Latoya Jacksonquote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:41 schreef loveli het volgende:
Tijd voor een verspookt door ozempic topic.
Ben bang dat er bij Kelly wel meer speelt, die is echt heel mager geworden in vrij korte tijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:45 schreef Eightyone het volgende:
Alleen weten we niet altijd zeker of het dat is, of toch op z'n tijd een vinger in de keel.
Maar alsnog een leuk topic.
Toxic Hollywoodtrend going wrong.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ach ach ach. Is dit een vervolg op "What they found in Bergen-Belsen"?
Ja, vanwege haar vaders dood (rouwprocess).quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben bang dat er bij Kelly wel meer speelt, die is echt heel mager geworden in vrij korte tijd.
Ik weet niet waar die navel naartoe verhuisd is hoor, maar damnquote:
Jezelf maanden later nog steeds uithongeren is niet echt normaal ofzo, ook niet als je aan het rouwen bent. Geloof best dat Kelly het er moeilijk mee heeft maar ook daar is hulp voor te krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, vanwege haar vaders dood (rouwprocess).
Ja zeker, maar die is niet opgegroeid in een hele stabiele familiesitiuatie. Als je die moeder ziet, lijkt mij dat ze er een aandeel in heeft die ook ozempic inneemt.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezelf maanden later nog steeds uithongeren is niet echt normaal ofzo, ook niet als je aan het rouwen bent. Geloof best dat Kelly het er moeilijk mee heeft maar ook daar is hulp voor te krijgen.
Ik ga niet oordelen of Sharon hier wel of niet een aandeel in heeft. Dat Sharon altijd al een slank/dun poppetje is geweest de laatste jaren zegt niet meteen dat ze Kelly ook aanspoort om dat te doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker, maar die is niet opgegroeid in een hele stabiele familiesitiuatie. Als je die moeder ziet, lijkt mij dat ze er een aandeel in heeft die ook ozempic inneemt.
Dit kan toch niet alleen van die pillen komen? Die jongen ziet er terminaal ziek uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Scott Disick, ex van Kourtney Kardashian
Sharon is ook behoorlijk stevig geweest en heeft sinds jaar het kruik eetproblemen, Kelly volgens mij ookquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga niet oordelen of Sharon hier wel of niet een aandeel in heeft. Dat Sharon altijd al een slank/dun poppetje is geweest de laatste jaren zegt niet meteen dat ze Kelly ook aanspoort omdat te doen.
Misschien is depressie er ook onderdeel van, kan je ook enorm van afvallen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga niet oordelen of Sharon hier wel of niet een aandeel in heeft. Dat Sharon altijd al een slank poppetje is geweest zegt niet meteen dat ze Kelly ook aanspoort omdat te doen.
Ik bedoel ook niet dat Sharon zo van zichzelf zo is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Sharon is ook behoorlijk stevig geweest en heeft sinds jaar het kruik eetproblemen, Kelly volgens mij ook
Hoop dat ze naar gezond en letterlijk en figuurlijk lekkerder in haar vel komt te zitten
Dat vind ik een wat makkelijk excuus, ze is 41, hij was 76 (god weet hoe hij überhaupt die leeftijd heeft weten te bereiken) dus geen pubertje dat onverwachts met het overlijden haar kerngezonde 45-jarige vader wordt geconfronteerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, vanwege haar vaders dood (rouwprocess).
Ja lijkt wel zwaarder drugsgebruik. Zo zombielook.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:26 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dit kan toch niet alleen van die pillen komen? Die jongen ziet er terminaal ziek uit.
Er is nog een zoon/broer toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Sharon is ook behoorlijk stevig geweest en heeft sinds jaar het kruik eetproblemen, Kelly volgens mij ook
Hoop dat ze naar gezond en letterlijk en figuurlijk lekkerder in haar vel komt te zitten
Ik kan niet in haar hoofd kijken, er zal wel meer spelen maar rouwen kan veel met een mens doen lichamelijk dat is gewoon zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik een wat makkelijk excuus, ze is 41, hij was 76 (god weet hoe hij überhaupt die leeftijd heeft weten te bereiken) dus geen pubertje dat onverwachts met het overlijden haar kerngezonde 45-jarige vader wordt geconfronteerd.
Als dat laatste het geval was dan zou ik nog wat met dat argument kunnen, maar als iemand van haar leeftijd zo van slag is door het overlijden van een bejaarde ouder die zeer ongezond geleefd heeft dan is er echt iets anders aan de hand.
Jack Osbournequote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Er is nog een zoon/broer toch?
Hoe is het daarmee?
Ook vel over been?
Was Sharon niet een van de celebs die daar mee begon, voor het een hype was zeg maar, die reden was van de hype?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker, maar die is niet opgegroeid in een hele stabiele familiesitiuatie. Als je die moeder ziet, lijkt mij dat ze er een aandeel in heeft die ook ozempic inneemt.
Ja een van de eersten die er naar buiten mee kwam. Volgens mij heb je dat goed. Omdat het niet zo goed met haar ging.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was Sharon niet een van de celebs die daar mee begon, voor het een hype was zeg maar, die reden was van de hype?
Ah dan begreep ik je verkeerdquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat Sharon zo van zichzelf zo is.
Ja mee eens. Al is dat wel een fenomeen wat ik vaker zie bij de sneeuwvlokjes van deze (=mijn) leeftijd. Sterfelijkheid is een onontgonnen terrein voor sommigen en daarmee meteen soort van traumatisch, terwijl het er idd gewoon echt bij hoort bij (oude/zieke) oudersquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vind ik een wat makkelijk excuus, ze is 41, hij was 76 (god weet hoe hij überhaupt die leeftijd heeft weten te bereiken) dus geen pubertje dat onverwachts met het overlijden haar kerngezonde 45-jarige vader wordt geconfronteerd.
Als dat laatste het geval was dan zou ik nog wat met dat argument kunnen, maar als iemand van haar leeftijd zo van slag is door het overlijden van een bejaarde ouder die zeer ongezond geleefd heeft dan is er echt iets anders aan de hand.
Klopt, maar als je als 41-jarige vrouw zo rouwt om de dood van je notorious ongezonde vader van 76, dan zit er eea niet goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik kan niet in haar hoofd kijken, er zal wel meer spelen maar rouwen kan veel met een mens doen lichamelijk dat is gewoon zo.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was Sharon niet een van de celebs die daar mee begon, voor het een hype was zeg maar, die reden was van de hype?
In 2023, zie #28quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja een van de eersten die er naar buiten mee kwam. Volgens mij heb je dat goed. Omdat het niet zo goed met haar ging.
Jack, heeft behoorlijk overgewicht en tegenwoordig ook multiple sclerosequote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Er is nog een zoon/broer toch?
Hoe is het daarmee?
Ook vel over been?
Soms vind ik het lastig om via een toetsenbord goed duidelijk te maken wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah dan begreep ik je verkeerd
[..]
Ja mee eens. Al is dat wel een fenomeen wat ik vaker zie bij de sneeuwvlokjes van deze (=mijn) leeftijd. Sterfelijkheid is een onontgonnen terrein voor sommigen en daarmee meteen soort van traumatisch, terwijl het er idd gewoon echt bij hoort bij (oude/zieke) ouders
Had toch? Laatste keer dat ik hem zag ergens en dat was vrij recent was hij best slank. Niet te dun ofzo hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Jack, heeft behoorlijk overgewicht en tegenwoordig ook multiple sclerose
Dit soort inzet van AI is echt notoir onbetrouwbaarquote:
Misschien heb ik dat wat hard verwoord. Maar ja dat is wel mijn mening dat ze er misschien een aandeel erin heeft gehad. Is dan geen fraaie mening maar siert jouw ook dat je bedachtzaam bent.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms vind ik het lastig om via een toetsenbord goed duidelijk te maken wat ik bedoel.Ik bedoelde meer dat ik voorzichtig ben in zeggen dat Sharon Kelly heeft aangespoord tot dit.
Het blijft toch haar moeder.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat wat hard verwoord. Maar ja dat is wel mijn mening dat ze er misschien een aandeel erin heeft gehad. Is dan geen fraaie mening maar siert jouw ook dat je bedachtzaam bent.
Het is sowieso een volwassen vrouw dus die maakt neem ik aan haar eigen keuzes. Ik heb ook een rare moeder met rare ideeën, luister ik ook gewoon niet naarquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms vind ik het lastig om via een toetsenbord goed duidelijk te maken wat ik bedoel.Ik bedoelde meer dat ik voorzichtig ben in zeggen dat Sharon Kelly heeft aangespoord tot dit.
Oh dat zou kunnen, ik volgde Ozzy wel (want Black Sabbathquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Had toch? Laatste keer dat ik hem zag ergens en dat was vrij recent was hij best slank. Niet te dun ofzo hoor.
Dit was vorig jaar iig tijdens een programma waar die mee deed:quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen, ik volgde Ozzy wel (want Black Sabbath) maar het gezin verder niet
Mijn hemel wat een drollenhoofd zoquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit was vorig jaar iig tijdens een programma waar die mee deed:
[ afbeelding ]
Ik vind het opvallend dat de hele familie Osbourne ineens allemaal afgevallen is:quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga niet oordelen of Sharon hier wel of niet een aandeel in heeft. Dat Sharon altijd al een slank/dun poppetje is geweest de laatste jaren zegt niet meteen dat ze Kelly ook aanspoort om dat te doen.
Een drollenhoofdquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een drollenhoofd zo
Maar wel gezonder gewicht ja, hoe dan ook bereikt
Ben ik nou gek of heeft Jack daar welhaast clownesk grote handen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat de hele familie Osbourne ineens allemaal afgevallen is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zei iemand dit niet ook al over de handen van Kelly in het vorige topic?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben ik nou gek of heeft Jack daar welhaast clownesk grote handen?
Ammagod Robbie! Ik moest even aan Rene Klijn denkenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Latoya Jackson
[ afbeelding ]
De Osbourne familie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Robbie Williams
[ afbeelding ]
Katy Perry
[ afbeelding ]
U, nu!
|