abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 7 maart 2026 @ 08:54:49 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_220279927
quote:
Ziek: Tiener opgepakt na livestreamen van slachtpartij op 100 honden

Een 19-jarige man uit de Braziliaanse stad Fortaleza is opgepakt omdat hij rond de 100 honden heeft gedood en die mishandelingen live uitzond op internet. De jongen zou de dieren stelselmatig hebben omgebracht en de beelden zelf hebben gefilmd en verspreid via een online server. De zaak zorgt in Brazilië voor grote woede, ook omdat veel mensen live meekeken terwijl de dieren werden gemarteld.

De politie kwam de verdachte op het spoor via de eenheid voor Digitale Observatie en Analyse (NOAD). Die hield sociale media en chatgroepen in de gaten en ontdekte zo een server waar de schokkende livestreams te zien waren. Na onderzoek van de data konden de politie de identiteit van de jongeman achterhalen en hem aanhouden in Fortaleza, in de noordoostelijke staat Ceará.

Bij een inval in de wijk Pedras hielden agenten de 19-jarige aan op basis van een voorlopige arrestatiebevel. In zijn huis namen ze meerdere mobiele telefoons en een laptop in beslag. Op die apparaten zouden beelden en materiaal staan die de mishandeling en het doden van de honden laten zien. De politie onderzoekt nu wie er nog meer toegang had tot de server en of anderen hebben meegeholpen of aangezet tot de daden.

Volgens politiechef Artur Dian uit São Paulo werd de jongen aangehouden wegens mishandeling en doden van dieren, iets wat volgens hem "bijna elke ochtend" gebeurde. De verdachte zou daarnaast online tieners hebben aangespoord tot zelfbeschadiging en zelfs zelfmoord. Om die reden loopt er naast het onderzoek naar dierenmishandeling ook een zaak rond het aanzetten tot zelfbeschadiging bij jongeren in digitale omgevingen.

De zaak valt onder de zogeheten Sansão-wet, die sinds 2020 in heel Brazilië geldt. Die wet maakt mishandeling van honden en katten tot een zwaar misdrijf. Waar het eerder als een lichte overtreding gold, kunnen daders nu een celstraf krijgen van drie maanden tot vijf jaar. Daarnaast kunnen rechters geldboetes opleggen en een verbod om nog dieren te houden.

De Sansão-wet kwam er na een beruchte mishandeling van de pitbull Sansão op 6 juli 2020. Bij die zaak werden de achterpoten van de toen twee jaar oude hond zo zwaar verminkt dat amputatie nodig was. De daders werden vervolgd voor poging tot moord en waren de eersten in Brazilië die daadwerkelijk de gevangenis in gingen voor dierenmishandeling. Die zaak speelde een grote rol bij het aanscherpen van de regels, die nu ook in de zaak in Fortaleza worden toegepast.
Geen woorden voor. Dit soort figuren zijn compleet ziek in hun kop en kunnen imo niet worden 'genezen'. Opsluiten en nooit meer loslaten.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_220279953
Doet me denken aan:
quote:
https://www.animalstoday.nl/brazilie-mishandeling-hond-orelha/

Brazilië in rep en roer door mishandeling hond Orelha

Brazilië is in rep en roer door de wrede marteling van de door de gemeenschap zo geliefde hond Orelha (Oortje). Vorige maand werd het dier zodanig mishandeld door een groep jongeren dat het enkel nog door euthanasie uit zijn lijden kon worden gered. Terwijl de lokale autoriteiten een strafrechtelijke vervolging van de dader(s) hebben ingesteld, betuigen inwoners van het Zuid-Amerikaanse land tijdens Carnaval – ter ere van Orelha – hun steun voor de strijd tegen dierenmishandeling.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_220280487
Dat ze zulke graftakken maar een soortgelijke behandeling mogen geven.
pi_220280970
Misschien als kind gebeten door zo'n pitbull en nu helemaal loco geworden.
pi_220280985
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
Ja tuurlijk en dan ga je 100 honden doden zeker. Het is gewoon een smerig stuk vuil wat meteen vernietigd moet worden.
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_220289876
Zo iemand mag van mij 'vermist' raken en niet meer gevonden worden.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220289884
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:54 schreef Danny het volgende:

[..]
Geen woorden voor. Dit soort figuren zijn compleet ziek in hun kop en kunnen imo niet worden 'genezen'. Opsluiten en nooit meer loslaten.
Gewoon afknallen dit soort menselijk afval.

:r
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220289910
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:14 schreef Jahr00n het volgende:
Als dat zo zou zijn, dan nog genoeg reden om op te sluiten. Aardig wat stekkers los in de bovenkamer.
pi_220290015
Die jongeman gaat voorlopig achter de tralies gelukkig. In Brazilie staan zware straffen op dierenmishandeling en wat dies meer zij.
pi_220290037
:r
U MAD?
pi_220290067
:r :{w ;(
pi_220290078
Strop om de nek en opknopen. Opruimen is de beste en definitieve oplossing voor dit soort uitschot.
  zondag 8 maart 2026 @ 12:09:17 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220291318
En de mensen die naar de livestreams hebben gekeken krijgen ook een bezoekje hoop ik?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220291347
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:54 schreef Danny het volgende:

[..]
Een hele nare pijnlijke behandeling gedurende 16 uur per dag, zo lang als hun leven voordurt, is het enige wat deze mensen verdienen.
  zondag 8 maart 2026 @ 14:36:40 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220292625
wmb geef je zo iemand de doodstraf, en alle toeschouwers die geen melding hebben gemaakt ook maar even goed nagaan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 8 maart 2026 @ 14:38:14 #16
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220292641
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:09 schreef Starhopper het volgende:
En de mensen die naar de livestreams hebben gekeken krijgen ook een bezoekje hoop ik?
dit ja, al zitten er vaak ook wel van die mensen tussen die proberen te achterhalen wie het is of waar het is. Die mag je wmb wel belonen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 8 maart 2026 @ 15:02:50 #17
117098 Hathor
Effe niet
pi_220292951
WTF alles gewoon nog filmen ook. Dan heb je denk ik toch een soort stille wens om ooit een keer gepakt te worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')