Klinkt goed, lekker in je huis blijven en vooral niets veranderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 00:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevlogen en onlangs keek iemand van een energieclub naar mijn jaarlijkse verbruik.
(Daar ben ik zelf te lui voor.)
Ik zat bij de 2% minst verbruikende huishoudens in NL qua stroom en gas. Huurhuisje met slechts gedeeltelijke isolatie.
Gewoon warm kleden, deuren dicht houden enne... weerbaar zijn!
(Kindertjes heb ik niet. Voor zover ik weet.)
Ze spreken al van mogelijk meer dan een miljoen mensen. Alleen in Israël al schattingen van rond de 500.000.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja zeker een paar honderdduizend... Zonder georganiseerde evacuatie wordt dat lastig idd.
En nu hebben veel van die landen nog wat afweerrakketen maar ze gaan daar in rap tempo doorheen. Wat als ze over een paar dagen er geen meer hebben? Dat loopt niet goed af.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 00:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo, inderdaad.
Ik vind dat Iran met beperkte middelen al heel veel schade aanricht.
Denk je dat ze geholpen gaan worden? Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze spreken al van mogelijk meer dan een miljoen mensen. Alleen in Israël al schattingen van rond de 500.000.
Nou ja,.moet een eitje zijn voor het meest sterke en geavanceerde leger ter wereld. Toch?
Volgens mij is deze operatie niet voorbereid op het nu accuut evacueren van meer dan een miljoen Amerikaanse staatsburgers.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk je dat ze geholpen gaan worden? Ben benieuwd.
Daar lijkt het niet op nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is deze operatie niet voorbereid op het nu accuut evacueren van meer dan een miljoen Amerikaanse staatsburgers.
Ja we kunnen het nu allemaal 'live' volgen. Of dat een zegen is...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:11 schreef Toby56 het volgende:
Dit is dus mijn 'krokusvakantie'.
Maandag te vroeg wakker worden (4 uur) en 20 uur later (nog steeds) het wereldnieuws volgen.
Overdag een fijne wandeling gemaakt in de omgeving. Zonnig weer.
Wat een weelde... als de aanleiding niet zo tragisch was.
Eigenlijk doet Israel hetzelfde als Iran, Libanon aanvallen omdat er sympathisanten van Iran zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:08 schreef Toby56 het volgende:
En Israël waarschuwt aanwezigen in een complex in Beiroet om de benen te nemen. Dus er zijn plannen.
(Dan moet je wel wakker zijn.)
En de inslag van een uur geleden (Beiroet) zou bij een tv-station zijn geweest (van Hezbollah).
Die wandeling was de afgelopen 24 uur wel het hoogtepunt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja we kunnen het nu allemaal 'live' volgen. Of dat een zegen is...
https://www.reddit.com/r/CombatFootage/new/quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja lastig om alle onzin/oude dingen te filteren, ik merk het ook.
Yep, Steve meldde het ook een minuut geleden.quote:
Ja dit is voor mijn gevoel ook een van de betere bronnen. Twitter is echt ruk, veel oud en nu met AI nog meer ruis.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/CombatFootage/new/
Oude beelden worden vrijwel direct verwijderd.
De fout die je maakt is dat je youtube live chat leest.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Yep, Steve meldde het ook een minuut geleden.
Wel respect voor die gast. Hij slooft zich enorm uit. En wordt soms, volgens mij ook puur trollengedrag, stijf gescholden in de chat. "Heb jij die beelden niet? Wat voor reporter ben jij?" En dat soort bs. Dan zijn de grappen over "Steve heeft een vriendin/hobby nodig" amusanter.
Kun jij die chat volgen? Best knap, het gaat razend snel met veel meuk er tussen..quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Yep, Steve meldde het ook een minuut geleden.
Wel respect voor die gast. Hij slooft zich enorm uit. En wordt soms, volgens mij ook puur trollengedrag, stijf gescholden in de chat. "Heb jij die beelden niet? Wat voor reporter ben jij?" En dat soort bs. Dan zijn de grappen over "Steve heeft een vriendin/hobby nodig" amusanter.
I know.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De fout die je maakt is dat je youtube live chat leest.
Nee, lol, ik kan niet bepaald zeggen dat ik het kan volgen. Dat doe ik dus ook niet. Maar soms valt een opmerking in het oog.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 01:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kun jij die chat volgen? Best knap, het gaat razend snel met veel meuk er tussen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |