Dat is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:08 schreef GobSmacked- het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de overheden eens schuld gaan bekennen over hoe ziek zij bezig zijn geweest de afgelopen decennia en de gevolgen van massa imigratie.
Even "Alum Rock" op Youtube zoeken en je ziet meteen met wat voor afvoerputje je te maken hebt...quote:de wijk Alum Rock in Birmingham
Geboren en getogen schotquote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:09 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten.
Gisteren was dit de dader: (Schotland, VK dus)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas... en de dader van vandaag lijkt ook weer een usual suspect.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:52 schreef Tjoent het volgende:
Niet voor tere zielen:
[ x ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit geen leven meer in, maar heel goed van die agent dat hij het toch nog probeert.quote:
Oooooohhhhh Dat is ook een filmpje van het doodsteken zelf!!!!!!!quote:
Blijkbaar verwijderd door X.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oooooohhhhh Dat is ook een filmpje van het doodsteken zelf!!!!!!!
Waarschuwing! Ik kon het niet aanzien.
Heb je een bron voor deze foto? Kan wel een buurman zijn die uit het raam kijkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 15:09 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten.
Gisteren was dit de dader: (Schotland, VK dus)
[ afbeelding ]
Ik zie niets bijzonders of zijn de beelden al off-line gehaald?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar zit geen leven meer in, maar heel goed van die agent dat hij het toch nog probeert.
CBS bijv.?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je een bron voor deze foto? Kan wel een buurman zijn die uit het raam kijkt.
Dank je, dan is dat gelijk voor iedereen duidelijk!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:22 schreef Tjoent het volgende:
[..]
CBS bijv.?
https://www.cbsnews.com/news/scotland-stabbing-suspect-photo/
The suspect in a stabbing in Edinburgh, Scotland, grins out a window before his arrest, March 2, 2026.
Alan Simpson Photography
[ afbeelding ]
Excuses, Jippie. Dus geen tweets plaatsen met bloederige beelden begrijp ik dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie niets bijzonders of zijn de beelden al off-line gehaald?
(Bloederige beelden had ik sowieso verwijderd wegens off-policy)
Wat een creepquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:23 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
De scharenslijper komt nog aan de deur.
Nee, iets in de verte met een goede blur zou nog kunnen, maar zodra er rood bloed of vermoorde mensen (of een dader die druipend van het bloed wegloopt) duidelijk in beeld zijn gaat dat weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:24 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Excuses, Jippie. Dus geen tweets plaatsen met bloederige beelden begrijp ik dan.
Nee, de beelden zijn niet verwijderd, maar ik zou ook iedereen met klem afraden om te kijken want het is beyond wreed.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, iets in de verte met een goede blur zou nog kunnen, maar zodra er rood bloed of vermoorde mensen (of een dader die druipend van het bloed wegloopt) duidelijk in beeld zijn gaat dat weg.
Zal ik het maar weghalen dan? Sorry, was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:29 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, de beelden zijn niet verwijderd, maar ik zou ook iedereen met klem afraden om te kijken want het is beyond wreed.
Excuus, dat ene filmpje van het moorden zelf is wel verwijderd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, iets in de verte met een goede blur zou nog kunnen, maar zodra er rood bloed of vermoorde mensen (of een dader die druipend van het bloed wegloopt) duidelijk in beeld zijn gaat dat weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |