Ja zekersquote:Op dinsdag 17 maart 2026 06:19 schreef Dotteke het volgende:
Zielig, hij doet wel alles voor dieren, het worden er steeds meer
Isabella Smitquote:Op donderdag 19 maart 2026 12:39 schreef pullup het volgende:
Ook weer eens wat gepost
[ afbeelding ]
Goede foto
quote:Op donderdag 19 maart 2026 21:47 schreef pullup het volgende:
Lol daar zat ze dus op facebook steedsIk zat haar andere account blijkbaar te volgen en daar werd niet veel nieuws geplaatst
Wat een geweldig filmpje, en wat doet ze dat leuk zeg.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Isabella Smit
·
Eindelijk mag ik het vertellen!!
Na 4 jaar IUI behandelingen, 3 IVF behandelingen 3 miskramen was ik echt afwachtend en heel voorzichtig met het grote nieuws aan mijn kleine man te vertellen want we hebben genoeg tranen moeten laten de afgelopen 4 jaar, maar........ na de 13 weken echo was alles helemaal goed dus kan ik het eindelijk van de daken schreeuwen!!!!
Juni 2026
https://www.facebook.com/share/v/178x43j9Ez/
Lief filmpje, zij verteld het daarin aan Tristhan![]()
Wat ontzettend leuk!!!!!!quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Isabella Smit
·
Eindelijk mag ik het vertellen!!
Na 4 jaar IUI behandelingen, 3 IVF behandelingen 3 miskramen was ik echt afwachtend en heel voorzichtig met het grote nieuws aan mijn kleine man te vertellen want we hebben genoeg tranen moeten laten de afgelopen 4 jaar, maar........ na de 13 weken echo was alles helemaal goed dus kan ik het eindelijk van de daken schreeuwen!!!!
Juni 2026
https://www.facebook.com/share/v/178x43j9Ez/
Lief filmpje, zij verteld het daarin aan Tristhan![]()
Ja dat vond ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een geweldig filmpje, en wat doet ze dat leuk zeg.
Ik moet zeggen, petje af voor haar hoe ze het allemaal doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk!!!!!!
kan alleen het geluid niet horen, wat erg jammer is, maar de reactie spreekt boekdelen.
Geluid nu wel gehoord!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |