abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220286809

Alle deelnemers: https://9now.nine.com.au/married-at-first-sight/couples

De koppels:

David&Allisia

Rachel&Steven

Mel&Luke

Gia&Scott

Bec&Danny

Brook&Chris

Rebecca&Steve

Stella&Filip

Julia&Grayson

[ Bericht 9% gewijzigd door Soury op 08-03-2026 19:43:30 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220286882
Ben net begonnen met kijken (afl.2) zal de koppels nog aanvullen
En een fout in de TT :'(
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220287230
Haha Leuk!

Nu moet ik op mijn handen zitten ... bij aflevering 6 :X

Maar die Aussies doen het het best.. :Y
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220287250
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Ben net begonnen met kijken (afl.2) zal de koppels nog aanvullen[ link | afbeelding ]
En een fout in de TT :'(
Hoe vind je het tot nog toe?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220287254
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haha Leuk!

Nu moet ik op mijn handen zitten ... bij aflevering 6 :X

Maar die Aussies doen het het best.. :Y
Ik heb waarschijnlijk morgen alles gezien.
Nu al leuk ^O^
pi_220287282
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 21:37 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb waarschijnlijk morgen alles gezien.
Nu al leuk ^O^
Ze weten daar altijd een goede mix te kiezen van looks, hoop en Psycho's *)
pi_220287310
Ja !! Gaat al lekker.

Jubileum moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 22:52:43 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_220287958
(TT aangepast)

Ik kijk ook, guilty pleasure. Het venijn van sommige dames … echt bizar!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_220288032
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:52 schreef Lois het volgende:
(TT aangepast)

Oh hebt jij het gedaan. Dank je wel. Dotteke gaf een like op die post dus ik nam aan dat zij het had veranderd. ^O^
Mijn post ook aangepast in feedback.
pi_220288058
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 22:52 schreef Lois het volgende:
(TT aangepast)

Ja aflevering 3 nu, maar spoileren mag. Ik verbaas me over Gia. Ik vind het wat nepperig allemaal (wat gespeeld) beetje promotie voor haarzelf. Opvallende tanden ook een rijtje vooraan nep en als ze lacht zie je de rest.
Ik vind dat altijd erg lelijk die plastic witte tanden, haalt het karakter uit je gezicht.
pi_220288074
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja aflevering 3 nu, maar spoileren mag. Ik verbaas me over Gia. Ik vind het wat nepperig allemaal (wat gespeeld) beetje promotie voor haarzelf. Opvallende tanden ook een rijtje vooraan nep en als ze lacht zie je de rest.
Ik vind dat altijd erg lelijk die plastic witte tanden, haalt het karakter uit je gezicht.
Die had toch ook in de playboy mansion gewoond, dat is een typetje apart hoor... Run!
pi_220288099
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Die had toch ook in de playboy mansion gewoond, dat is een typetje apart hoor... Run!
Niet gewoond, wel op de feestjes geweest. Ik moet het nog even aanzien, de eerste aflevering vond ik haar verschrikkelijk maar nu komt er al een boel onzekerheid kijken. En dat blijkt ook aan al haar lichamelijke verbouwingen en aanpassingen.
En persoonlijk vind ik haar niet zo mooi (uiterlijk)
pi_220288105
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Niet gewoond, wel op de feestjes geweest. Ik moet het nog even aanzien, de eerste aflevering vond ik haar verschrikkelijk maar nu komt er al een boel onzekerheid kijken. En dat blijkt ook aan al haar lichamelijke verbouwingen en aanpassingen.
Kan best onzekerheid zijn... maar ik houd niet van al dat plastic fantastic. Maar haar gedrag kan ik ook niets mee... dat ga je nog wel zien.
pi_220288116
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Kan best onzekerheid zijn... maar ik houd niet van al dat plastic fantastic. Maar haar gedrag kan ik ook niets mee... dat ga je nog wel zien.
Aha... Ja ik pas de OP nog wel een paar keer aan en dan kom ik hier niet meer totdat ik alles heb gezien. :P :Y)
pi_220288126
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Aha... Ja ik pas de OP nog wel een paar keer aan en dan kom ik hier niet meer totdat ik alles heb gezien. :P :Y)
Hit and run :D
pi_220288177
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Hit and run :D
Ja als hier nog meer mensen gaan posten zijn het voor mij (nu) spoilers. Aflevering 4 en 5 red ik vandaag nog wel :Y)
pi_220288197
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja als hier nog meer mensen gaan posten zijn het voor mij (nu) spoilers. Aflevering 4 en 5 red ik vandaag nog wel :Y)
Haha Succes, ik ben nu 8 aan het kijken, maar kijk hem denk ik niet meer af. Moe. Laters :W
pi_220288213
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Haha Succes, ik ben nu 8 aan het kijken, maar kijk hem denk ik niet meer af. Moe. Laters :W
Laters :W
  maandag 9 maart 2026 @ 10:56:12 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220299123
Die Brook en Gia, wat een draken van vrouwen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 9 maart 2026 @ 12:15:24 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220299611
quote:

[..]
Wacht...je vindt alleen de tanden fake? Die vrouw heeft echt van alles laten verbouwen..vooral in haar gezicht.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220304033
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2026 12:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Wacht...je vindt alleen de tanden fake? Die vrouw heeft echt van alles laten verbouwen..vooral in haar gezicht.
Ja ik weet het alles is fake, maar ik bedoel een setje tieten en weet ik veel wat kost ook aardig wat geld en die tanden zijn zo goedkoop lelijk het zijn echt acht plakplaatjes aan de voorkant die je bij Temu koopt.

Verder vind ik Bec ook wel een raar mens, ik ben daar nog niet helemaal over uit. Die gozer is wel chill.

Die muts die denkt dat ze een barbie prinses is gun je ook niemand. (Mel)

Die bruiloft ceremonie bij het Opera House vond ik nogal apart, de toeristen liepen er een meter verderop langs. Lekker intiem.
  dinsdag 10 maart 2026 @ 10:35:50 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220305734
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 23:46 schreef Soury het volgende:

Die bruiloft ceremonie bij het Opera House vond ik nogal apart, de toeristen liepen er een meter verderop langs. Lekker intiem.
:D So true. Afzetlintje en gaan. Niemand keek op of om. Het vreemde was wel dat het diner vervolgens wel in het Opera house was...
pi_220306277
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
:D So true. Afzetlintje en gaan. Niemand keek op of om. Het vreemde was wel dat het diner vervolgens wel in het Opera house was...
Ik dacht dat het op een boot was.
  Moderator / Colorchick woensdag 11 maart 2026 @ 11:20:50 #24
382129 crew  Donna
pi_220314204
Ik kijk nu aflevering 4. Heerlijk.

Bec die Danny er tijdens dat etentje op aanspreekt dat hij de hele dag al naar een andere vrouw kijkt. Wat een raar wijf is zij zeg. Poeh.

[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 11-03-2026 11:36:10 ]
  Moderator / Colorchick woensdag 11 maart 2026 @ 11:21:43 #25
382129 crew  Donna
pi_220314216
quote:

[..]
Ah dat viel mij dus wel goed op dat alleen haar voorste tanden nep zijn. Echt raar zo om te zien.
  Moderator / Colorchick woensdag 11 maart 2026 @ 12:18:12 #26
382129 crew  Donna
pi_220314544
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik dacht dat het op een boot was.
De voice over zegt dat ze binnen zijn. Is toevallig nu bij mij net er op.
pi_220333816
Ordinaire TVP, ultieme irri-tainment TV. *O*
pi_220392171
En op het moment dat je dacht " Het kan niet gekker" komt Tyson in het spel })
pi_220392251
Ah, we mogen weer *O*
pi_220392256
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:38 schreef Nielojram75 het volgende:
Oeh, daar ben ik nog niet... bij mij begint net de bank na dat gezellige etentje :s)
pi_220392591
Wat is die Brooke toch een smerig wijf |:(
pi_220399824
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is die Brooke toch een smerig wijf |:(
Heb wel het idee dat die hele situatie enorm geregisseerd is, iemand kan toch niet zo zijn?

Haar man was natuurlijk iemand die de MAFS-formule aan de kaak stelde, perfect match, zij geleide het hele project af.

Ook dat ze wegloopt bij de laatste CC, ' ik moet naar de wc' Dat is toch niet oprecht?

'Je zal worden aangesproken op je gedrag, als het je teveel wordt, loop dan weg'

Alsof ze zomaar kan verdwijnen met een complete crew om je heen.
pi_220400837
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:36 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Heb wel het idee dat die hele situatie enorm geregisseerd is, iemand kan toch niet zo zijn?

Haar man was natuurlijk iemand die de MAFS-formule aan de kaak stelde, perfect match, zij geleide het hele project af.

Ook dat ze wegloopt bij de laatste CC, ' ik moet naar de wc' Dat is toch niet oprecht?

'Je zal worden aangesproken op je gedrag, als het je teveel wordt, loop dan weg'

Dat moet haast wel... of ze denkt.. als ik genoeg herrie maak word ik vanzelf een beroemde social media bitch, en dan is Australië groot genoeg om toch te kunnen cashen.

Of het is gewoon echt een dom kutwijf ;)
  maandag 23 maart 2026 @ 08:53:04 #34
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220410610
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:38 schreef Nielojram75 het volgende:
Holy christ, wat een cringe. Waarom hebben ze daar een vrouw mee opgezadeld. Hij deed me denken aan Biff Tanner, ook door die fanatieke mondjes die hij de hele tijd trok (half smalend, genoegzamend)

Hij zat ontzettend af te geven op woke, maar begreep eigenlijk niet waar het voor stond :')

[ Bericht 5% gewijzigd door SEMTEX op 23-03-2026 09:41:05 ]
  maandag 23 maart 2026 @ 09:49:05 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220410900
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Dat moet haast wel... of ze denkt.. als ik genoeg herrie maak word ik vanzelf een beroemde social media bitch, en dan is Australië groot genoeg om toch te kunnen cashen.

Of het is gewoon echt een dom kutwijf ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door SEMTEX op 24-03-2026 13:55:05 ]
pi_220415297
quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O-
  dinsdag 24 maart 2026 @ 14:26:35 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220421595
Mel Schilling, een van de deskundigen is overleden: https://www.dailymail.co.(...)er-spread-brain.html
pi_220422586
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Mel Schilling, een van de deskundigen is overleden: https://www.dailymail.co.(...)er-spread-brain.html
Dieptriest. ;( Zo’n leuke vrouw.

Dochter van 10. -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220425368
Ah nee, Mell! ;(
Leuke, lieve vrouw idd
pi_220425535
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:36 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]

Nee slechte actrice idd :D
Vooral opvallend omdat ze de eerste paar afleveringen wel gewoon normaal deed
pi_220443132
Bec gedraagt zich vreselijk maar ik geloof ook voor geen seconde dat Danny haar echt leuk vindt. Denk dat ze het wel goed aanvoelt

[ Bericht 0% gewijzigd door Magica op 27-03-2026 12:27:32 ]
pi_220454517
De laatste afleveringen weer gezien, we hebben een nieuwe Brook Beck Juliette *O*
Waarom, waarom, waarom zo lullig doen?
En waarom reageert die slome (echtgenoot) niet op haar aantijgingen?
Leg uit wat je bedoelde met ' Star'.

Nee, ik laat lekker de hele tafel over mij heen kotsen..

Enfin, heerlijk vermaakt weer >:)

Hebben jullie ook de neiging om Beck haar mond op de juiste plek te zetten, als ze in beeld is? Zit de hele tijd naar dat scheve muiltje te kijken, en zie dan alleen die rechterbovenhoek van haar mond, voor de kijkers links, zo boos omlaag gaan..
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 07:35:31 #44
388664 crew  Dotteke
pi_220456851
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:18 schreef Nielojram75 het volgende:
De laatste afleveringen weer gezien, we hebben een nieuwe Brook Beck Juliette *O*
Leg uit wat je bedoelde met ' Star'.

Nee, ik laat lekker de hele tafel over mij heen kotsen..

Enfin, heerlijk vermaakt weer >:)

Hebben jullie ook de neiging om Beck haar mond op de juiste plek te zetten, als ze in beeld is? Zit de hele tijd naar dat scheve muiltje te kijken, en zie dan alleen die rechterbovenhoek van haar mond, voor de kijkers links, zo boos omlaag gaan..
Ik moet beginnen met kijken stel het steeds uit omdat er iets anders voorbij komt :@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220479117
Beck :r
  woensdag 1 april 2026 @ 08:40:26 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220480204
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:18 schreef Nielojram75 het volgende:
Hij reageert niet omdat hij wel volwassen is.

quote:
Schijnbaar heeft ze al een operatie aan haar kaak gehad, maar het ziet er nog steeds weird uit.
pi_220495303
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:40 schreef SEMTEX het volgende:

Schijnbaar heeft ze al een operatie aan haar kaak gehad, maar het ziet er nog steeds weird uit.
Ohja, echt?
  Moderator / Colorchick donderdag 2 april 2026 @ 21:14:39 #48
382129 crew  Donna
pi_220495536
quote:
2s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hij reageert niet omdat hij wel volwassen is.
[..]
Die spier/pees in de hals aan die kant komt ook heel ver naar buiten soms. Alsof het allemaal te strak aangespannen zit.
  vrijdag 3 april 2026 @ 10:07:08 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220497778
pi_220501832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:14 schreef Donna het volgende:

[..]
Die spier/pees in de hals aan die kant komt ook heel ver naar buiten soms. Alsof het allemaal te strak aangespannen zit.
En bedankt _O- Zit ik alle, vandaag geplaatste, afleveringen naar te turen :{

Het was weer wat, ik heb zelfs geen idee hoe ik dit samen moet vatten.

Ik vond Rachel best wel beetje janken.
Bec was niet bestie, maar ondanks haar IQ, begreep ze na een poos dat ze echt lullig was geweest.
Juliette.. Die doet mee voor de fame. Je zegt alleen maar ' stay' als je weet wat de show je nog kan brengen (couples weekend) en die baardaap is dolblij en denkt dat het allemaal koek&ei is. Meisje heeft echt serieuze mentale problemen. " De hele dag Rachel getroost" Huh, Rachel was patat aan het snavelen met Sloompje, en de hele dag niet aanwezig..
Gia... Geweldige toverheks. Heb echt bewondering voor haar, puppetmaster.

Als iemand zoals zij is, en dan in haar volledigheid van geweldigheid, zoals zij dat ziet, zie ik altijd de randjes die niet afgewerkt zijn, ontzettend lelijke huid, rare neus, nep-tanden, geen kont, zien jullie dat ook, omdat ze zichzelf zo vergroot in fantastisch zijn?

Die Scott is wel te dom om te poepen.. En die kerel van Bec ook..

Zag iemand die opmerking van Bec dat Scott en Danny het aan het bijleggen waren?
"Dumb&dumber are now speaking"
Zo jammer dat daar dan niet even op ingezoemd werd })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')