Dus Oekraïne heeft de kaarten nuquote:Op donderdag 5 maart 2026 16:55 schreef Anoniem83832 het volgende:
VS die Oekraïne om militaire hulp vraagt. Nee, die had ik niet op de 2026 bingokaart staan.
"Je kunt onze hulp krijgen voor een lidmaatschap van de NAVO."quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus Oekraïne heeft de kaarten nu![]()
![]()
Het ergste gaat nog komen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Sommige lijken nogal moeite hebben met het onderscheiden ervan.
De mensheid is altijd al een shitshow geweest.quote:
Iran niet, de tot nu toe heersende garde zit in het nauw.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:33 schreef michaelmoore het volgende:
Iran die maakt geen vrienden in de regio
Iran is een kat in het nauw
[..]
Maar het is wel tragisch dat, met (in potentie) het stijgen van historische kennis, men anno nu nog steeds hardnekkig weigert lessen uit het verleden te trekken. Met wederom zeer bloedige gevolgen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De mensheid is altijd al een shitshow geweest.
Ja of juist als excuus gebruiken. "Om dat te voorkomen moeten we dit nu echt doen!".quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar het is wel tragisch dat, met (in potentie) het stijgen van historische kennis, men anno nu nog steeds hardnekkig weigert lessen uit het verleden te trekken. Met wederom zeer bloedige gevolgen.
Edit:quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja of juist als excuus gebruiken. "Om dat te voorkomen moeten we dit nu echt doen!".
Is dat nu? Ik lees nergens terug van aanvallen op Bahrein op het moment.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zo dan, Bahrein wordt wel hard geraakt momenteel. Komt een hoop door de verdediging heen op olie infra
https://www.reddit.com/r/(...)n_ballistic_missile/
Of de andere Arabische oliestaten en de machtige oliesjeiks en zakenlieden in de diverse landen gaan hun boosheid richten op de VS en Israël, die op eigen houtje met deze oorlog zijn begonnen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 15:33 schreef michaelmoore het volgende:
Iran die maakt geen vrienden in de regio
Iran is een kat in het nauw
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat nu? Ik lees nergens terug van aanvallen op Bahrein op het moment.
Morgen dus.quote:Another angle of the Iranian ballistic missile attack on the BAPCO refinery in Bahrain and aftermath (March 6, 2026)
Ik twijfel ook.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat nu? Ik lees nergens terug van aanvallen op Bahrein op het moment.
Het zou best kunnen dat het daar nu schemert, maar 6 maart klopt idd niet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook.
Er staat boven: aanvallen van 6 maart 2026.
En het is licht.
Ook al lopen ze een beetje voor qua tijd, dat ruikt naar onzin.
Of er is een topsecret laboratorium gebombardeerd waardoor er nu een scheuring ontstaan is in het ruimtetijdweefsel en er een interdimensionaal portaal geopend is waardoor allerlei vreemde monsters onze wereld in kunnen komen lopen 😱😱😱quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat het daar nu schemert, maar 6 maart klopt idd niet.
quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Of er is een topsecret laboratorium gebombardeerd waardoor er nu een scheuring ontstaan is in het ruimtetijdweefsel en er een interdimensionaal portaal geopend is waardoor allerlei vreemde monsters onze wereld in kunnen komen lopen. 😱😱😱
Niet echtquote:Op donderdag 5 maart 2026 17:40 schreef havanagila het volgende:
Nou, Teheran naar de klote, wat dictators dood, en voor de rest nog alles hetzelfde....
Ja, alle golfstaten en olie/gashandel de lul. Maar in Iran zelf.....quote:
En Trump is ook geen W. Churchill.quote:
Zelfde met Zelensky destijds. Meneer Trump dacht oprecht dat Putin na 1 telefoontje wel zou ophouden.... "i can solve the war in 24 hours, Putin respects me"quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En Trump is ook geen W. Churchill.
En geen F.R. Roosevelt, laat staan een D. Eisenhower.
Verre van.
Die geloofden niet dat een serieuze crisis in een handomdraai kon worden opgelost, omdat ze nu eenmaal stabiele genieën waren.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |