quote:Marco is een van oorsprong Italiaanse en Latijnse jongensnaam, afgeleid van Marcus. De naam is nauw verbonden met Mars, de Romeinse god van de oorlog, en betekent "gewijd aan Mars", "strijdlustig", "oorlogszuchtig" of "mannelijk". Het wordt vaak geassocieerd met kracht en moed.
Ik zag je reageren en dacht al meteen zouden er (in NL) meer mensen zijn met jouw naam?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:11 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ga mijn echte roepnaam niet geven, ik ben de enige in Nederland met deze naam. Het enige wat ik kwijt wil is dat het uit Wales komt en Landarbeider betekent. ()
quote:Amanda is een van oorsprong Latijnse meisjesnaam die "lieflijk", "beminnenswaardig" of "zij die geliefd moet worden" betekent.
Ha nee niet meer. Er was er wel 1 maar die kan ik niet meer vinden. Wereldwijd weet ik niet, zullen geheid een paar van rondlopenquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag je reageren en dacht al meteen zouden er (in NL) meer mensen zijn met jouw naam?
Ik heb het nooit ergens anders gehoord of gelezen iig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:14 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ha nee niet meer. Er was er wel 1 maar die kan ik niet meer vinden. Wereldwijd weet ik niet, zullen geheid een paar van rondlopen
Maar het is een forum, je mag het natuurlijk ook gewoon over je username hebben, wat je wel of niet wiltquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:11 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ga mijn echte roepnaam niet geven, ik ben de enige in Nederland met deze naam. Het enige wat ik kwijt wil is dat het uit Wales komt en Landarbeider betekent. ()
Gibson stamt af van mijn vorige UN. GibsonLesPaul88, model gitaar, nooit 1 gehad, maar wel 1 die ik erg mooi vind. Nee ik kan geen gitaar spelen. Verder niks boeiends.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het is een forum, je mag het natuurlijk ook gewoon over je username hebben, wat je wel of niet wilt
Wij allebeiquote:
Hebben wij dezelfde voornaam?quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik ben vernoemd naar de zuipende, rokkenjagende, zelfmoord plegende lover van Cleopatra. En tevens mattie van Caesar.
Kan maar zo eh.quote:
Ik heb toevallig net zo een fles in mijn hand, en dacht eerst even dat jouw username er op stondquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:31 schreef Marsenal het volgende:
'Krijger', of iets vergelijkbaars, afgeleid van Mars.
In het Romeinse Rijk een ontzettend populaire naam geweest, je ziet hem ook nog steeds veel in Latijns Amerika gebruikt worden, in Europa en zeker Nederland wordt ie vaak afgekort, wat ik een minder mooie versie vindt.
2000 jaar geleden was er een ontzettende fantast die hem ook had, hij schreef het tweede evangelie. Naar deze persoon ben ik daadwerkelijk vernoemd. Wijlen mijn ouders hebben nooit begrepen dat het ontzettend pauper is om mensen een Nieuwe Testament-naam te geven en het je kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk verkleind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar da was nie.
Tot zover.
Er is een vrouwelijke variant van mijn naam jaquote:Op woensdag 4 maart 2026 16:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde voornaam? Mannelijke/vrouwelijke vorm?
Tineke?quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een vrouwelijke variant van mijn naam ja
Hé, ik heet ook Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:11 schreef Gibson88 het volgende:
quote:
Neequote:
Sorryquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |