Ziet er prima uit imo. Denk dat het grootste issue haar make-up icm belichting is waardoor ze in haar gezicht dunner lijkt dan ze is. Je ziet dit verschil direct al bij foto vs video.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 14:05 schreef Leandra het volgende:
Bewegend beeld:
https://www.instagram.com/reel/DVrDwK5yIo4/
Overigens, als ik dit lees dan verwacht ik van niet.
https://www.independent.c(...)e-book-b2917379.html
Is die niet gewoon 20 jaar ouder geworden in de tussentijd?quote:Op maandag 16 maart 2026 08:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Jon van Eerd (geen idee hoe hij dit deed overigens)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zat ik ook al te denken.quote:Op maandag 16 maart 2026 08:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Is die niet gewoon 20 jaar ouder geworden in de tussentijd?
Dat 😱quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ach ach ach. Is dit een vervolg op "What they found in Bergen-Belsen"?
Frits van Eerd zal ook niet moddervet worden van de gevangenis maaltijdenquote:Op maandag 16 maart 2026 12:28 schreef maily het volgende:
* geen Ozempic voor Jon
Jon van Eerd valt 24 kilo af met oog op nieuwe voorstelling: "ons pap wil bij de revue". Ik wil niet puffend op het toneel staan
Ieuwwww die oksel....quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Demi Moore in Schiaparelli
Bekijk deze YouTube-video
Volgens Reddit zit ze eraan.
Dit artikel kunnen we in de randstad niet lezen.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:28 schreef maily het volgende:
* geen Ozempic voor Jon
Jon van Eerd valt 24 kilo af met oog op nieuwe voorstelling: "ons pap wil bij de revue". Ik wil niet puffend op het toneel staan
Ik ook niet. Maar de titel is voldoende, toch?quote:Op maandag 16 maart 2026 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit artikel kunnen we in de randstad niet lezen.
Alsof die retard ooit niet 'verspookt" was zonder ozempicquote:Op maandag 16 maart 2026 08:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Jon van Eerd (geen idee hoe hij dit deed overigens)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft die man jou ooit misdaan?quote:Op maandag 16 maart 2026 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alsof die retard ooit niet 'verspookt" was zonder ozempic![]()
Anyhowz:
Jon van Eerd valt 24 kilo af met oog op nieuwe voorstelling Ons pap wil bij de Revue: ‘Ik wil niet puffend op het toneel staan’
Artikel dat wél in deze randstad valt te lezen gaat werkelijk nergens over (dus misleidende koptekst:) en is eigenlijk één grote promotie van de nieuwe revue die de vetklep zelf heeft geschreven en waarin hij ook speelt:
Samenvatting v h artikel:
zit met de interviewer in een restaurant alwaar de nobody tomatensap lurkt.
Is minder gaan eten: "z'n vriend en hij zijn zóó gek op koken, laat dan maar eens een tweede bordje staan hihihi" "blabla".
"Lukte nu wel!" Ook gaan minderen met alcohol want soms dronk deze deugniet/ozempic-usert "een gin-tonic", Eentje!!![]()
Toch gelukt, dat minderennn!@
Z'n huisarts vond het wel heel snel gaan, 24 kilo in 4 maanden met dat tweede bordje niet opscheppen
en die ene gin-tonic (per half uur?).
Dat was alles over het gewicht.
Verder (zo'n 99,5 %) gaat het alleen maar over de nieuwe revue -van deze voor mij totaal onbekende wanker-
en een beetje over z'n vriendje en huis in Zuid-Frankrijk.
Wat ik uit de tekst kon halen m.b.t. de revue, is dat het raamwerk en script van deze revue aan alle kanten rammelt. Mijn oordeel op basis daarvan is dan ook een halve ster, out of ten.![]()
![]()
[ afbeelding ]
lijken wel zombiesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:51 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)illiams-charity.html
Wat zien ze er ongezond uit. Kelly had ik echt niet meer herkend.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:51 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)illiams-charity.html
Wel op tijd voor Pasenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben onlangs (beetje laat) begonnen met The Walking Dead. Ze zouden er zó tussen passen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |