Lekker toch ? Heb ik nu ook, komende week vrijdag vrij, niks mis mee.quote:
Ik ben elke vrijdag vrij.quote:Op zondag 15 maart 2026 12:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Lekker toch ? Heb ik nu ook, komende week vrijdag vrij, niks mis mee.
Niet erg, want dat was ook de vraag. Hoe ‘jij’ het ziet.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké, ik bekeek het inderdaad vooral vanuit mijn eigen positie.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:47 schreef SemperLibertas het volgende:
Islam wordt de nieuwe dominante religieuze zuil in Nederland en steeds meer Nederlanders vertrekken naar Oost-Europa om nog veilig te kunnen wonen. Rusland is geen gevaar, nooit geweest. Het gevaar is de Culturele Verrijking die plaatsvindt, al decennia. Tegengeluiden worden verketterd of vermoord.
In 2025 puilt uw voorheen veilige wijkje uit met van die vieze, smerige Somaliërs met 20 kinderen per gezin, allemaal aan de uitkering.
Nou succes ermee Nederland
Vandaar dat NL nog altijd in alles zeer hoog staat en zeer hoge welvaart kent.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:07 schreef Seeburg54 het volgende:
Als ik er dan nog ben zal ik bijna 80 zijn. Waarschijnlijk boeit het me dan ook geen reet meer. Nederland takelt zo snel af, als het zo doorgaat ben ik ook blij dat ik tegen die tijd in de kist lig denk ik.
Je ziet het onder je neus gebeuren alleen jij dus nietquote:Op maandag 16 maart 2026 08:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nou ja goed, het is JOUW beeld.
Dit gaat natuurlijk nooit uitkomen.
Betreffende user woont volgens mij in het buitenland, dus je stelling gaat niet helemaal op.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je ziet het onder je neus gebeuren alleen jij dus niet
Genoeg mensen die hier wel wonen en het ook niet met hem eens zijn, hoor. Perceptie is een ding, zeg maar.quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:46 schreef DjVero het volgende:
[..]
Betreffende user woont volgens mij in het buitenland, dus je stelling gaat niet helemaal op.
Ohhh yeah!quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:00 schreef Arnhemunited het volgende:
Het enige wat ik zeker weet is dat de VVD ook in 2050 in het kabinet zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |