Hoezo ziet zijn nek er uit als een soort PEZ-dispenserquote:
Niemand heeft een positief woord over voor de nieuwe reglementen, behalve George natuurlijkquote:„De auto voelde als een hobbelende bus en dat was niet heel leuk, maar de auto’s zijn wel wendbaarder en daar geniet ik van. Ik denk dat de reglementen beter zijn dan die van de afgelopen acht jaar”, aldus de Britse Mercedes-coureur, die zondag vanaf pole position begint.
En hoe zou dat dan moeten?quote:
Met Mercedes zelf niks, Antonelli vind ik een leuke gast. Zelfs "Toto, this is called racing" kan ik beter pruimen sinds 2021. Maar Russell daarentegen...die belichaamt echt alles wat ik verafschuw in een mens.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:05 schreef Questular het volgende:
Wat is er verschrikkelijk aan Mercedes behalve het feit dat ze schijnbaar heel vaak hele goede auto’s maken?
Ja als je bij iedereen met bijna een seconde weg rijdt en dan ook nog weet dat je een seconde op zak hebt gehouden dan is het geweldig!quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niemand heeft een positief woord over voor de nieuwe reglementen, behalve George natuurlijk![]()
Ik heb wel eens naar een zitmaaier endurance race gekeken, was nog best vermakelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Al stuur je ze met zitmaaiers op pad, er zal altijd iemand het snelst zijn en de winnaar zal best in z'n nopjes zijn.
Dat betekent niet dat het om aan te zien is.
McLaren lijkt de plank te hebben misgeslagen, die auto zag er totaal niet lekker uit. En dat is al best een prestatie als je door de snelle bochten aan het coasten bent. Alpine is Alpine. Williams heeft er een bende van gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja als je bij iedereen met bijna een seconde weg rijdt en dan ook nog weet dat je een seconde op zak hebt gehouden dan is het geweldig!
De stelling is echter dat klantenteams precies dezelfde spec motoren krijgen, waar zit dan dat grote gat
Ik heb begrepen dat ze die motor pas krijgen bij de start van het seizoen. Dus niet bij de tests (bij F1TV werd dat gezegd). Die moeten dus nog wat kennis opdoen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja als je bij iedereen met bijna een seconde weg rijdt en dan ook nog weet dat je een seconde op zak hebt gehouden dan is het geweldig!
De stelling is echter dat klantenteams precies dezelfde spec motoren krijgen, waar zit dan dat grote gat
volledig mee eensquote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:44 schreef DjVero het volgende:
[..]
Met Mercedes zelf niks, Antonelli vind ik een leuke gast. Zelfs "Toto, this is called racing" kan ik beter pruimen sinds 2021. Maar Russell daarentegen...die belichaamt echt alles wat ik verafschuw in een mens.
AM moet eerst eens een fris rijdersduo aantrekken voor de komende jaren.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Leef een beetje mee met Aston Martin. Die dachten eindelijk mee te kunnen doen met Adrian Newey, alleen blijkt dat de succesvolle crew van Honda lang en breed vertrokken is. Nu rijden ze in een fidget spinner op wielen.
En daarna weer naar bedquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:03 schreef Rnie het volgende:
Morgenochtend het wekkertje om kwart voor 5 voor Battery1![]()
Zin in ook.
Ik vind het wel mooi om te zien dat niet alles te koop is.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Leef een beetje mee met Aston Martin. Die dachten eindelijk mee te kunnen doen met Adrian Newey, alleen blijkt dat de succesvolle crew van Honda lang en breed vertrokken is. Nu rijden ze in een fidget spinner op wielen.
Zit nog te twijfelen of ik morgenvroeg uit de veren wil komen voor Formule 1 Lightquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:03 schreef Rnie het volgende:
Morgenochtend het wekkertje om kwart voor 5 voor Battery1![]()
Zin in ook.
Heb dan persoonlijk liever een beukende 12 cilinder uit de 60s.quote:
Ik ga het sowieso terugkijken. #luie modquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:25 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen of ik morgenvroeg uit de veren wil komen voor Formule 1 Light
Hopelijk morgen op het forum dan niet iets met 'kat en dansende muizen op tafel'quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso terugkijken. #luie mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |