Dat is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:08 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de overheden eens schuld gaan bekennen over hoe ziek zij bezig zijn geweest de afgelopen decennia en de gevolgen van massa imigratie.
Even "Alum Rock" op Youtube zoeken en je ziet meteen met wat voor afvoerputje je te maken hebt...quote:de wijk Alum Rock in Birmingham
Geboren en getogen schotquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:09 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten.
Gisteren was dit de dader: (Schotland, VK dus)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas... en de dader van vandaag lijkt ook weer een usual suspect.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:52 schreef Tjoent het volgende:
Niet voor tere zielen:
[ x ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit geen leven meer in, maar heel goed van die agent dat hij het toch nog probeert.quote:
Oooooohhhhh Dat is ook een filmpje van het doodsteken zelf!!!!!!!quote:
Blijkbaar verwijderd door X.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oooooohhhhh Dat is ook een filmpje van het doodsteken zelf!!!!!!!
Waarschuwing! Ik kon het niet aanzien.
Heb je een bron voor deze foto? Kan wel een buurman zijn die uit het raam kijkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:09 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten.
Gisteren was dit de dader: (Schotland, VK dus)
[ afbeelding ]
Ik zie niets bijzonders of zijn de beelden al off-line gehaald?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar zit geen leven meer in, maar heel goed van die agent dat hij het toch nog probeert.
CBS bijv.?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je een bron voor deze foto? Kan wel een buurman zijn die uit het raam kijkt.
Dank je, dan is dat gelijk voor iedereen duidelijk!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:22 schreef Tjoent het volgende:
[..]
CBS bijv.?
https://www.cbsnews.com/news/scotland-stabbing-suspect-photo/
The suspect in a stabbing in Edinburgh, Scotland, grins out a window before his arrest, March 2, 2026.
Alan Simpson Photography
[ afbeelding ]
Excuses, Jippie. Dus geen tweets plaatsen met bloederige beelden begrijp ik dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie niets bijzonders of zijn de beelden al off-line gehaald?
(Bloederige beelden had ik sowieso verwijderd wegens off-policy)
Wat een creepquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:23 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
De scharenslijper komt nog aan de deur.
Nee, iets in de verte met een goede blur zou nog kunnen, maar zodra er rood bloed of vermoorde mensen (of een dader die druipend van het bloed wegloopt) duidelijk in beeld zijn gaat dat weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:24 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Excuses, Jippie. Dus geen tweets plaatsen met bloederige beelden begrijp ik dan.
Nee, de beelden zijn niet verwijderd, maar ik zou ook iedereen met klem afraden om te kijken want het is beyond wreed.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, iets in de verte met een goede blur zou nog kunnen, maar zodra er rood bloed of vermoorde mensen (of een dader die druipend van het bloed wegloopt) duidelijk in beeld zijn gaat dat weg.
Zal ik het maar weghalen dan? Sorry, was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, de beelden zijn niet verwijderd, maar ik zou ook iedereen met klem afraden om te kijken want het is beyond wreed.
Excuus, dat ene filmpje van het moorden zelf is wel verwijderd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, iets in de verte met een goede blur zou nog kunnen, maar zodra er rood bloed of vermoorde mensen (of een dader die druipend van het bloed wegloopt) duidelijk in beeld zijn gaat dat weg.
Dat is niet jouw schuld dat is de schuld van degene die de moord pleegt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zal ik het maar weghalen dan? Sorry, was niet de bedoeling.
Ben iets te koelbloedig denk ik
Dat is zo. Maar als dat andere filmpje alsnog weg zou moeten van Jippie dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is niet jou schuld dat is de schuld van degene die de moord pleegt.
'Blanke tokkies doen dit ook dus dat is geen excuus om te stoppen met de massale influx van tijdbommetjes uit de derde wereld'.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:07 schreef matspontius het volgende:
Kijken waar de goedpraters mee aankomen?? Als ze al komen......
Binnenkort ook in uw achtertuin want Jetten en co - die schaffen das ☝️
Dat het zo nu en dan belicht dient te worden om de mensheid waar nog mogelijk is, wakker te houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn dagelijkse stabbings in Engeland. Wat maakt dit zo anders?
Blijkbaar zijn er nog mensen die het wel erg vinden. Die nog niet helemaal afgestompt zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:33 schreef Mutant01 het volgende:
Er zijn dagelijkse stabbings in Engeland. Wat maakt dit zo anders?
Het is een cultuur om daar te stabben, je mag hopen dat het niet overwaait naar Nederland. Hier hebben we een tijdje ook een hoos gehad - met die drillrappers.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:33 schreef Hathor het volgende:
Een snelle googlesearch leert mij dat er DAGELIJKS 282 mes gerelateerde incidenten plaats vinden in het VK. Politici daar hebben letterlijk bloed aan hun handen met dat open deuren beleid.
Het VK gaat zo he-le-maal naar de klote. Hoe kan men zoiets laten gebeuren?
De mensheid wakker te houden voor wat precies? Het feit dat er dagelijks steekpartijen plaatsvinden?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:34 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat het zo nu en dan belicht dient te worden om de mensheid waar nog mogelijk is, wakker te houden.
Oh, dan is het goed als iedereen gewoon mensen neersteekt. Wat een opluchting weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een cultuur om daar te stabben, je mag hopen dat het niet overwaait naar Nederland. Hier hebben we een tijdje ook een hoos gehad - met die drillrappers.
Eergister was er in Engeland ook al een dode bij een steekpartij in een winkelcentrum. De dader heette Rikki Alexander Stewart. Klinkt niet als een Somalier.
Ja tessssssssssssss, want dat schrijf ik. Dat het goed is als iedereen mensen neersteekt. Zelfs een analfabete geitenhoeder uit Timboektoe zou het beter begrijpen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed als iedereen gewoon mensen neersteekt. Wat een opluchting weer.
Klopt, er is daar altijd wel een soort steekcultuur geweest. Ik heb genoeg voorbeelden gezien van hooligans die elkaar tegenkomen in een pub en elkaar dan overhoop steken met kapotgeslagen bierglazen, alleen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de import van allerlei immigranten dit in een stroomversnelling heeft gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een cultuur om daar te stabben, je mag hopen dat het niet overwaait naar Nederland. Hier hebben we een tijdje ook een hoos gehad - met die drillrappers.
Eergister was er in Engeland ook al een dode bij een steekpartij in een winkelcentrum. De dader heette Rikki Alexander Stewart. Klinkt niet als een Somalier.
Dat benadruk je toch dat degene van gisteren wit was?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja tessssssssssssss, want dat schrijf ik. Dat het goed is als iedereen mensen neersteekt. Zelfs een analfabete geitenhoeder uit Timboektoe zou het beter begrijpen.
Nee natuurlijk doe jij dat niet! Dat zou je nooit doen!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat benadruk je toch dat degene van gisteren wit was?
Zo van "het was geen Somalier."
Dat doe jij. Dat doe ik niet.
Dit soort bizarre teksten idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
'Blanke tokkies doen dit ook dus dat is geen excuus om te stoppen met de massale influx van tijdbommetjes uit de derde wereld'.
Wir scharen das.
Ja en waarom?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk doe jij dat niet! Dat zou je nooit doen!
Ik ook niet overigens, ik heb helemaal niets gezegd over huidskleur. Hooguit dat de naam niet passend is bij een Somalier.
Mijn indruk is dat het altijd zo geweest is in Engeland en dat de stroomversnelling vooral te maken heeft met het feit dat Engeland als geheel al jaren aan het afglijden is (sociale stelsel zwaar onder druk - veel armoede etc). De import van immigranten als een soort van toverwoord voor alles wat er misgaat in Engeland begint nu wel een soort van saai te worden, vind je zelf ook niet? Je zou wel kunnen zeggen dat er bijv. bij bepaalde asielmigranten ook een risico aanwezig is van trauma of psychische stoornissen en dat dit wel de kans vergroot dat ze gekken dingen gaan doen. Maar misschien ben ik dan wel te genuanceerd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt, er is daar altijd wel een soort steekcultuur geweest. Ik heb genoeg voorbeelden gezien van hooligans die elkaar tegenkomen in een pub en elkaar dan overhoop steken met kapotgeslagen bierglazen, alleen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de import van allerlei immigranten dit in een stroomversnelling heeft gezet.
282 steekincidenten per dag gaat niet in je kouwe kleren zitten.
Nou en aangezien en grote wachtlijsten zijn bij de GGZ ( ook de Engelse variant) gaat dat niet beter worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat het altijd zo geweest is in Engeland en dat de stroomversnelling vooral te maken heeft met het feit dat Engeland als geheel al jaren aan het afglijden is (sociale stelsel zwaar onder druk - veel armoede etc). De import van immigranten als een soort van toverwoord voor alles wat er misgaat in Engeland begint nu wel een soort van saai te worden, vind je zelf ook niet? Je zou wel kunnen zeggen dat er bijv. bij bepaalde asielmigranten ook een risico aanwezig is van trauma of psychische stoornissen en dat dit wel de kans vergroot dat ze gekken dingen gaan doen. Maar misschien ben ik dan wel te genuanceerd.
Lijkt me dan zaak de boel eens wat beter te checken aan de voordeur voordat je ze binnenlaat. Als er bij jou een verhoogde kans is dat je bij het minste geringste door het lint gaat nodig ik jou gewoon niet uit op mijn feestje. Lijkt me niet zo ingewikkeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat het altijd zo geweest is in Engeland en dat de stroomversnelling vooral te maken heeft met het feit dat Engeland als geheel al jaren aan het afglijden is (sociale stelsel zwaar onder druk - veel armoede etc). De import van immigranten als een soort van toverwoord voor alles wat er misgaat in Engeland begint nu wel een soort van saai te worden, vind je zelf ook niet? Je zou wel kunnen zeggen dat er bijv. bij bepaalde asielmigranten ook een risico aanwezig is van trauma of psychische stoornissen en dat dit wel de kans vergroot dat ze gekken dingen gaan doen. Maar misschien ben ik dan wel te genuanceerd.
Nee, dat was het nog nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank je, dan is dat gelijk voor iedereen duidelijk!
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me dan zaak de boel eens wat beter te checken aan de voordeur voordat je ze binnenlaat. Als er bij jou een verhoogde kans is dat je bij het minste geringste door het lint gaat nodig ik jou gewoon niet uit op mijn feestje. Lijkt me niet zo ingewikkeld.
En er is trouwens niks mis met nuance.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |