Dat zetten we gewoon offline. Doping is geen sport.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan had ik WLR gedegradeerd.
Wat zou je met F1 doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan had ik WLR gedegradeerd.
Hup Gotthardt in achteraf zaaltje.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
Geen verrassingen tot nu toe, jammer. Of ja Gurney maar dat vond ik wel meevallen eigenlijk.
Gurney met dat hoofdquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
Geen verrassingen tot nu toe, jammer. Of ja Gurney maar dat vond ik wel meevallen eigenlijk.
Wel ff normaal blijven doen anders gooien we je weer in de klei in Emmenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hup Gotthardt in achteraf zaaltje.
Lekker donker. Tied veur unne rape.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hup Gotthardt in achteraf zaaltje.
Heeft U al gedoneerd?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker donker. Tied veur unne rape.
Englinkse kliek ookquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zetten we gewoon offline. Doping is geen sport.
Mitchell Lawrie is het juiste antwoord.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:06 schreef Mani89 het volgende:
We moeten maar hopen dat Littler zoveel meer wanstaltig dik wordt dat hij een keer omvalt.
Sowieso hebben die darters geen smaak. Die tattoos van Taylor, Noppert, irritant dwergje, etc etc. kunnen echt niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:54 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Doet u mij maar een doodskop op de adamsappel.
Tattoos kunnen überhaupt niet Hans.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso hebben die darters geen smaak. Die tattoos van Taylor, Noppert, irritant dwergje, etc etc. kunnen echt niet.
Terminaal?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Chisnall wordt magerder en magerder. Bang dat hij binnenkort naar een afwerkplek op de Balkan wordt getransporteerd.
Helpt ook niet dat hij dezelfde shirtjes als 20 kilo geleden blijft dragenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Chisnall wordt magerder en magerder. Bang dat hij binnenkort naar een afwerkplek op de Balkan wordt getransporteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |