Zou ik wel extra leuk vinden, kampioen op mijn verjaardagquote:
Worden 4e en 5e.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Voor de winterstop waren er hier nog lieden vanuit Feyenoord en Ajax die er zeker van waren dat PSV na de winterstop in zou storten. Nou, toegegeven, PSV speelt niet het beste voetbal van de afgelopen 3 jaar.
Maar Ajax en Feyenoord slagen er in om in een toch al waardeloos seizoen ook nog een winterdip te hebben.
Het is wel meer dan alleen de trainer, daar gaan structurele zaken fout, onervaren trainers aanstellen is er één van.quote:Op maandag 9 maart 2026 02:19 schreef Lyrebird het volgende:
Beide clubs verdienen ook niet beter. Zichzelf overschattende jonge trainers aanstellen, gewoon niet doen. Trainer word je niet zo maar, dat moet je echt in de praktijk leren. PSV heeft met van Bommel en van Nistelrooij (en in mindere mate Cocu) leergeld betaald.
Bewijs je eerst maar eens als jonge trainer op een lager niveau.
Proficiat maatquote:Op zondag 8 maart 2026 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou ik wel extra leuk vinden, kampioen op mijn verjaardag
Al verwacht ik het niet
Bij Feyenoord speelt ook walgelijk transferbeleid mee en bij Ajax rommelt het bestuurlijk al sinds die gekke Duitser binnengehaald werd. En het beleid van AZ helpt ook niet om dat gat in te stappen, wat ze op zich sportief/financieel best hadden gekund.quote:Op maandag 9 maart 2026 06:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel meer dan alleen de trainer, daar gaan structurele zaken fout, onervaren trainers aanstellen is er één van.
quote:Op maandag 9 maart 2026 02:19 schreef Lyrebird het volgende:
Beide clubs verdienen ook niet beter. Zichzelf overschattende jonge trainers aanstellen, gewoon niet doen. Trainer word je niet zo maar, dat moet je echt in de praktijk leren. PSV heeft met van Bommel en van Nistelrooij (en in mindere mate Cocu) leergeld betaald.
Bewijs je eerst maar eens als jonge trainer op een lager niveau.
Omdat de andere teams ruk waren. Was geen toptrainer.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]Cocu heeft 3 titels gewonnen met PSV..
Bekijk deze YouTube-video
AZ zal altijd een kleine club blijven. Hoeveel leuke talenten ze ook maar lanceren.quote:Op maandag 9 maart 2026 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Feyenoord speelt ook walgelijk transferbeleid mee en bij Ajax rommelt het bestuurlijk al sinds die gekke Duitser binnengehaald werd. En het beleid van AZ helpt ook niet om dat gat in te stappen, wat ze op zich sportief/financieel best hadden gekund.
Ze hebben inmiddels wel een dermate grote financiële buffer dat ze een elftal zouden kunnen bouwen, maar het is niet voor niets dat zowel Eenhoorn als Huiberts afscheid hebben genomen, want die weten inmiddels dat het nooit gaat gebeuren.quote:Op maandag 9 maart 2026 18:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
AZ zal altijd een kleine club blijven. Hoeveel leuke talenten ze ook maar lanceren.
De reactie na het verlies tegen PSV is alleszeggend voor AZ. 'Maakt niet uit dat we verloren hebben, we hebben hartstikke goed gevoetbald'.
De Boer 4 met Ajax. Zegt dus geen ene fuck.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]Cocu heeft 3 titels gewonnen met PSV..
Haalde in de kampioensjaren 80 plus punten, de eerste 2 seizoenen met goed voetbal..quote:Op maandag 9 maart 2026 17:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Omdat de andere teams ruk waren. Was geen toptrainer.
Soort Driouech allen dan wel met basis techniek.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:10 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Laat maar komen
Zou je hem één seconde missen?quote:Op maandag 9 maart 2026 21:40 schreef Buitendam het volgende:
Bajraktarevic vertrekken? Die is er nog niet eens.
quote:Op maandag 9 maart 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Soort Driouech allen dan wel met basis techniek.
Leuk voor erbij.
En met overzicht. Eigenlijk alles wat Driouch niet heeftquote:Op maandag 9 maart 2026 21:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Soort Driouech allen dan wel met basis techniek.
Leuk voor erbij.
Jaartje verhuren zou top zijn. Zou hem ook nog niet afschrijvenquote:Op maandag 9 maart 2026 21:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie er wel wat in, ja. Hoop dat ie nog wat jaren blijft
Eens. Je gaat in dat opzicht nu ten onder aan je eigen succes. 3 jaar lang met Schouten+Veerman in de as betekent daar geen ruimte voor jeugd en het niveau in de onderkant ED is dusdanig erbarmelijk dat je je kunt afvragen of die jongens daar veel leren. Ja, knokken voor elke meter misschien. Maar dan kunnen we ze ook aan Ajax verhuren want die hebben sinds kort een trainer die hamert op INZET en INTENSITEIT.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 15:09 schreef Lyrebird het volgende:
PSV moet meer met farm teams (net zoals in de Amerikaanse MLB) gaan spelen. Jonge jongens moeten veel meer vlieguren maken, en niet gepamperd worden. Jong PSV was een uitstekende zet, maar tussen Jong PSV en PSV zit nu een groot gat. Zo’n Fernandez moet je nu al bij een Belgische of Duitse laagvlieger (op het hoogste niveau) laten spelen, en zorgen dat ie altijd speelt. Schiks idem dito. Ik heb zelf enorm veel opgestoken van buitenlandse stages/werk: daar worden ze harder en wijzer van. Laat ze voetbalcultuur opsnuiven.
Dus jij wil het ene grillige talent ruilen voor het andere grillige talent? Juist.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bajrak heeft de potentie om een hele grote te worden, maar ook de potentie om een eeuwig talent te blijven.
Ik zou zeggen, pik die buitenspeler van NEC op voor een paar miljoen en laat Bajrak een jaartje op kosten van PSV bij NEC spelen.
Iedereen wil natuurlijk aanvaller zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel opvallend dat we niet of nauwelijks verdedigende talenten produceren eigenlijk.. Wat is de laatste goede CV uit eigen jeugd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |