (Mel)

Die bruiloft ceremonie bij het Opera House vond ik nogal apart, de toeristen liepen er een meter verderop langs. Lekker intiem.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:35:50 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220305734
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:46 schreef Soury het volgende:

Die bruiloft ceremonie bij het Opera House vond ik nogal apart, de toeristen liepen er een meter verderop langs. Lekker intiem.
:D So true. Afzetlintje en gaan. Niemand keek op of om. Het vreemde was wel dat het diner vervolgens wel in het Opera house was...
pi_220306277
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
:D So true. Afzetlintje en gaan. Niemand keek op of om. Het vreemde was wel dat het diner vervolgens wel in het Opera house was...
Ik dacht dat het op een boot was.
  Moderator / Colorchick woensdag 11 maart 2026 @ 11:20:50 #24
382129 crew  Donna
pi_220314204
Ik kijk nu aflevering 4. Heerlijk.

Bec die Danny er tijdens dat etentje op aanspreekt dat hij de hele dag al naar een andere vrouw kijkt. Wat een raar wijf is zij zeg. Poeh.

[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 11-03-2026 11:36:10 ]
  Moderator / Colorchick woensdag 11 maart 2026 @ 11:21:43 #25
382129 crew  Donna
pi_220314216
quote:

[..]
Ah dat viel mij dus wel goed op dat alleen haar voorste tanden nep zijn. Echt raar zo om te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')