klaasweetallesquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aan FOK? Mijn beste maat is gebanned, ze krijgen geen cent.
@Koffieplanter maar zeker niet de enige.quote:
Dat heb ik helemaal niet meegekregen dat die gebanned is lol. Tja stukje woke forumquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:Koffieplanter maar zeker niet de enige.
@Dr_Flash wil vast wel met jou wielrennen kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Idioten als MikeyTT mogen gewoon blijven. Lachwekkond. Stukje kanker fakenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kijkt niemandquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Scheelt voor de rest dat Littler volgende week afwezig is in Göttingen.
Zal tijd worden. Lijkt wel een Jood die zijn ook gierig met geld. U kunt aan mij doneren allenquote:
Die gast is niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal de hoofddader niet taggen, maar het is één grote lachwekkende stronthoop.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idioten als MikeyTT mogen gewoon blijven. Lachwekkond. Stukje kanker faken
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal tijd worden. Lijkt wel een Jood die zijn ook gierig met geld. U kunt aan mij doneren allen
Ik weet t maat.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal de hoofddader niet taggen, maar het is één grote lachwekkende stronthoop.
Klinkt als iemand die hier perfect past!quote:
Akkoord.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die hier perfect past!
Mij maken ze geen mod. Is wel ooit gevraagd. Ik kkstraal die idioten er allemaal af. Gewoonquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal de hoofddader niet taggen, maar het is één grote lachwekkende stronthoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |