Goed voorbeeld doet goed volgen, als ze zelf nu eens minder op haar kont blijft zitten en eens wat gaat doen kan M. ook niet 'plakken'.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Ach, de zoon van Sanneke wil de hele dag aan haar plakken. Sanneke heeft de afgelopen 15 mnd. niet anders gedaan. Zelfs wanneer Dion met hem speelde deed zij haar best om de aandacht van haar zoon te trekken.
Het is wel weer een prima excuus om niet in te pakken. Lastig, lastig met een plakkend kind.
Dit doen ze elk jaar zo, zo gaat dat nou eenmaal bij de familie Geerts.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:35 schreef AnnArt het volgende:
Ik vind het ook volkomen logisch om eerst dagenlang 8 x per dag over die takken heen te hobbelen met je bakfiets, om ze dan een dag voor het ophalen te laten bundelen.
Was ze sowieso niet van plan, want er staat een nieuw uitje gepland: Ikeaquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Ach, de zoon van Sanneke wil de hele dag aan haar plakken. Sanneke heeft de afgelopen 15 mnd. niet anders gedaan. Zelfs wanneer Dion met hem speelde deed zij haar best om de aandacht van haar zoon te trekken.
Het is wel weer een prima excuus om niet in te pakken. Lastig, lastig met een plakkend kind.
Ja daar snap ik ook niks vanquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:33 schreef Mirp het volgende:
Ach ja en zo heeft Michelle iedere keer een excuus om die operatie aan haar knie niet te doen.
Mijn conclusie is dan dat het wel niet zo erg met haar knie zal zijn. Maximaal overdrijven?quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja daar snap ik ook niks van
En maar rondstappen op de Louboutins, dat kan dan toch helemaal niet
Als het door het kindje echt niet zou lukken dan heeft ze nog de avonden (hij slaapt toch al om 18u) en hij slaapt overdag ook nog neem ik aan dus dan “chilt” ze overdag en op avond en tijdens slaapjes pakt ze spullen in. (Maar dan gebeurt vast niet)quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Ach ja, vergeten. Heeft ze vorige week nog zo gezegd; woensdag Ikea. Daar hebben ze ook lampen. Moet dus lukken om wat te vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Was ze sowieso niet van plan, want er staat een nieuw uitje gepland: Ikea
Dit is ook gewoon weer een dikke middelvinger naar haar kinderen en haar lijf. Met je vriendje op hakken door Amsterdam paraderen en bij je kinderen bankhangen en op krukken moeten lopen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:33 schreef Mirp het volgende:
Ach ja en zo heeft Michelle iedere keer een excuus om die operatie aan haar knie niet te doen.
Ja dat zou je inderdaad wel denken dan. Als het echt zo erg is dat er niks meer heel is, dan is een operatie toch noodzakelijk? En het is nou niet zo dat ze 4 kinderen 100% van de tijd alleen opvoedt, dus dat het daardoor niet zou kunnen. Vreemd verhaal.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:03 schreef Harper het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dan dat het wel niet zo erg met haar knie zal zijn. Maximaal overdrijven?
Volgens mij is haar kind juist een kind waarbij je alles kan doen. Die van mij moest ik echt in de box zetten omdat ze anders overal in en op zaten. Maar goed, ik had ook geen tijd om ze de hele dag vanaf mijn vaste stek op de bank in de gaten te houden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:09 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Als het door het kindje echt niet zou lukken dan heeft ze nog de avonden (hij slaapt toch al om 18u) en hij slaapt overdag ook nog neem ik aan dus dan “chilt” ze overdag en op avond en tijdens slaapjes pakt ze spullen in. (Maar dan gebeurt vast niet)
Gelukkig heeft de buurman van Marcel Nederlandse eierenquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:12 schreef IlseMarije het volgende:
Nagelkerkjes doen wel interessant door te posten “slapen bij locals” alsof ze in een plaggenhutje op de hei geslapen hebben terwijl ze bij een Nederlandse man met zijn Oegandese vrouw geslapen hebben. Ze hoefden waarschijnlijk niet eens Engels te praten, dus dat “locals” klinkt interessanter dan dat het is.
Ook al zo herkauwd. Maarja, voor ál die nieuwe gekochte volgers natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:57 schreef Missinglink24 het volgende:
Op die oude beelden van dat tv programma waar AM en Maarten toen aan meededen, waar ze de zwangerschap van Lot aankondigt, ziet ze er mogelijk nog onverzorgder uit als nu.
Rapporteren maar.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:14 schreef Harper het volgende:
AM: Voorjaarskleding passen Lot.
Hoe kan ze met droge ogen beweren dat ze haar kinderen niet meer inzet voor samenwerkingen??
Ah, ze maakt niet eerst foto?s voor het dragen - zoals het bij normale mensen ook gaat.
Dat is echt anders inderdaad![]()
Toen ik nog volgde rapporteerde ik ook regelmatig, maar ik kreeg steeds meldingen dat het niet fout was. Heeft dat rapporteren wel zin vraag ik me dan af?quote:
Nou er zit anders een aardige bult op op de foto's te zien.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:03 schreef Harper het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dan dat het wel niet zo erg met haar knie zal zijn. Maximaal overdrijven?
Eigenlijk is hun hele leven natuurlijk gewoon interessant doenerij. Al weten ze van sommige dingen ook gewoon écht niet wat het betekent. Op de bonnefooi voor een reis die van uur tot uur gepland en begeleid werd. De vlog van gister is tenenkrommend met domme uitlatingen. Machines die Jan herkent en heel wat van weet. Die komen uit Zuid Amerika of eh Zuid Afrika. Ach het begint allebei met zuid. Geen idee waar hij beide plekken op de aardbol moet zoeken denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:12 schreef IlseMarije het volgende:
Nagelkerkjes doen wel interessant door te posten “slapen bij locals” alsof ze in een plaggenhutje op de hei geslapen hebben terwijl ze bij een Nederlandse man met zijn Oegandese vrouw geslapen hebben. Ze hoefden waarschijnlijk niet eens Engels te praten, dus dat “locals” klinkt interessanter dan dat het is.
Ja dacht ik ook al. Het is een jurk voor een uitvaart.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:00 schreef Harper het volgende:
AM moest haar engagement hoognodig opschroeven ofzo? Ineens elke dag een post over oude momenten/dingen die we allang weten.
En wat heeft AM toch een bijzondere smaak. Wie kiest er nu een zwarte zomerjurk voor een kleuter?
Ze heeft al lang en breed de tijd en de kans gehad om dit te doen. Zeker toen ze met z’n drieën waren. Het probleem zit hem naar mijn idee in het feit dat MCW zelf denkt dat ze onmisbaar is en dat alles instort zonder haar. Niets is minder waar, dat is al gebleken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou er zit anders een aardige bult op op de foto's te zien.
Ze is met zo'n operatie maanden uit de running, dat moet je wel
Even goed regelen.
Ze had het eigenlijk destijds direct moeten doen, maar snap wel dat ze er tegenop ziet.
Niet verstandig dit maar goed, haar knie.
En aandacht genereren. “Kijk mij eens stoer doorgaan!” Om vervolgens weer alle bezorgde berichten te krijgen nu haar knie het af laat weten. Ik ben geen psych of therapeut, maar kan me voorstellen dat MCW een prima casus is om je tanden in te zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 10:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft al lang en breed de tijd en de kans gehad om dit te doen. Zeker toen ze met z’n drieën waren. Het probleem zit hem naar mijn idee in het feit dat MCW zelf denkt dat ze onmisbaar is en dat alles instort zonder haar. Niets is minder waar, dat is al gebleken.
Het zal ongetwijfeld voldoende opleveren, anders doen ze het niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:14 schreef Johanna38 het volgende:
Wat voor fortuin stopt die kinderkledingwinkel in reclame? Tassen vol kleding zie ik overal voorbij komen.
Maar hoe zou ze daar moeten komen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:16 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke is, arme San, helaas nog niet geselecteerd om daar kleding voor Mijan te krijgen. Misschien moet ze ook eerst meer volgers kopen?
Ze moet gewoon net zo subtiel (ahum) als AM doen en steeds terloops de maat van Mijan benoemen, misschien dat ze dan een pakket krijgt opgestuurdquote:
Ik denk wel dat Sanneke een hele goeie is voor Ot en Sien. Met name voor pyjama’s en binnenkleding.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:42 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze moet gewoon net zo subtiel (ahum) als AM doen en steeds terloops de maat van Mijan benoemen, misschien dat ze dan een pakket krijgt opgestuurd
Ik heb dan meteen een aanname over de intelligentie van mensen die dat soort dingen typen...quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die reacties onder de kledingpromotie..
Wat een prachtige kleding L, wat ben je toch al een leuke dame aan het worden.
Knappe meid, die kleding boft maar dat ze bij zo’n lief meisje terecht komen.
Niet te geloven dat je al 5 bent, zo lang volg ik jullie verhalen al zeker ❤
En L, je hebt samen met mama een mooi filmpje gemaakt
🤢
‘En dat stemmetje van haar, love it’.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die reacties onder de kledingpromotie..
Wat een prachtige kleding L, wat ben je toch al een leuke dame aan het worden.
Knappe meid, die kleding boft maar dat ze bij zo’n lief meisje terecht komen.
Niet te geloven dat je al 5 bent, zo lang volg ik jullie verhalen al zeker ❤
En L, je hebt samen met mama een mooi filmpje gemaakt
🤢
Ik doe het altijd als spamquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:30 schreef Shuri het volgende:
Wat gebruik ik als ik dit wil rapporteren?
Ik denk dat fomo ook een grote rol speelt.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:06 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En aandacht genereren. “Kijk mij eens stoer doorgaan!” Om vervolgens weer alle bezorgde berichten te krijgen nu haar knie het af laat weten. Ik ben geen psych of therapeut, maar kan me voorstellen dat MCW een prima casus is om je tanden in te zetten.
Zou ze uberhaupt al wat ingepakt hebben?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Was ze sowieso niet van plan, want er staat een nieuw uitje gepland: Ikea
is vast onderdeel van het reclame pakket met de leverancierquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:23 schreef AnnArt het volgende:
Ondanks de zon nog een lang bestaande irritatie over dat gemakzuchtige gegraai van AM in die gesamenwerkte boodschappen. Mijn misofonie trekt dat geluid erg slecht.
En wat bezielt AM met nu ineens die blijvende instaposts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |