abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2026 @ 21:10:39 #151
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220296366
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:56 schreef ISVV het volgende:
Volgende week kan het al zover zijn _O-
Zou ik wel extra leuk vinden, kampioen op mijn verjaardag

Al verwacht ik het niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220296740
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Voor de winterstop waren er hier nog lieden vanuit Feyenoord en Ajax die er zeker van waren dat PSV na de winterstop in zou storten. Nou, toegegeven, PSV speelt niet het beste voetbal van de afgelopen 3 jaar.

Maar Ajax en Feyenoord slagen er in om in een toch al waardeloos seizoen ook nog een winterdip te hebben.
Worden 4e en 5e.
pi_220297437
Beide clubs verdienen ook niet beter. Zichzelf overschattende jonge trainers aanstellen, gewoon niet doen. Trainer word je niet zo maar, dat moet je echt in de praktijk leren. PSV heeft met van Bommel en van Nistelrooij (en in mindere mate Cocu) leergeld betaald.

Bewijs je eerst maar eens als jonge trainer op een lager niveau.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 9 maart 2026 @ 06:18:32 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220297648
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 02:19 schreef Lyrebird het volgende:
Beide clubs verdienen ook niet beter. Zichzelf overschattende jonge trainers aanstellen, gewoon niet doen. Trainer word je niet zo maar, dat moet je echt in de praktijk leren. PSV heeft met van Bommel en van Nistelrooij (en in mindere mate Cocu) leergeld betaald.

Het is wel meer dan alleen de trainer, daar gaan structurele zaken fout, onervaren trainers aanstellen is er één van.
pi_220297720
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Zou ik wel extra leuk vinden, kampioen op mijn verjaardag

Al verwacht ik het niet
Proficiat maat
U MAD?
  Redactie Sport maandag 9 maart 2026 @ 08:19:00 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220297980
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 06:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is wel meer dan alleen de trainer, daar gaan structurele zaken fout, onervaren trainers aanstellen is er één van.
Bij Feyenoord speelt ook walgelijk transferbeleid mee en bij Ajax rommelt het bestuurlijk al sinds die gekke Duitser binnengehaald werd. En het beleid van AZ helpt ook niet om dat gat in te stappen, wat ze op zich sportief/financieel best hadden gekund.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220300624
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 02:19 schreef Lyrebird het volgende:

:? Cocu heeft 3 titels gewonnen met PSV..

Bekijk deze YouTube-video

_O_
pi_220301634
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O_
Omdat de andere teams ruk waren. Was geen toptrainer.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_220301947
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bij Feyenoord speelt ook walgelijk transferbeleid mee en bij Ajax rommelt het bestuurlijk al sinds die gekke Duitser binnengehaald werd. En het beleid van AZ helpt ook niet om dat gat in te stappen, wat ze op zich sportief/financieel best hadden gekund.
AZ zal altijd een kleine club blijven. Hoeveel leuke talenten ze ook maar lanceren.

De reactie na het verlies tegen PSV is alleszeggend voor AZ. 'Maakt niet uit dat we verloren hebben, we hebben hartstikke goed gevoetbald'.
  maandag 9 maart 2026 @ 18:26:57 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220301973
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 18:21 schreef Solispolar het volgende:

[..]
AZ zal altijd een kleine club blijven. Hoeveel leuke talenten ze ook maar lanceren.

De reactie na het verlies tegen PSV is alleszeggend voor AZ. 'Maakt niet uit dat we verloren hebben, we hebben hartstikke goed gevoetbald'.
Ze hebben inmiddels wel een dermate grote financiële buffer dat ze een elftal zouden kunnen bouwen, maar het is niet voor niets dat zowel Eenhoorn als Huiberts afscheid hebben genomen, want die weten inmiddels dat het nooit gaat gebeuren.
  maandag 9 maart 2026 @ 19:06:14 #161
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_220302214
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 14:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O_
De Boer 4 met Ajax. Zegt dus geen ene fuck.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_220303156
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 17:19 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Omdat de andere teams ruk waren. Was geen toptrainer.
Haalde in de kampioensjaren 80 plus punten, de eerste 2 seizoenen met goed voetbal..
Geen toptrainer nee, mede ook door verkeerde keuzes,door naar Fener te vertrekken..

Maar bij PSV wel het maximale eruit gehaald , net als Bronkhorst bij Feyenooit. Itt Frank de Boer die met kampioen werd met 75 punten ofzo :') Die had wel geluk dat PSV die jaren zonder een fatsoenlijke verdediging speelde. @The-BFG
pi_220303238
twitter

Laat maar komen
  maandag 9 maart 2026 @ 21:36:03 #164
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220303365
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:10 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]

Laat maar komen
Soort Driouech allen dan wel met basis techniek.

Leuk voor erbij.
  maandag 9 maart 2026 @ 21:40:04 #165
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220303379
Bajraktarevic vertrekken? Die is er nog niet eens.
Dit, dus.
pi_220303395
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:40 schreef Buitendam het volgende:
Bajraktarevic vertrekken? Die is er nog niet eens.
Zou je hem één seconde missen?
U MAD?
pi_220303484
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Leuk voor erbij.
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Leuk voor erbij.
En met overzicht. Eigenlijk alles wat Driouch niet heeft
  maandag 9 maart 2026 @ 21:58:18 #168
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220303501
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zou je hem één seconde missen?
Ik zie er wel wat in, ja. Hoop dat ie nog wat jaren blijft
Dit, dus.
pi_220303581
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 21:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik zie er wel wat in, ja. Hoop dat ie nog wat jaren blijft
Jaartje verhuren zou top zijn. Zou hem ook nog niet afschrijven
pi_220304799
Bajraktarevic heeft teveel laten zien om nu al af te schrijven inderdaad, al stoor ik me (nu al) wel geregeld aan zijn egocentrisme. Die mag nog wel eens wat videobandjes van zijn partner op de linkerflank gaan bekijken over opofferingen doen voor je team.

Verder is die jongen van NEC (samen met Sano) inderdaad wel echt heel goed hoor. En ik blijf het jammer vinden dat een Sandler al wat ouder is en redelijk blessuregevoelig, want daar zag ik toch ook altijd wel een prima speler in.
pi_220305283
Bajrak heeft de potentie om een hele grote te worden, maar ook de potentie om een eeuwig talent te blijven.

Ik zou zeggen, pik die buitenspeler van NEC op voor een paar miljoen en laat Bajrak een jaartje op kosten van PSV bij NEC spelen.
pi_220307964
PSV moet meer met farm teams (net zoals in de Amerikaanse MLB) gaan spelen. Jonge jongens moeten veel meer vlieguren maken, en niet gepamperd worden. Jong PSV was een uitstekende zet, maar tussen Jong PSV en PSV zit nu een groot gat. Zo’n Fernandez moet je nu al bij een Belgische of Duitse laagvlieger (op het hoogste niveau) laten spelen, en zorgen dat ie altijd speelt. Schiks idem dito. Ik heb zelf enorm veel opgestoken van buitenlandse stages/werk: daar worden ze harder en wijzer van. Laat ze voetbalcultuur opsnuiven.
pi_220309687
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 15:09 schreef Lyrebird het volgende:
PSV moet meer met farm teams (net zoals in de Amerikaanse MLB) gaan spelen. Jonge jongens moeten veel meer vlieguren maken, en niet gepamperd worden. Jong PSV was een uitstekende zet, maar tussen Jong PSV en PSV zit nu een groot gat. Zo’n Fernandez moet je nu al bij een Belgische of Duitse laagvlieger (op het hoogste niveau) laten spelen, en zorgen dat ie altijd speelt. Schiks idem dito. Ik heb zelf enorm veel opgestoken van buitenlandse stages/werk: daar worden ze harder en wijzer van. Laat ze voetbalcultuur opsnuiven.
Eens. Je gaat in dat opzicht nu ten onder aan je eigen succes. 3 jaar lang met Schouten+Veerman in de as betekent daar geen ruimte voor jeugd en het niveau in de onderkant ED is dusdanig erbarmelijk dat je je kunt afvragen of die jongens daar veel leren. Ja, knokken voor elke meter misschien. Maar dan kunnen we ze ook aan Ajax verhuren want die hebben sinds kort een trainer die hamert op INZET en INTENSITEIT.

Wel opvallend dat we niet of nauwelijks verdedigende talenten produceren eigenlijk.. Wat is de laatste goede CV uit eigen jeugd?
pi_220309693
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 09:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bajrak heeft de potentie om een hele grote te worden, maar ook de potentie om een eeuwig talent te blijven.

Ik zou zeggen, pik die buitenspeler van NEC op voor een paar miljoen en laat Bajrak een jaartje op kosten van PSV bij NEC spelen.
Dus jij wil het ene grillige talent ruilen voor het andere grillige talent? Juist.
pi_220309994
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 18:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Wel opvallend dat we niet of nauwelijks verdedigende talenten produceren eigenlijk.. Wat is de laatste goede CV uit eigen jeugd?
Iedereen wil natuurlijk aanvaller zijn.

Met de filosofie van Bosz zou je er aan kunnen gaan denken om jeugdige aanvallers of middenvelders om te scholen naar verdedigers. Zo moeilijk is dat verdedigen toch niet.

Uiteindelijk wil je met tien aanvallend ingestelde spelers op het veld staan, die allemaal een snelle handelingssnelheid hebben. Ook daar is nog wel winst te behalen. Voetbal is nog altijd een team sport, en daar maken we te weinig gebruik van. Het is nog steeds statisch en voorspelbaar. Maar de tegenstander wordt knettergek van opkomende CVs en backs.

AZ staat compact, maar als Obispo of Schouten (of de backs) naar de achterlijn rennen als Veerman wordt ingespeeld, dan krijgt Veerman die bal wel op de goede plek (zie fabeltastische pass op Perisic), zonder dat de aanvaller meerent met onze verdediger. Daarmee kun je het openbreken.

We missen Til. Hij snapt wel hoe dit werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')