Ik heb nog een Australian van vroegah in de kast hangen, dus ik ben veiligquote:
Gewoonlijk, niks? In ieder geval als je enige modus operandi polariseren is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:00 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat moet je verder ook op dit soort non-nieuws zeggen.
M'n vorige noodpakketje ging er aan toen de raketaanvallen op Haifa en Jeruzalem begonnen maar dat was achteraf gezien misschien nog niet helemaal het juiste moment aangezien zuid-west Nederland eigenlijk geen moment in gevaar is geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mits je dat doet voordat de bom valt![]()
Bekijk deze YouTube-video
Information uploaded to Skynet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb nog een Australian van vroegah in de kast hangen, dus ik ben veilig
Zojuist gedaanquote:
Je krijgt juist een enorme klimaatverandering.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:34 schreef MichaelScott het volgende:
Wel goed tegen de klimaatverandering dus.
Wanneer begint het?
#elknadeelhebzijnvoordeel
quote:mogelijke nucleaire oorlog
(...)
Taliban
En anders gaan we wel ten onder aan AI. Of aan ewn combinatie van, wat nog veel enger is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:37 schreef Discombobulate het volgende:
Vroeg of laat gaat het gewoon gebeuren.
Jij snapt niet hoeveel zelfspot ik hebquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gewoonlijk, niks? In ieder geval als je enige modus operandi polariseren is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |