Komt dit nou echt door ozempic / afvallen of is het drugs ofzo?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:53 schreef Eightyone het volgende:
Ook Afrojack lijkt overstag.
[ link | afbeelding ]
https://x.com/FeyeNody/status/2078419363250524629
Er wordt wel heel snel Ozempic geroepen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:20 schreef Gutso het volgende:
[..]
Komt dit nou echt door ozempic / afvallen of is het drugs ofzo?
Net een jaren 80 filter van Snapchat ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:53 schreef Eightyone het volgende:
Ook Afrojack lijkt overstag.
[ link | afbeelding ]
https://x.com/FeyeNody/status/2078419363250524629
Ozempic gaat iig vaak gepaard met een versneld verouderend hoofd.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er wordt wel heel snel Ozempic geroepen.
Nou ja, veel afvallen sowieso wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 07:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ozempic gaat iig vaak gepaard met een versneld verouderend hoofd.
Ik had Badr Hari ook niet herkent nu.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:39 schreef maily het volgende:
Ik vond dit artikel
Fans in shock; Badr Hari en DJ Afrojack onherkenbaar na bizar gewichtsverlies door Ozempic
Het is wel een dubieuze site waar ik dat nieuws vond ...quote:Op zondag 19 juli 2026 12:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat gek dat Badr Hari zo is afgevallen. Je zou denken dat hij dat bokserslijf niet kwijt zou willen. Dit magere en ongespierde past toch helemaal niet in zijn ideaalbeeld, zou je denken.
is dat niet zo'n vietnamese nepnieuws sitequote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:39 schreef maily het volgende:
Ik vond dit artikel
Fans in shock; Badr Hari en DJ Afrojack onherkenbaar na bizar gewichtsverlies door Ozempic
Weet ik niet ...quote:Op zondag 19 juli 2026 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dat niet zo'n vietnamese nepnieuws site
Een grote clickbait site.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:39 schreef maily het volgende:
Ik vond dit artikel
Maar als ik mensen die ik hun ervaringen zie delen online op foto’s / video’s etc vind ik dat eigenlijk wel meevallen. Het zijn voornamelijk van die Hollywood of BN’er types die er zo gek uit beginnen te zien in hun gezicht, alsof ze meer doen dan alleen afvallen? Alsof er ook iets in hun gezicht in elkaar stort ofzo. Wellicht plastische chirurgie iets? 😂quote:Op zondag 19 juli 2026 07:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ozempic gaat iig vaak gepaard met een versneld verouderend hoofd.
Dat komt omdat bekend volk het met een extreme vaart doet, niet gradueel. En dat doet het plebs vaak wel. Zeker als er hulp van een arts of leefstijlcoach bij zit.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:12 schreef Gutso het volgende:
[..]
Maar als ik mensen die ik hun ervaringen zie delen online op foto’s / video’s etc vind ik dat eigenlijk wel meevallen. Het zijn voornamelijk van die Hollywood of BN’er types die er zo gek uit beginnen te zien in hun gezicht, alsof ze meer doen dan alleen afvallen? Alsof er ook iets in hun gezicht in elkaar stort ofzo. Wellicht plastische chirurgie iets? 😂
Waarom gaan we ervan uit dat dit door Ozempic komt? Misschien is hij wel ziek, zo ziet het er wel uit.quote:
Ik ga helemaal nergens vanuit. Ik reageer gewoon op de foto.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom gaan we ervan uit dat dit door Ozempic komt? Misschien is hij wel ziek, zo ziet het er wel uit.
Of stoppen met anabolenquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga helemaal nergens vanuit. Ik reageer gewoon op de foto.
Mwah, "ze was prachtig" gaat me wel wat ver, hoorrrrquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik schrik ookZe was prachtig! Hollywood is een toxic plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love & heet
quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, "ze was prachtig" gaat me wel wat ver, hoorrrr
Ooit was het nu niet echt moeders mooiste, vind ikke![]()
[ link | afbeelding ]
html groot met link afbeelding
Doet mij een beetje denken aan de metamorfistische 'carrière' / evolutie van Dirruk Kuyt
Op deze foto’s is ze toch ook hartstikke mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |