Als zij straks een flink deel van het MO in handen hebben, kunnen ze er daar ook van profiteren?quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je simpelweg mag bestaan is al een enorme winst, niet.
Overal bungelen de andere landen van het Midden-Oosten onderaan waar het de meest rudimentaire mensenrechten betreft, maar in Israël is het 'een puinhoop'.
Die obsessie met Israël is niet alleen ongezond, het maakt mensen compleet irrationeel.
Welk flink deel van het MO, word nu eens concreet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als zij straks een flink deel van het MO in handen hebben, kunnen ze er daar ook van profiteren?
Ik weet niet wat voor plannen ze daarvoor hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welk flink deel van het MO, word nu eens concreet.
Algehele verlichting in het MO zou sowieso wenselijk zijn, waar het ook vandaan komt.
Dat weten we wel van voornoemde radicale religieuze clubs aldaar: totale vernietiging van Israël.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:04 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor plannen ze daarvoor hebben.
Hoewel ze het keer op keer voor elkaar krijgen hun proxy, de VS de hele regio en wereldeconomie in de fik te laten steken op basis van aantoonbare leugens, ga ik misschien wat ver door de grote baas te beschuldigen. Toegegeven.quote:Op woensdag 4 maart 2026 13:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je simpelweg mag bestaan is al een enorme winst, niet.
Overal bungelen de andere landen van het Midden-Oosten onderaan waar het de meest rudimentaire mensenrechten betreft, maar in Israël is het 'een puinhoop'.
Die obsessie met Israël is niet alleen ongezond, het maakt mensen compleet irrationeel.
China speelt een veel prominentere rol op tal van vlakken en die blijven volledig buiten schot. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:01 schreef TheJanitor het volgende:
Iran bewapent al jaren Rusland tegen Oekraine en heeft ze in de oorlog gehouden. Toch zegt links dat er geen reden is om Iran aan te vallen. Ik snap dat niet zo. Als je voor Oekraine bent, dan moet je ook voor deze ingreep zijn. Anders gaat de hulp aan en bewapening van Rusland gewoon door.
Edit:
Iran is waarschijnlijk direct verantwoordelijk voor duizenden doden door de hulp en indirect tienduizenden omdat de oorlog een stuk langer doorgaat. Hoe valt het precies te rijmen dan dat Iran aanvallen en deze dingen stoppen een slecht iets is als je pro-Oekraine bent?
Dat is geen plan, maar een overtuiging, of een doel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat weten we wel van voornoemde radicale religieuze clubs aldaar: totale vernietiging van Israël.
Ook een walgelijk land, maar geen sponsor van terroristen toch zoals Iran? Al zullen die er vast wel wat van weten. Maar Iran is wel het meest verderfelijk van alle landen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
China speelt een veel prominentere rol op tal van vlakken en die blijven volledig buiten schot. Letterlijk en figuurlijk.
Ik denk het niet, dit is een prive feestje van de VS en Israel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:14 schreef capricia het volgende:
Denken jullie dat er Navo-landen mee gaan doen aan de aanval op Iran?
En zo ja, welke?
Voorlopig nog niet denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:14 schreef capricia het volgende:
En zo ja, welke?
Nu nog niet, verder zal het er vooral aan liggen welke gekke dingen het Iraanse regime nog doet. Als die ineens NAVO-landen gaan bombarderen wellicht wel. Ik zie dat nog wel gebeuren trouwens.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:14 schreef capricia het volgende:
En zo ja, welke?
Raketten verkopen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:19 schreef Hathor het volgende:
Of misschien hooguit wat logistieke ondersteuning.
Richard Leeuwenhart opgraven en met zijn ridders naar de Levant sturenquote:Op woensdag 4 maart 2026 14:14 schreef capricia het volgende:
En zo ja, welke?
Ik zou niet weten wat dit met de Navo van doen zou moeten hebben. Dit is een feestje van Israël en de VS.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:14 schreef capricia het volgende:
En zo ja, welke?
Dat Iran de Russen in de strijd houd is natuurlijk overdreven. Het zijn niet alleen mijn woorden maar ook van M de Kruif die zegt dat Rusland zelf die drones inmiddels produceerd. Dat ze geholpen worden door China, NK, Iran en mogelijk nog andere landen is waar. Maar zo word Oekraine weer geholpen door de VS, EU. Helaas niet voldoende.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
China speelt een veel prominentere rol op tal van vlakken en die blijven volledig buiten schot. Letterlijk en figuurlijk.
Denk je niet dat het eens heel hoog tijd werd om van de Amerikaanse borst af te komen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat dit met de Navo van doen zou moeten hebben. Dit is een feestje van Israël en de VS.
Bovendien pist de VS al tijden in het gezicht van Europa, dus ik zou niet weten waarom ze onze hulp zouden verdienen.
De VS is onderdeel van de NAVO en de NAVO is nog altijd erg afhankelijk van de VS, dus redenen genoeg voor landen om hun steentje bij te dragen om een wit voetje te halen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat dit met de Navo van doen zou moeten hebben. Dit is een feestje van Israël en de VS.
Bovendien pist de VS al tijden in het gezicht van Europa, dus ik zou niet weten waarom ze onze hulp zouden verdienen.
Hoe wil je dat doen dan? Oprechte vraag hoor, maar Europa is zo enorm verdeeld plus zoveel C landen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je niet dat het eens heel hoog tijd werd om van de Amerikaanse borst af te komen.
Nee. Niet perse dat de Navo betrokken wordt als bondgenootschap. Ik heb het over Navo-landen die mee gaan doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jazeker. Het is ook de hoogste tijd om de Amerikaanse bases op Europees grondgebied te sluiten. Voor je het weet kom je er niet meer vanaf.quote:Op woensdag 4 maart 2026 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je niet dat het eens heel hoog tijd werd om van de Amerikaanse borst af te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |