Hoe vind je het tot nog toe?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Ben net begonnen met kijken (afl.2) zal de koppels nog aanvullen[ link | afbeelding ]
En een fout in de TT
Ik heb waarschijnlijk morgen alles gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haha Leuk!
Nu moet ik op mijn handen zitten ... bij aflevering 6![]()
Maar die Aussies doen het het best..
Ze weten daar altijd een goede mix te kiezen van looks, hoop en Psycho'squote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk morgen alles gezien.
Nu al leuk
Oh hebt jij het gedaan. Dank je wel. Dotteke gaf een like op die post dus ik nam aan dat zij het had veranderd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:52 schreef Lois het volgende:
(TT aangepast)
Ik kijk ook, guilty pleasure. Het venijn van sommige dames … echt bizar!
Ja aflevering 3 nu, maar spoileren mag. Ik verbaas me over Gia. Ik vind het wat nepperig allemaal (wat gespeeld) beetje promotie voor haarzelf. Opvallende tanden ook een rijtje vooraan nep en als ze lacht zie je de rest.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:52 schreef Lois het volgende:
(TT aangepast)
Ik kijk ook, guilty pleasure. Het venijn van sommige dames … echt bizar!
Die had toch ook in de playboy mansion gewoond, dat is een typetje apart hoor... Run!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja aflevering 3 nu, maar spoileren mag. Ik verbaas me over Gia. Ik vind het wat nepperig allemaal (wat gespeeld) beetje promotie voor haarzelf. Opvallende tanden ook een rijtje vooraan nep en als ze lacht zie je de rest.
Ik vind dat altijd erg lelijk die plastic witte tanden, haalt het karakter uit je gezicht.
Niet gewoond, wel op de feestjes geweest. Ik moet het nog even aanzien, de eerste aflevering vond ik haar verschrikkelijk maar nu komt er al een boel onzekerheid kijken. En dat blijkt ook aan al haar lichamelijke verbouwingen en aanpassingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die had toch ook in de playboy mansion gewoond, dat is een typetje apart hoor... Run!
Kan best onzekerheid zijn... maar ik houd niet van al dat plastic fantastic. Maar haar gedrag kan ik ook niets mee... dat ga je nog wel zien.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet gewoond, wel op de feestjes geweest. Ik moet het nog even aanzien, de eerste aflevering vond ik haar verschrikkelijk maar nu komt er al een boel onzekerheid kijken. En dat blijkt ook aan al haar lichamelijke verbouwingen en aanpassingen.
Aha... Ja ik pas de OP nog wel een paar keer aan en dan kom ik hier niet meer totdat ik alles heb gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan best onzekerheid zijn... maar ik houd niet van al dat plastic fantastic. Maar haar gedrag kan ik ook niets mee... dat ga je nog wel zien.
Hit and runquote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Aha... Ja ik pas de OP nog wel een paar keer aan en dan kom ik hier niet meer totdat ik alles heb gezien.![]()
Ja als hier nog meer mensen gaan posten zijn het voor mij (nu) spoilers. Aflevering 4 en 5 red ik vandaag nog welquote:
Haha Succes, ik ben nu 8 aan het kijken, maar kijk hem denk ik niet meer af. Moe. Latersquote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als hier nog meer mensen gaan posten zijn het voor mij (nu) spoilers. Aflevering 4 en 5 red ik vandaag nog wel
Latersquote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha Succes, ik ben nu 8 aan het kijken, maar kijk hem denk ik niet meer af. Moe. Laters
Wacht...je vindt alleen de tanden fake? Die vrouw heeft echt van alles laten verbouwen..vooral in haar gezicht.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja aflevering 3 nu, maar spoileren mag. Ik verbaas me over Gia. Ik vind het wat nepperig allemaal (wat gespeeld) beetje promotie voor haarzelf. Opvallende tanden ook een rijtje vooraan nep en als ze lacht zie je de rest.
Ik vind dat altijd erg lelijk die plastic witte tanden, haalt het karakter uit je gezicht.
Ja ik weet het alles is fake, maar ik bedoel een setje tieten en weet ik veel wat kost ook aardig wat geld en die tanden zijn zo goedkoop lelijk het zijn echt acht plakplaatjes aan de voorkant die je bij Temu koopt.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wacht...je vindt alleen de tanden fake? Die vrouw heeft echt van alles laten verbouwen..vooral in haar gezicht.
quote:Op maandag 9 maart 2026 23:46 schreef Soury het volgende:
Die bruiloft ceremonie bij het Opera House vond ik nogal apart, de toeristen liepen er een meter verderop langs. Lekker intiem.
Ik dacht dat het op een boot was.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]So true. Afzetlintje en gaan. Niemand keek op of om. Het vreemde was wel dat het diner vervolgens wel in het Opera house was...
Ah dat viel mij dus wel goed op dat alleen haar voorste tanden nep zijn. Echt raar zo om te zien.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik nog niet... bij mij begint net de bank na dat gezellige etentjequote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:38 schreef Nielojram75 het volgende:
En op het moment dat je dacht " Het kan niet gekker" komt Tyson in het spel
Heb wel het idee dat die hele situatie enorm geregisseerd is, iemand kan toch niet zo zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is die Brooke toch een smerig wijf
Dat moet haast wel... of ze denkt.. als ik genoeg herrie maak word ik vanzelf een beroemde social media bitch, en dan is Australië groot genoeg om toch te kunnen cashen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:36 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat die hele situatie enorm geregisseerd is, iemand kan toch niet zo zijn?
Haar man was natuurlijk iemand die de MAFS-formule aan de kaak stelde, perfect match, zij geleide het hele project af.
Ook dat ze wegloopt bij de laatste CC, ' ik moet naar de wc' Dat is toch niet oprecht?
'Je zal worden aangesproken op je gedrag, als het je teveel wordt, loop dan weg'
Alsof ze zomaar kan verdwijnen met een complete crew om je heen.
Holy christ, wat een cringe. Waarom hebben ze daar een vrouw mee opgezadeld. Hij deed me denken aan Biff Tanner, ook door die fanatieke mondjes die hij de hele tijd trok (half smalend, genoegzamend)quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:38 schreef Nielojram75 het volgende:
En op het moment dat je dacht " Het kan niet gekker" komt Tyson in het spel
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat moet haast wel... of ze denkt.. als ik genoeg herrie maak word ik vanzelf een beroemde social media bitch, en dan is Australië groot genoeg om toch te kunnen cashen.
Of het is gewoon echt een dom kutwijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door SEMTEX op 24-03-2026 13:55:05 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op maandag 23 maart 2026 09:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Dieptriest.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Mel Schilling, een van de deskundigen is overleden: https://www.dailymail.co.(...)er-spread-brain.html
Nee slechte actrice iddquote:Op zaterdag 21 maart 2026 19:36 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat die hele situatie enorm geregisseerd is, iemand kan toch niet zo zijn?
Haar man was natuurlijk iemand die de MAFS-formule aan de kaak stelde, perfect match, zij geleide het hele project af.
Ook dat ze wegloopt bij de laatste CC, ' ik moet naar de wc' Dat is toch niet oprecht?
'Je zal worden aangesproken op je gedrag, als het je teveel wordt, loop dan weg'
Alsof ze zomaar kan verdwijnen met een complete crew om je heen.
Ik moet beginnen met kijken stel het steeds uit omdat er iets anders voorbij komtquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:18 schreef Nielojram75 het volgende:
De laatste afleveringen weer gezien, we hebben een nieuwe Brook Beck Juliette![]()
Waarom, waarom, waarom zo lullig doen?
En waarom reageert die slome (echtgenoot) niet op haar aantijgingen?
Leg uit wat je bedoelde met ' Star'.
Nee, ik laat lekker de hele tafel over mij heen kotsen..
Enfin, heerlijk vermaakt weer![]()
Hebben jullie ook de neiging om Beck haar mond op de juiste plek te zetten, als ze in beeld is? Zit de hele tijd naar dat scheve muiltje te kijken, en zie dan alleen die rechterbovenhoek van haar mond, voor de kijkers links, zo boos omlaag gaan..
Hij reageert niet omdat hij wel volwassen is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:18 schreef Nielojram75 het volgende:
De laatste afleveringen weer gezien, we hebben een nieuwe Brook Beck Juliette![]()
Waarom, waarom, waarom zo lullig doen?
En waarom reageert die slome (echtgenoot) niet op haar aantijgingen?
Schijnbaar heeft ze al een operatie aan haar kaak gehad, maar het ziet er nog steeds weird uit.quote:Hebben jullie ook de neiging om Beck haar mond op de juiste plek te zetten, als ze in beeld is? Zit de hele tijd naar dat scheve muiltje te kijken, en zie dan alleen die rechterbovenhoek van haar mond, voor de kijkers links, zo boos omlaag gaan..
Ohja, echt?quote:Op woensdag 1 april 2026 08:40 schreef SEMTEX het volgende:
Schijnbaar heeft ze al een operatie aan haar kaak gehad, maar het ziet er nog steeds weird uit.
Die spier/pees in de hals aan die kant komt ook heel ver naar buiten soms. Alsof het allemaal te strak aangespannen zit.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij reageert niet omdat hij wel volwassen is.
[..]
Schijnbaar heeft ze al een operatie aan haar kaak gehad, maar het ziet er nog steeds weird uit.
En bedanktquote:Op donderdag 2 april 2026 21:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Die spier/pees in de hals aan die kant komt ook heel ver naar buiten soms. Alsof het allemaal te strak aangespannen zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |