abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220253937
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220253962
Ach, de zoon van Sanneke wil de hele dag aan haar plakken. Sanneke heeft de afgelopen 15 mnd. niet anders gedaan. Zelfs wanneer Dion met hem speelde deed zij haar best om de aandacht van haar zoon te trekken.

Het is wel weer een prima excuus om niet in te pakken. Lastig, lastig met een plakkend kind.
pi_220253990
AM heeft wel een nieuw level van sneu bereikt hoor. Al maanden (jaren) verliest ze iedereen dag volgers. Met af en toe een opleving van een paar volgers erbij als ze ergens een verzonnen artikeltje uitbraakt maar verder liepen de aantallen alleen maar terug. En nu opeens de laatste weken iedere dag honderden volgers erbij terwijl ze totaal niets boeiends doet of produceert. Yeah right, ik geloof dat meteen 😑 Zal ze straks wel een mooie post maken waarop er confetti om haar heen wordt geschoten (net als met dat boek toen, plaatsvervangende schaamte daarbij) en hoe blij ze is dat het allemaal zo waardevol is wat ze doet want ze heeft zoveel volgers. Hoe erg kan je jezelf voor de gek houden..
Knap gedaan Annemarie! Heel knap met de creditcard gewappert bij de "buy followers site".
pi_220254001
Ach ja en zo heeft Michelle iedere keer een excuus om die operatie aan haar knie niet te doen.
pi_220254008
Ik vind het ook volkomen logisch om eerst dagenlang 8 x per dag over die takken heen te hobbelen met je bakfiets, om ze dan een dag voor het ophalen te laten bundelen.
pi_220254119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Ach, de zoon van Sanneke wil de hele dag aan haar plakken. Sanneke heeft de afgelopen 15 mnd. niet anders gedaan. Zelfs wanneer Dion met hem speelde deed zij haar best om de aandacht van haar zoon te trekken.

Het is wel weer een prima excuus om niet in te pakken. Lastig, lastig met een plakkend kind.
Goed voorbeeld doet goed volgen, als ze zelf nu eens minder op haar kont blijft zitten en eens wat gaat doen kan M. ook niet 'plakken'.
pi_220254158
Op die oude beelden van dat tv programma waar AM en Maarten toen aan meededen, waar ze de zwangerschap van Lot aankondigt, ziet ze er mogelijk nog onverzorgder uit als nu.
pi_220254173
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:35 schreef AnnArt het volgende:
Ik vind het ook volkomen logisch om eerst dagenlang 8 x per dag over die takken heen te hobbelen met je bakfiets, om ze dan een dag voor het ophalen te laten bundelen.
Dit doen ze elk jaar zo, zo gaat dat nou eenmaal bij de familie Geerts.

Maarja eigenlijk boeie, onverzorgde haren, takken op de oprit, mini porties avondeten en ladingen taart en koek, allemaal zelf weten, zelfs het niet vieren van kinderfeestjes. Het valt allemaal in het niet bij het constant tentoonstellen van je kinderen, en daar dan ook nog over zwetsen dat dit heel goed voor ze is.
pi_220254174
Hoe kan AM nog met droge ogen beweren dat ze 'alleen maar een kijkje geeft in hun gezinsleven'? Met die reel van Lot die kleding laat zien. Ze wordt ingezet voor reclame🤷‍♀️
pi_220254175
quote:

Was ze sowieso niet van plan, want er staat een nieuw uitje gepland: Ikea
pi_220254185
AM moest haar engagement hoognodig opschroeven ofzo? Ineens elke dag een post over oude momenten/dingen die we allang weten.

En wat heeft AM toch een bijzondere smaak. Wie kiest er nu een zwarte zomerjurk voor een kleuter?
pi_220254186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:33 schreef Mirp het volgende:
Ach ja en zo heeft Michelle iedere keer een excuus om die operatie aan haar knie niet te doen.
Ja daar snap ik ook niks van
En maar rondstappen op de Louboutins, dat kan dan toch helemaal niet
pi_220254212
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja daar snap ik ook niks van
En maar rondstappen op de Louboutins, dat kan dan toch helemaal niet
Mijn conclusie is dan dat het wel niet zo erg met haar knie zal zijn. Maximaal overdrijven?
pi_220254255
quote:

Als het door het kindje echt niet zou lukken dan heeft ze nog de avonden (hij slaapt toch al om 18u) en hij slaapt overdag ook nog neem ik aan dus dan “chilt” ze overdag en op avond en tijdens slaapjes pakt ze spullen in. (Maar dan gebeurt vast niet)
pi_220254258
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ach ja, vergeten. Heeft ze vorige week nog zo gezegd; woensdag Ikea. Daar hebben ze ook lampen. Moet dus lukken om wat te vinden.
pi_220254266
Annemarie is van de denktank af en gaat de laatste dagen volop los met alles wat zij volgens zichzelf niet doet :+
pi_220254268
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:33 schreef Mirp het volgende:
Dit is ook gewoon weer een dikke middelvinger naar haar kinderen en haar lijf. Met je vriendje op hakken door Amsterdam paraderen en bij je kinderen bankhangen en op krukken moeten lopen.
pi_220254272
Nagelkerkjes doen wel interessant door te posten “slapen bij locals” alsof ze in een plaggenhutje op de hei geslapen hebben terwijl ze bij een Nederlandse man met zijn Oegandese vrouw geslapen hebben. Ze hoefden waarschijnlijk niet eens Engels te praten, dus dat “locals” klinkt interessanter dan dat het is.
pi_220254274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:03 schreef Harper het volgende:

[..]
Mijn conclusie is dan dat het wel niet zo erg met haar knie zal zijn. Maximaal overdrijven?
Ja dat zou je inderdaad wel denken dan. Als het echt zo erg is dat er niks meer heel is, dan is een operatie toch noodzakelijk? En het is nou niet zo dat ze 4 kinderen 100% van de tijd alleen opvoedt, dus dat het daardoor niet zou kunnen. Vreemd verhaal.
pi_220254283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:09 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Als het door het kindje echt niet zou lukken dan heeft ze nog de avonden (hij slaapt toch al om 18u) en hij slaapt overdag ook nog neem ik aan dus dan “chilt” ze overdag en op avond en tijdens slaapjes pakt ze spullen in. (Maar dan gebeurt vast niet)
Volgens mij is haar kind juist een kind waarbij je alles kan doen. Die van mij moest ik echt in de box zetten omdat ze anders overal in en op zaten. Maar goed, ik had ook geen tijd om ze de hele dag vanaf mijn vaste stek op de bank in de gaten te houden.
pi_220254285
AM: Voorjaarskleding passen Lot.
Hoe kan ze met droge ogen beweren dat ze haar kinderen niet meer inzet voor samenwerkingen??

Ah, ze maakt niet eerst foto´s voor het dragen - zoals het bij normale mensen ook gaat.
Dat is echt anders inderdaad 8)7

[ Bericht 24% gewijzigd door Harper op 04-03-2026 11:51:22 ]
pi_220254304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:12 schreef IlseMarije het volgende:
Nagelkerkjes doen wel interessant door te posten “slapen bij locals” alsof ze in een plaggenhutje op de hei geslapen hebben terwijl ze bij een Nederlandse man met zijn Oegandese vrouw geslapen hebben. Ze hoefden waarschijnlijk niet eens Engels te praten, dus dat “locals” klinkt interessanter dan dat het is.
Gelukkig heeft de buurman van Marcel Nederlandse eieren _O-
(ik neem aan dat Sofie kippen ipv eieren bedoelt)
pi_220254325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:57 schreef Missinglink24 het volgende:
Op die oude beelden van dat tv programma waar AM en Maarten toen aan meededen, waar ze de zwangerschap van Lot aankondigt, ziet ze er mogelijk nog onverzorgder uit als nu.
Ook al zo herkauwd. Maarja, voor ál die nieuwe gekochte volgers natuurlijk.
pi_220254340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:14 schreef Harper het volgende:
AM: Voorjaarskleding passen Lot.
Hoe kan ze met droge ogen beweren dat ze haar kinderen niet meer inzet voor samenwerkingen??

Ah, ze maakt niet eerst foto?s voor het dragen - zoals het bij normale mensen ook gaat.
Dat is echt anders inderdaad 8)7
Rapporteren maar.
pi_220254355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Rapporteren maar.
Toen ik nog volgde rapporteerde ik ook regelmatig, maar ik kreeg steeds meldingen dat het niet fout was. Heeft dat rapporteren wel zin vraag ik me dan af?
pi_220254366
Wat gebruik ik als ik dit wil rapporteren?
pi_220254403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:03 schreef Harper het volgende:

[..]
Nou er zit anders een aardige bult op op de foto's te zien.
Ze is met zo'n operatie maanden uit de running, dat moet je wel
Even goed regelen.
Ze had het eigenlijk destijds direct moeten doen, maar snap wel dat ze er tegenop ziet.
Niet verstandig dit maar goed, haar knie.
pi_220254423
Het zal vast wel kunnen. Lindsey Vonn kon er ook mee skiën. Het is alleen niet verstandig natuurlijk. Die meid pleegt aan alle kanten roofbouw op haar lichaam en daar gaat ze vroeg of laat de prijs voor betalen.
pi_220254506
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:12 schreef IlseMarije het volgende:
Eigenlijk is hun hele leven natuurlijk gewoon interessant doenerij. Al weten ze van sommige dingen ook gewoon écht niet wat het betekent. Op de bonnefooi voor een reis die van uur tot uur gepland en begeleid werd. De vlog van gister is tenenkrommend met domme uitlatingen. Machines die Jan herkent en heel wat van weet. Die komen uit Zuid Amerika of eh Zuid Afrika. Ach het begint allebei met zuid. Geen idee waar hij beide plekken op de aardbol moet zoeken denk ik.
pi_220254521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:00 schreef Harper het volgende:
AM moest haar engagement hoognodig opschroeven ofzo? Ineens elke dag een post over oude momenten/dingen die we allang weten.

En wat heeft AM toch een bijzondere smaak. Wie kiest er nu een zwarte zomerjurk voor een kleuter?
Ja dacht ik ook al. Het is een jurk voor een uitvaart.
pi_220254554
Maar mcw kan grotendeels werk ook zittend doen toch.. dan maar iemand anders al model gebruiken.
Maar in de lampen hangen kan dan niet nee…

[ Bericht 22% gewijzigd door Loveischocolala op 04-03-2026 10:53:05 (Lampen hangen) ]
pi_220254566
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou er zit anders een aardige bult op op de foto's te zien.
Ze is met zo'n operatie maanden uit de running, dat moet je wel
Even goed regelen.
Ze had het eigenlijk destijds direct moeten doen, maar snap wel dat ze er tegenop ziet.
Niet verstandig dit maar goed, haar knie.
Ze heeft al lang en breed de tijd en de kans gehad om dit te doen. Zeker toen ze met z’n drieën waren. Het probleem zit hem naar mijn idee in het feit dat MCW zelf denkt dat ze onmisbaar is en dat alles instort zonder haar. Niets is minder waar, dat is al gebleken.
pi_220254645
Dat filmpje van KB en JvP in de auto is heel flauw en kinderachtig, wat laat je jezelf dan kennen. Enige wat ik kan bedenken is dat zij tijdens de poly hebben aangegeven relatietherapie te willen, en MCW destijds niet. Dat je broek er dan van afzakt dat ze nu therapie wil kan ik inkomen. Maar dan nog; zo’n filmpje?
Ze hebben er met elkaar een bende van gemaakt, en toch denk of hoop ik dat KB en JvP oprecht zijn, en dit keer handelen in het belang van de kinderen. Iets wat ik bij MCW helemaal niet zie.
pi_220254696
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft al lang en breed de tijd en de kans gehad om dit te doen. Zeker toen ze met z’n drieën waren. Het probleem zit hem naar mijn idee in het feit dat MCW zelf denkt dat ze onmisbaar is en dat alles instort zonder haar. Niets is minder waar, dat is al gebleken.
En aandacht genereren. “Kijk mij eens stoer doorgaan!” Om vervolgens weer alle bezorgde berichten te krijgen nu haar knie het af laat weten. Ik ben geen psych of therapeut, maar kan me voorstellen dat MCW een prima casus is om je tanden in te zetten.
pi_220254802
Wat voor fortuin stopt die kinderkledingwinkel in reclame? Tassen vol kleding zie ik overal voorbij komen.
pi_220254809
wel genieten op de socials mbt de uitzending van sbs waar de familie sekte Jelies weer in voor kwam. Wanneer krijgen die mensen nou eens geen podium meer?
pi_220254820
Sanneke is, arme San, helaas nog niet geselecteerd om daar kleding voor Mijan te krijgen. Misschien moet ze ook eerst meer volgers kopen?
pi_220254927
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:14 schreef Johanna38 het volgende:
Wat voor fortuin stopt die kinderkledingwinkel in reclame? Tassen vol kleding zie ik overal voorbij komen.
Het zal ongetwijfeld voldoende opleveren, anders doen ze het niet.
Kan je nagaan hoeveel teveel de gewone consument dus betaalt. Voor mij een reden die winkel te vermijden.
pi_220254978
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:16 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke is, arme San, helaas nog niet geselecteerd om daar kleding voor Mijan te krijgen. Misschien moet ze ook eerst meer volgers kopen?
Maar hoe zou ze daar moeten komen?

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 04-03-2026 11:45:55 ]
pi_220255020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar hoe ze daar moeten komen?
Ze moet gewoon net zo subtiel (ahum) als AM doen en steeds terloops de maat van Mijan benoemen, misschien dat ze dan een pakket krijgt opgestuurd
pi_220255068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:42 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze moet gewoon net zo subtiel (ahum) als AM doen en steeds terloops de maat van Mijan benoemen, misschien dat ze dan een pakket krijgt opgestuurd
Ik denk wel dat Sanneke een hele goeie is voor Ot en Sien. Met name voor pyjama’s en binnenkleding.
pi_220255183
Die reacties onder de kledingpromotie..

Wat een prachtige kleding L, wat ben je toch al een leuke dame aan het worden.

Knappe meid, die kleding boft maar dat ze bij zo’n lief meisje terecht komen.

Niet te geloven dat je al 5 bent, zo lang volg ik jullie verhalen al zeker ❤
En L, je hebt samen met mama een mooi filmpje gemaakt

🤢
pi_220255204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

🤢
Ik heb dan meteen een aanname over de intelligentie van mensen die dat soort dingen typen...
pi_220255222
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

🤢
‘En dat stemmetje van haar, love it’.

:r
pi_220255239
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 10:30 schreef Shuri het volgende:
Wat gebruik ik als ik dit wil rapporteren?
Ik doe het altijd als spam
pi_220255351
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 11:06 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
En aandacht genereren. “Kijk mij eens stoer doorgaan!” Om vervolgens weer alle bezorgde berichten te krijgen nu haar knie het af laat weten. Ik ben geen psych of therapeut, maar kan me voorstellen dat MCW een prima casus is om je tanden in te zetten.
Ik denk dat fomo ook een grote rol speelt.
pi_220255377
Ondanks de zon nog een lang bestaande irritatie over dat gemakzuchtige gegraai van AM in die gesamenwerkte boodschappen. Mijn misofonie trekt dat geluid erg slecht.
En wat bezielt AM met nu ineens die blijvende instaposts?
pi_220255381
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zou ze uberhaupt al wat ingepakt hebben?
pi_220255431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 12:23 schreef AnnArt het volgende:
Ondanks de zon nog een lang bestaande irritatie over dat gemakzuchtige gegraai van AM in die gesamenwerkte boodschappen. Mijn misofonie trekt dat geluid erg slecht.
En wat bezielt AM met nu ineens die blijvende instaposts?
is vast onderdeel van het reclame pakket met de leverancier
pi_220255445
Sofie bewondert de legbatterijkippen in Oeganda. Ik mis nog een excursie bij een sterke drankstokerij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')